Vrij standaard voor dat soort huizen uit die tijd, deze is ruim zelfs.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, die badkamer was wel heel erg klein natuurlijk.
Al moet ik niet zeuren, want mijn "badkamer" is letterlijk een kast waar toevallig een douchekop hangt
Slaapkamer op zolder is zo gecreëerdquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:42 schreef Fazz het volgende:
Maar dan hou je dus nog maar 2 slaapkamers over. Ben benieuwd wat ze daar van vinden
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:38 schreef Leandra het volgende:
Eerste gesprek in december 2019... darm.
Dan zijn ze gewoon een jaar bezig geweest.
Met 525.000 euro budget zijn genoeg huizen beschikbaar met 3 slaapkamers en een tuin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.
Ah dat had ik gemistquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Mrmime het volgende:
Bedoel nu die dakopbouw er toch op zit nu
Net stond in het tekstblokje toch budget 475.000? En Bob had het ook nog nog over 100k bouwbudget door meevallende asbestsanering.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Met 525.000 euro budget zijn genoeg huizen beschikbaar met 3 slaapkamers en een tuin.
Ja, beetje apart welquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarnet wilden ze nog 3 slaapkamers vanwege toekomstplannen, maar nu is een ligbad opeens belangrijker.
475k was het budget waarmee Alex op pad moest. Na de aankoop kwam (zoals gebruikelijk in dit programma) nog een verhoging van ik meen 40kquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Net stond in het tekstblokje toch budget 475.000? En Bob had het ook nog nog over 100k bouwbudget door meevallende asbestsanering.
Inderdaad, dat 'we kunnen niets vinden' was gewoon weer aanstellerig verwend gejank. Als je het zo belangrijk vind dat je een goed huis en tuin voor je kind hebt dan kijk je verder dan de jaren 30 huizen en ga je ook eens op zoek naar wat je dan wel kan betalen met dat formaat en tuin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat ze in Utrecht zelf (bijv. Lunetten) nog makkelijk een ruim huis met tuin hadden kunnen vinden met dit budget. Maar ja, dat is niet karakteristiek genoeg en de wijk te min.
Grappig, ik vind het juist heel cheapy.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is wel een van de mooiste huizen geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |