Leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef Mariposas het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)blij-veel-veranderd/
Ja dat viel mij ook op! Kun je toch beter de Australische versie hebben, alles van Smeg!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zat de Amerikaanse versie pas te kijken en daar wordt iedere keer de keuken volgegooid met Beko apparatuur, ook heel duidelijk zichtbaar..... kan me niet voorstellen dat ze daar in de VS wel blij van worden
https://www.linda.nl/nieu(...)nder-kijken-te-koop/quote:'KOPEN ZONDER KIJKEN'-HUIS VAN ALEX EN PIEN UIT NIJMEGEN STAAT ALWEER TE KOOP
MEEN JE NIET
06.05.2021 | 10:41 UUR | MARLOES VAN WIJNEN
In december trokken Alex en Pien in hun volledig gerenoveerde ‘Kijken Zonder Kopen’-optrekje, maar het stel gaat nu alweer verhuizen. Vijf maanden na hun deelname aan het programma staat hun huis in Nijmegen alweer te koop.
Het stel wil zelf niet reageren op de verhuizing, maar volgens een woordvoerder van RTL is gezinsuitbreiding de reden voor de verkoop, schrijft De Gelderlander.
HUIS ALEX EN PIEN
Het stel kocht in december (zonder kijken) een huis in Nijmegen. De woning voldoet aan hun eisen – groot en karakteristiek – maar daar is ook alles mee gezegd. Er is tientallen jaren niks meer aan gedaan, en dus moet er veel, héél veel gebeuren. “Het ziet er allemaal wel leuk uit van buiten en het is een leuke straat, maar binnen is het een grote ellende”, aldus Alex.
Het stel heeft er in het begin een hard hoofd in – “Het valt gewoon uit elkaar, joh” – maar het team van Kopen Zonder Kijken weet het optrekje te transformeren tot een prachtig pand. Het stel is met stomheid geslagen, en Pien noemt het zelfs haar droomhuis. “We gaan hier nooit meer weg.”
TE KOOP
Maar dat is nu tóch het geval, want de woning staat sinds kort te koop. Geïnteresseerden moeten alleen dieper in de buidel tasten dan Alex en Pien: waar zij nog 335.00 euro voor het huis betaalden, is de vraagprijs voor het gerenoveerde stekje nu gestegen naar 500.000 euro.
Een eerste bod is al uitgebracht, waardoor het niet meer mogelijk is een bezichtiging voor de woning aan te vragen. Toch nieuwsgierig? Hieronder (even doorklikken) bekijk je alle foto’s.
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?quote:waar zij nog 335.00 euro voor het huis betaalden, is de vraagprijs voor het gerenoveerde stekje nu gestegen naar 500.000 euro
140k, dus hun totale investering was 475k.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?
Ik dacht dat ze een budget hadden van 450k.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?
Ik herinner me ook dat ze wilden verhuizen want hun toenmalige huis had maar 2 slaapkamers. Koopt Alex dit, had het na de verbouwing ook maar 2 slaapkamers "maar ze konden nog wel iets van de zolder maken"quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:29 schreef mousemicky het volgende:
Jep, drummende buren inderdaad. Zou me niet verbazen als dat een van de redenen om te verhuizen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |