Eens. Dat zou echt geen goede zet zijn. Die moet je lekker in het nieuwe seizoen laten starten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Heel erg oneens met TT overigens.
Nu bijv. Slot er al neer zetten, met dit materiaal, in dit seizoen kan echt niet. Dan moet je die gozer ook niet aan willen doen.
Dit is prima nieuws inderdaad. Goed om te zien dat Arnesen wel best bezig is met een grote schoonmaak. Op alle vlakken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook van FeyenoordTM overigens. Logische namen, jammer dat Diemers geen contract voor 1 jaar tekende. Maar wel werk aan de winkel voor Arnesen dus.
Prima. Al is Marsman wel een aardige 2e keeper. Misschien hebben ze heel veel vertrouwen in die gasten uit de jeugd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook van FeyenoordTM overigens. Logische namen, jammer dat Diemers geen contract voor 1 jaar tekende. Maar wel werk aan de winkel voor Arnesen dus.
Zou kunnen, geen idee. Ik denk eigenlijk dat ze wel een 30+ jarige doelman ergens vandaan plukken als 2e doelman en dan de 3e plek invullen met een jeugdspeler. Die Ten Hove mag dus ook weg, dus dan zal dat die Jansen wel worden die mee gaat de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima. Al is Marsman wel een aardige 2e keeper. Misschien hebben ze heel veel vertrouwen in die gasten uit de jeugd.
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik wel vertrouwen in met Arnesen (zonder Dick).quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is prima nieuws inderdaad. Goed om te zien dat Arnesen wel best bezig is met een grote schoonmaak. Op alle vlakken.
Nu alleen geen Diemersjes en Linssentjes ervoor terughalen.
Ik heb ook het gevoel dat we een Rob van Dijk 2.0 gaan aantrekken als tweede keeper.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee. Ik denk eigenlijk dat ze wel een 30+ jarige doelman ergens vandaan plukken als 2e doelman en dan de 3e plek invullen met een jeugdspeler. Die Ten Hove mag dus ook weg, dus dan zal dat die Jansen wel worden die mee gaat de laatste tijd.
Vind ik ook wel prima hoor (nouja, Rob van Dijk was niet zo), zo'n ouwe knar die het wel prima vind om op het bankje te zitten maar wel een redelijk betrouwbare keeper is. Zeg maar zo'n Lodewijks destijds. Alleen zijn er niet zo bijzonder veel van dat soort keepers meer over volgens mij, Nederlands dan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat we een Rob van Dijk 2.0 gaan aantrekken als tweede keeper.
Kan je dan niet gewoon Marsman houden? Ik vond het bij Twente altijd een gigantische kutkeeper, maar de laatste wedstrijden keept hij gewoon degelijk en is dat een prima niveau voor een reservedoelman lijkt me.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat we een Rob van Dijk 2.0 gaan aantrekken als tweede keeper.
Spajic speelt toch alles eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voldoet Spajic ook niet? Doet het toch niet zo verkeerd?quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maakt opvallend vaak foutenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voldoet Spajic ook niet? Doet het toch niet zo verkeerd?
Nee eens, ik zou het niet onverstandig vinden met die jongen door te gaan. Maar dat zal ook wel in overleg met Slot gaan die dan een wat meer voetballende verdediger wil daar, misschien. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begon best goed, maar de laatste wedstrijden deelt hij vrolijk mee in de malaise.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geertruida is natuurlijk pure middelmaat, net als Nieuwkoop. Als dat het beste is wat de jeugdopleiding voortbrengt dan is er iets niet pluis met de scouting.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Opzich doet hij gewoon wat we van een rechtsback verwachten, schoonmaken en eventueel de tegenstander onderuit trappen.
Maar zijn handelingen als hij eenmaal balbezit heeft zijn inderdaad niet van-je-het, maar voorlopig reken ik dat aan zijn onervarenheid toe en het feit dat er op dit moment twee middenvelders rondlopen waarvan 1 zijn motivatie kwijt is en de ander een onbehandelde syndroom van Down heeft. Twee seizoenen geleden speelde hij nog bij de O19.
Daar is Arnesen al achtergekomen en ermee bezig Hansquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is natuurlijk pure middelmaat, net als Nieuwkoop. Als dat het beste is wat de jeugdopleiding voortbrengt dan is er iets niet pluis met de scouting.
Goed van Arnesen. Een mede-user schreef hier gisteren iets over de jeugdopleiding waar ik het wel mee eens ben. Het zijn allemaal van die kleine, iele spelers uit de jeugdopleiding. Vast leuke pleintjesvoetballers maar in de grote mensenwereld heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar is Arnesen al achtergekomen en ermee bezig Hans
Ja die doet dat ook pas een paar maandenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was wel Sascha Visser!
Had ik toch gelijk vi bevestigd het net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |