Jouw kind zit nog op de basisschool, gezien de leeftijd?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan moet je onderhand uit een infectiehaard komen. Het beeld wat jij hier probeert te schetsen herken ik niet in die mate die jij probeert te schetsen. Zo’n killervirus is het in de eerste plaats niet eens.
Maar dat zal wel aan mijn eenzijdige beeld liggen wellicht.
Ik heb er 1 in de brugklas en 1 in groep 4.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw kind zit nog op de basisschool, gezien de leeftijd?
Minstens zes.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeveel Britten zijn er naar verwachting gevaccineerd aan het einde van deze maand?
400Kquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeveel Britten zijn er naar verwachting gevaccineerd aan het einde van deze maand?
Hebben ze dat zo uitgelegd? Want ze zouden toch vrij snel een tweede levering krijgen... Misschien vaccineren ze in eerste instantie wel iets meer en dan met de tweede levering de tweede dosis. Want in principe bouw je al anti-stoffen op bij de eerste dosis lijkt mij.quote:
https://www.bbc.com/news/uk-55218679quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hebben ze dat zo uitgelegd? Want ze zouden toch vrij snel een tweede levering krijgen... Misschien vaccineren ze in eerste instantie wel iets meer en dan met de tweede levering de tweede dosis. Want in principe bouw je al anti-stoffen op bij de eerste dosis lijkt mij.
Daar staat het dus niet echt in, wel dat ze nog 4 miljoen dosissen verwachten dit jaar. Maar er zit dus 21 dagen tussen de eerste en tweede prik. Dus sommigen krijgen een vaccin voor kerstquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-55218679
Deze?quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gister postte iemand die rioolwater grafiek waarin je zag dat we het piekje alweer voorbij zouden moeten zijn. Ben benieuwd of dat vandaag dan te zien is in het aantal cases.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gister postte iemand die rioolwater grafiek waarin je zag dat we het piekje alweer voorbij zouden moeten zijn. Ben benieuwd of dat vandaag dan te zien is in het aantal cases.
Lijkt mij heel lastig om te zorgen op een middelbare school dat de pubers dan ook die regels gaan volgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Noek het volgende:
De scholen hoeven ook niet persé dicht. Ze moeten alleen even wat maatregelen treffen daar zodat het wat minder een event is.
https://urlebird.com/video/6904210432291015938/#.X9NuohFfyYA.link
Hier lijkt het dan weer te stijgen:quote:
Ik begrijp net dat er ontiegelijk veel tieners zijn die doodsbang zijn en zich keurig aan de maatregelen houden dus dat moet dan ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij heel lastig om te zorgen op een middelbare school dat de pubers dan ook die regels gaan volgen.
Ah, ok. Op de basisscholen gaat het vooralsnog wat beter, geloof ik. Hoewel ik nu van de eerste basisschool hoorde die nu met vakantie gingen omdat er teveel kinderen en leerkrachten besmet waren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de brugklas en 1 in groep 4.
Hoplaaateeequote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
8838 nieuwe positieve testen
199 nieuwe ziekenhuisopnames
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
We gaan niet lekker het weekend in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
Mmm, een beetje zelfde als gisteren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
Vraag me af hoe lang Rutte en de Jonge gaan wachten met "mogelijk al voor de Kerst bij u terug.."quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
In ieder geval niet zo'n stijging als gisteren. Dat kon ook bijna niet, maar toch...quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
Ligt er aan wat voor regels. Als ze op hun plek moeten blijven en de leerkracht wisselt (zoveel mogelijk) van klas, scheelt dat veel contacten en hebben ze weinig keus. Kleine maatregel wat veel kan schelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij heel lastig om te zorgen op een middelbare school dat de pubers dan ook die regels gaan volgen.
Nee, die is gepland voor 21 december. En daar wordt nooit van afgeweken, die flexibiliteit hebben ze niet. Zo heeft het verleden laten zien.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang Rutte en de Jonge gaan wachten met "mogelijk al voor de Kerst bij u terug.."
Dinsdag afwachten en dan donderdag persco al?
Wat een flauwe manier weer om het met iemand oneens te zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat er ontiegelijk veel tieners zijn die doodsbang zijn en zich keurig aan de maatregelen houden dus dat moet dan ook geen probleem zijn.
De ramen open zetten is ook een kleine stap die wellicht veel verschil kan maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor regels. Als ze op hun plek moeten blijven en de leerkracht wisselt (zoveel mogelijk) van klas, scheelt dat veel contacten en hebben ze weinig keus. Kleine maatregel wat veel kan schelen.
Wow vier weken maar liefst tussen prikje en immuniteitquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-55218679
Dat is niet waar, ze zijn daar wel eens eerder al van afgeweken..quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, die is gepland voor 21 december. En daar wordt nooit van afgeweken, die flexibiliteit hebben ze niet. Zo heeft het verleden laten zien.
Weer een tegenvaller...quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
30 nieuwe IC-opnames
64 nieuwe overlijdens
Gisteren dus niet een eenmalige piek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
In ieder geval vrij stabiel t.o.v. gisteren. Daar is alles ook mee gezegd.
iedereen met een winterjas aanquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
De ramen open zetten is ook een kleine stap die wellicht veel verschil kan maken.
Je zou eigenlijk die grens ook moeten verleggen nu ze meer testen toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
223 / 355 gemeentes inmiddels alweer niveau Zeer Ernstig.. (250 besmettingen / 100.000 inwoners / 7 dagen)..
idd, dat geloop door die gangen is (meestal) nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:16 schreef Mammietje het volgende:
Ligt er aan wat voor regels. Als ze op hun plek moeten blijven en de leerkracht wisselt (zoveel mogelijk) van klas, scheelt dat veel contacten en hebben ze weinig keus. Kleine maatregel wat veel kan schelen.
Zeer ernstig en dan 250/100.000 aanhouden vind ik persoonlijk wel een beetje overdreven. Maar goed wat weet ik er vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
223 / 355 gemeentes inmiddels alweer niveau Zeer Ernstig.. (250 besmettingen / 100.000 inwoners / 7 dagen)..
Het aantal testen is niet opeens heel veel minder geworden nee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren dus niet een eenmalige piek.
Het is ergens op gebaseerd (dashboard?) maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeer ernstig en dan 250/100.000 aanhouden vind ik persoonlijk wel een beetje overdreven. Maar goed wat weet ik er van
Nee maar afgelopen weken had je nog wel eens een dagje met een piek omdat ze dan weer wat achterstanden hadden weggewerkt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het aantal testen is niet opeens heel veel minder geworden nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
6 gemeentes met 0 besmettingen
5 gemeentes met 1 besmetting
38 gemeentes met 2-5 besmettingen
50 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |