correct maar nog niet genoegquote:
Rustig of moet ik soms voor jou ook gaan?quote:
Je mag wel een gebakje meenemenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rustig of moet ik soms voor jou ook gaan?
Jij bent al een gebakje.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je mag wel een gebakje meenemen
zoet en slecht voor de lijn?quote:
Lekker danquote:
hij zal zelf wel toe geweest zijn aan iets andersquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal zelf wel toe geweest zijn aan iets anders
Hey Aloa jij ook weer hierquote:
andering van spijsquote:
Nieuw account is gratis.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zit doms ook te twijfelen om een andere naam, maar dat kost 15¤ of een nieuw account
Deze naam past bij jou.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zit doms ook te twijfelen om een andere naam, maar dat kost 15¤ of een nieuw account
Ja, ik ga daar geen 15 euro voor betalenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar geen 15 euro voor betalen
Maar je hebt toch nog een account stokbroodje of zo?
aar dan heeft ze geen abo meerquote:
Dan kan ze net zo goed die 15 betalen voor een naamswijzigingquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:40 schreef Dven het volgende:
Mijn volgende nick wordt Dud0rIsEenDikzak
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:40 schreef Dven het volgende:
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan ze net zo goed die 15 betalen voor een naamswijziging
Veel te lang, zo onhandig bij het inloggenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:40 schreef Dven het volgende:
Auto-loginquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel te lang, zo onhandig bij het inloggen
Snap de humor er niet van om naam verandering te doenquote:
Ja daar was ik bij m'n vorige nickchange wel bang voorquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan kapen ze je naam de droeftoeters
je een gmail adres hebt kan je er gewoon ergens een punt tussen gooien. Dan hoef je geen nieuwe aan te maken.quote:
Eigenlijk gewoon nickchange doen en dan gelijk even je eigen nick weer registreren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja daar was ik bij m'n vorige nickchange wel bang voor
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de humor er niet van om naam verandering te doen
ZIe je wel bij jou zoveel namen gehad en ze blijven je toch Aloa noemen
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon nickchange doen en dan gelijk even je eigen nick weer registreren.
Ja da's wel slimquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon nickchange doen en dan gelijk even je eigen nick weer registreren.
Handig om kloons aan te makenquote:
Heeft een bij mij gedaan, toen ik op anoniem gingquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja daar was ik bij m'n vorige nickchange wel bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |