Ja twintigers die voor 4,5 ton gemiddeld kunnen kopen.quote:
Twintigers met dat budget? Die zie ik daar toch echt niet voorbij komen hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja twintigers die voor 4,5 ton gemiddeld kunnen kopen.
Als je beide een goede baan hebt is dat prima te doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Twintigers met dat budget? Die zie ik daar toch echt niet voorbij komen hoor.
Maar dat is iets anders dan dat die personen in dit programma voorbij komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je beide een goede baan hebt is dat prima te doen![]()
![]()
Dat het bestaat wil inderdaad niet zeggen dat dat ook in dit programma te zien is doorgaansquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je beide een goede baan hebt is dat prima te doen![]()
![]()
Welke oranje broekquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Baan opzeggen om de wereld rond te reizen, en nu mag KZK het oplossen.
Trouwens... die oranje broek
Dat was meer Kaki/beige dan oranjequote:
Rotte kozijnen, antieke technische installaties... Gaat hardquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Likje verf en wat parket op de vloer en het is instapklaar.
Hoeft toch niet per se voor 80k compleet verbouwd te worden?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
Zetten we weer in op een visgraat vloer en zwart stalen deur?
Sowieso.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
Zetten we weer in op een visgraat vloer en zwart stalen deur?
Dit dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:32 schreef Magica het volgende:
Kamer opofferen, hebben ze dalijk weer maar 2 slaapkamers
Dat dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit dus
Of zouden ze van de zolder nu een slaapkamer maken ofzo?
Nou ja, die badkamer was wel heel erg klein natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:36 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar alsnog een beetje vreemde keuze. Wel flink waarde vermeerderd, die dakopbouw.
Grote meevaller zijn de openslaande deuren in plaats van een schuifpui.
Vrij standaard voor dat soort huizen uit die tijd, deze is ruim zelfs.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, die badkamer was wel heel erg klein natuurlijk.
Al moet ik niet zeuren, want mijn "badkamer" is letterlijk een kast waar toevallig een douchekop hangt
Slaapkamer op zolder is zo gecreëerdquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:42 schreef Fazz het volgende:
Maar dan hou je dus nog maar 2 slaapkamers over. Ben benieuwd wat ze daar van vinden
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:38 schreef Leandra het volgende:
Eerste gesprek in december 2019... darm.
Dan zijn ze gewoon een jaar bezig geweest.
Met 525.000 euro budget zijn genoeg huizen beschikbaar met 3 slaapkamers en een tuin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.
Ah dat had ik gemistquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Mrmime het volgende:
Bedoel nu die dakopbouw er toch op zit nu
Net stond in het tekstblokje toch budget 475.000? En Bob had het ook nog nog over 100k bouwbudget door meevallende asbestsanering.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Met 525.000 euro budget zijn genoeg huizen beschikbaar met 3 slaapkamers en een tuin.
Ja, beetje apart welquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarnet wilden ze nog 3 slaapkamers vanwege toekomstplannen, maar nu is een ligbad opeens belangrijker.
475k was het budget waarmee Alex op pad moest. Na de aankoop kwam (zoals gebruikelijk in dit programma) nog een verhoging van ik meen 40kquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Net stond in het tekstblokje toch budget 475.000? En Bob had het ook nog nog over 100k bouwbudget door meevallende asbestsanering.
Inderdaad, dat 'we kunnen niets vinden' was gewoon weer aanstellerig verwend gejank. Als je het zo belangrijk vind dat je een goed huis en tuin voor je kind hebt dan kijk je verder dan de jaren 30 huizen en ga je ook eens op zoek naar wat je dan wel kan betalen met dat formaat en tuin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.
Grappig, ik vind het juist heel cheapy.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is wel een van de mooiste huizen geworden.
Toen was het huis al min of meer gekocht, dus denk wel dat het doel was om rond de 400k te blijven voor verbouwbudget.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
475k was het budget waarmee Alex op pad moest. Na de aankoop kwam (zoals gebruikelijk in dit programma) nog een verhoging van ik meen 40k
Ik hou niet van een visgraat vloer en een zwart stalen deur, dus dan is dit een stuk beterquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist heel cheapy.
En die tuin gaat ook nog wel geld in zitten denk ik
Ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hou niet van een visgraat vloer en een zwart stalen deur, dus dan is dit een stuk beter
Het is allemaal super oppervlakkig gedaan. Aan de achterkant dan een een nieuw kozijn, maar aan de voorkant nog enkel glas.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist heel cheapy.
En die tuin gaat ook nog wel geld in zitten denk ik
Dat nam ik ook aan jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:10 schreef AgnesGru het volgende:
Staat de wasmachine niet in de oude badkamer?
Dit idd, ze keken er wel doorheen en zagen de potentie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:12 schreef SQ het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, en ook leuk te zien hoe blij en enthousiast ze al vanaf de eerste bezichtiging waren
En zo niet, dan is dat zo geregeld. Water en afvoer zijn er al. Even elektra er naartoe en je hebt een uitstekend washok.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:10 schreef AgnesGru het volgende:
Bob is niet zo van alleen het oppervlakkige. Helaas laten ze weinig van de verbouwing zelf zien, behalve de stukjes met sponsoren dus het blijft lastig oordelen. Maar Martijn benoemt het zelfs: "Bob geeft zomaar 50.000 euro uit aan nieuwe leidingen en elektra en dat soort dingen waar je niks van terug ziet, en dan is jullie budget op".quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is allemaal super oppervlakkig gedaan. Aan de achterkant dan een een nieuw kozijn, maar aan de voorkant nog enkel glas.
Bijkeuken is dan zogezegd omgebouwd tot een hippe ruimte maar plek voor een wasmachine is er niet meer dus die bijkeuken is zo weer terug.
Ah ja dat zou hier nog kunnen inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:10 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben in diezelfde tijdspanne (alleen alles een half jaar later) besloten een kavel te kopen en een huis te laten bouwen en wonen daar nu 2½ maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:04 schreef golfer het volgende:
April 2019 begonnen de opnames en december 2020 was het klaar.
Best wel een lang traject.
De Biltquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef den85 het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen het over een andere aflevering heeft :S
Gisteren was toch de aflevering over Assendelft? Daar hadden ze een budget na verhoging van 400.000. Dat is de enige aflevering die nog op Videoland van seizoen 4 staat.
Helemaal niks over asbest of iets dergelijks.
Wij riepen elke keer bij een soort cliffhanger: ze is zwangerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef SQ het volgende:
Volgens mij zaten zij ook eigenlijk nog in het vorige seizoen, maar zijn ze nu vooraan dit seizoen geplakt omdat het zo lang duurde.
Wel opvallend, want ik heb ook een keer gezien dat het niet lukte in de tijdspanne en er dus geen huis werd gekocht. Waarom ze nu dan wél hebben doorgezet is me niet duidelijk.
Ook wel verfrissend dat ze niet afsloten met een zwangerschap dit keer
Foutje van Videoland danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef den85 het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen het over een andere aflevering heeft :S
Gisteren was toch de aflevering over Assendelft? Daar hadden ze een budget na verhoging van 400.000. Dat is de enige aflevering die nog op Videoland van seizoen 4 staat.
Helemaal niks over asbest of iets dergelijks.
Ja ik ook! Ik zat ook al met verbazing te lezen hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Foutje van Videoland dan
edit: Ik lees op Facebook ook dat andere mensen op Videoland een andere aflevering gekeken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |