Over seizoen 1 lees ik veel klachten, veel mismatches.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
We kijken dit overigens pas sinds dit seizoen. Ik zie dat eerder seizoen bijna twee keer kortere afleveringen heeft. Is het hele format anders?
Vind het nu incl reclame ook wel te lang van m'n avond in beslag nemen.
Wil nu eerdere seizoenen misschien terugkijken op videoland, waren die goed?
Badkamer toont echter wel gebrek aan praktisch inrichten. Maar goed opzich kunnen ze ook zelf alsnog een spiegelkast monteren natuurlijk. Muurtje leent zich er perfect voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
ik ben ook positief over haar hoor. Het is niet altijd mijn smaak, maar dat is logisch. Maar ik vind het eigenlijk altijd wel mooi als geheel en passend bij de bewoners. Volgens mij hebben de bewoners ook best veel inspraak en wordt er wel echt geluisterd naar hun wensen. Ik denk dat ik best mijn geld aan hun zou toevertrouwen.
Volgens mij werd er eerst veel minder rigoureus verbouwd en zat er nog geen styliste bij, wat ik me herinner.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
We kijken dit overigens pas sinds dit seizoen. Ik zie dat eerder seizoen bijna twee keer kortere afleveringen heeft. Is het hele format anders?
Ze was er wel maar heel veel minder in beeld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij werd er eerst veel minder rigoureus verbouwd en zat er nog geen styliste bij, wat ik me herinner.
Mooi en instapklaar mer deze budgetten en wensen gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het verbouwen lijkt wel een voorwaarde dit seizoen. Als 't mooi en instapklaar is dan wordt 't 'm niet
Ik vermoed dat Corona grotendeels debet is aan de lange afleveringen. Er is dit jaar niet zoveel tv gemaakt. Maar er moeten wel net zo veel zenders gevuld worden. In de zomer is zo'n beetje alles wat 'voor Corona' was opgenomen al een keer herhaald. Nu opnieuw herhalen levert ook geen hoge kijkcijfers (en dus weinig reclame inkomsten) op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
Steeds 200K verbouwen is toch ook niet normaal meerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooi en instapklaar mer deze budgetten en wensen gaat hem niet worden.
Dat zijn wel uitzonderingen dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Steeds 200K verbouwen is toch ook niet normaal meer
Alle details slopen, zwarte stalen binnendeur naar de gang, kunststof kozijnen, matzwarte keuken, visgraatvloer en uitbouw. Zolder niet afgewerkt want budget opquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu moeten afkicken. Ik zat een beetje op Funda te kijken naar jaren '30 woningen (), en ik vond meteen een woning die zo opgeknapt zou kunnen worden in het programma.
Ik zie Bob al helemaal de muur openbreken, de bijkeuken erbij betrekken en de uitbouw maken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)7943-lingestraat-39/
[ afbeelding ]
(Oke, ik ga hulp zoeken)
Beetje jammer van de wijk, hoewel de rivierenbuurt wel de "goede" kant van de wijk is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu moeten afkicken. Ik zat een beetje op Funda te kijken naar jaren '30 woningen (), en ik vond meteen een woning die zo opgeknapt zou kunnen worden in het programma.
Ik zie Bob al helemaal de muur openbreken, de bijkeuken erbij betrekken en de uitbouw maken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)7943-lingestraat-39/
[ afbeelding ]
(Oke, ik ga hulp zoeken)
Eens, en die puzzeltocht mag er van mij wel uit, of in ieder geval een stuk korter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef DumpTruck het volgende:
Als diehard Rob&Nico era Eigen huis en tuin kijker mag van mij de verbouwing wel meer % van het programma worden.
Wat heb jij tegen Roosssssssssssss?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
En Roos vervangenIk kan haar niet meer aanhoren.
Eens en eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens, en die puzzeltocht mag er van mij wel uit, of in ieder geval een stuk korter.
En Roos vervangenIk kan haar niet meer aanhoren.
Ze praat ook gemaakt. Alsof ze net van de logopediste komt. En die rrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op woensdag 16 december 2020 01:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eens en eens.
Het werk dat Roos doet sluit vaak wel goed aan bij wat de kandidaten willen (al vind ik haar smaak voor badkamers... raar) maar er iets aan haar manier van praten en doen wat ik niet goed trek. Het klinkt zo gemaakt.
Klopt ik vind het ook een bijzondere verdeling, de echte verbouwing is uiteindelijk een minuut of 5 gok ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:34 schreef DumpTruck het volgende:
Als diehard Rob&Nico era Eigen huis en tuin kijker mag van mij de verbouwing wel meer % van het programma worden.
Volgens mij is het onderdeel van de strategie die RTL voert. Ze hebben liever één lang programma dan twee korte programma's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Corona grotendeels debet is aan de lange afleveringen. Er is dit jaar niet zoveel tv gemaakt. Maar er moeten wel net zo veel zenders gevuld worden. In de zomer is zo'n beetje alles wat 'voor Corona' was opgenomen al een keer herhaald. Nu opnieuw herhalen levert ook geen hoge kijkcijfers (en dus weinig reclame inkomsten) op.
Bij de opnamen van dit programma wordt zoveel beeldmateriaal gemaakt, dat het maken van langere afleveringen geen enkel probleem is en eigenlijk niks extra's kost.
En de meeste kijkers vinden het waarschijnlijk niet erg om net even wat meer van het hele proces te zien.
Dat is ook hoe het bij de meeste mensen werkt als er verhuisd wordt: de zolder komt wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderdeel van de strategie die RTL voert. Ze hebben liever één lang programma dan twee korte programma's.
Verder valt mij wel op dat het echt iedere keer dezelfde stappen zijn. Meer vloeroppervlakte beneden creëren, de rest pimpen en bij de zolder is het geld op.
In de meeste gevallen is de zolder voorlopig voor zooi, dan heb je geen netjes afgewerkte ruimte nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderdeel van de strategie die RTL voert. Ze hebben liever één lang programma dan twee korte programma's.
Verder valt mij wel op dat het echt iedere keer dezelfde stappen zijn. Meer vloeroppervlakte beneden creëren, de rest pimpen en bij de zolder is het geld op.
Idd niet zo goed. Vooral bob was slechtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag was bij de TV-kantine een slechte imitatie van deze show met Roos en Bob.
Leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef Mariposas het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)blij-veel-veranderd/
Ja dat viel mij ook op! Kun je toch beter de Australische versie hebben, alles van Smeg!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zat de Amerikaanse versie pas te kijken en daar wordt iedere keer de keuken volgegooid met Beko apparatuur, ook heel duidelijk zichtbaar..... kan me niet voorstellen dat ze daar in de VS wel blij van worden
https://www.linda.nl/nieu(...)nder-kijken-te-koop/quote:'KOPEN ZONDER KIJKEN'-HUIS VAN ALEX EN PIEN UIT NIJMEGEN STAAT ALWEER TE KOOP
MEEN JE NIET
06.05.2021 | 10:41 UUR | MARLOES VAN WIJNEN
In december trokken Alex en Pien in hun volledig gerenoveerde ‘Kijken Zonder Kopen’-optrekje, maar het stel gaat nu alweer verhuizen. Vijf maanden na hun deelname aan het programma staat hun huis in Nijmegen alweer te koop.
Het stel wil zelf niet reageren op de verhuizing, maar volgens een woordvoerder van RTL is gezinsuitbreiding de reden voor de verkoop, schrijft De Gelderlander.
HUIS ALEX EN PIEN
Het stel kocht in december (zonder kijken) een huis in Nijmegen. De woning voldoet aan hun eisen – groot en karakteristiek – maar daar is ook alles mee gezegd. Er is tientallen jaren niks meer aan gedaan, en dus moet er veel, héél veel gebeuren. “Het ziet er allemaal wel leuk uit van buiten en het is een leuke straat, maar binnen is het een grote ellende”, aldus Alex.
Het stel heeft er in het begin een hard hoofd in – “Het valt gewoon uit elkaar, joh” – maar het team van Kopen Zonder Kijken weet het optrekje te transformeren tot een prachtig pand. Het stel is met stomheid geslagen, en Pien noemt het zelfs haar droomhuis. “We gaan hier nooit meer weg.”
TE KOOP
Maar dat is nu tóch het geval, want de woning staat sinds kort te koop. Geïnteresseerden moeten alleen dieper in de buidel tasten dan Alex en Pien: waar zij nog 335.00 euro voor het huis betaalden, is de vraagprijs voor het gerenoveerde stekje nu gestegen naar 500.000 euro.
Een eerste bod is al uitgebracht, waardoor het niet meer mogelijk is een bezichtiging voor de woning aan te vragen. Toch nieuwsgierig? Hieronder (even doorklikken) bekijk je alle foto’s.
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?quote:waar zij nog 335.00 euro voor het huis betaalden, is de vraagprijs voor het gerenoveerde stekje nu gestegen naar 500.000 euro
140k, dus hun totale investering was 475k.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?
Ik dacht dat ze een budget hadden van 450k.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een flinke waardestijging. Hoeveel geld hebben Alex en Pien destijds in de verbouwing gestopt?
Ik herinner me ook dat ze wilden verhuizen want hun toenmalige huis had maar 2 slaapkamers. Koopt Alex dit, had het na de verbouwing ook maar 2 slaapkamers "maar ze konden nog wel iets van de zolder maken"quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:29 schreef mousemicky het volgende:
Jep, drummende buren inderdaad. Zou me niet verbazen als dat een van de redenen om te verhuizen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |