Wat een humorquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft een bij mij gedaan, toen ik op anoniem ging![]()
Maar uiteindelijk weer terug
Oh dat wist ik niet dat is wel slimquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
als
[..]
je een gmail adres hebt kan je er gewoon ergens een punt tussen gooien. Dan hoef je geen nieuwe aan te maken.
Gmail negeert de punten en gooit het gewoon naar je gewone adres
Je kan bij je ip ook meerdere emailadressen aanmaken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet dat is wel slim
Oh ja dat weet ik nog. Die ging ineens doen alsof jij het was.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft een bij mij gedaan, toen ik op anoniem ging![]()
Maar uiteindelijk weer terug
Hoe dat zo handig ben ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan bij je ip ook meerdere emailadressen aanmaken.
wie gebruikt nou z'n emailadres van z'n ipquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan bij je ip ook meerdere emailadressen aanmaken.
Was 1 post maar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik nog. Die ging ineens doen alsof jij het was.
Hoezo zou je dat niet doen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie gebruikt nou z'n emailadres van z'n ip
Alleen bejaarden doen dat
omdat ik al een emailadres heb. Hoef er geen twee voor m'n prive.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat niet doen?
Ik had vroeger voornaam@telfort.nl en dat vond ik wel prima.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie gebruikt nou z'n emailadres van z'n ip
Alleen bejaarden doen dat
werkte je daar ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had vroeger voornaam@telfort.nl en dat vond ik wel prima.
Ik ook maar dan met hotmail.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had vroeger voornaam@telfort.nl en dat vond ik wel prima.
hihiquote:
En daarom doe je snel posten zodat ik ze ook niet krijgquote:
Geef maar aan mij.quote:
Ik doe niet mee, dus je hebt een puntquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En daarom doe je snel posten zodat ik ze ook niet krijg
ze mag wel even early zuigen aan mijn adapterquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
hihi
Nee, m'n moeder was early adapter
Goed planquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die X-23 bolkjes kunnen door de shredder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |