Hiquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, omdat hij het zo graag wil
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook wel aardigquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles goedquote:
niks van gemerkt met al dat gebolk van jequote:
Bidenquote:
Exoticquote:
Maar maar dat is het spel tochquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks van gemerkt met al dat gebolk van je
[..]
Biden
[..]
Exotic
ik maak ook maar een grapje mevrouw liefbaarquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar maar dat is het spel toch
Ik schrok al, dacht wat doe ik nu weer verkeerdquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik maak ook maar een grapje mevrouw liefbaar
Hey X ben je der weerquote:
je doet niks verkeerdquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik schrok al, dacht wat doe ik nu weer verkeerd
Hey SBEquote:
Hey Dot.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen.
D|UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDEquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
EEEEEEEEEEEEMERGENCY GAAAAAAAAAAAAAAANG
Ik was vroeg wakker en viel steeds weer in slaap.quote:
Lekker toch, ik was om 5 uur al aan het schoonmaken bovenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen.
Ik moet nog even bedenken wat ik ga lunchen.quote:
Ik ga een ei bakkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet nog even bedenken wat ik ga lunchen.
En avondeten moet ik ook nog bedenken
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
Ik zat ook aan ei te denken maar dan roerei
Ja primaquote:
quote:
Lekker smikkelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik heb nog croissants dus als ik die in de oven klap en dan vul met roerei om,nomnom
Mag jij verzinnen liefie, ik laat me verrassen liefiequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je er ook nog iets op of onder je ei?
quote:
* Mrsloveable gaat richting de keuken, trekt een schort aan en gaat een eitje bakken voor Paulusquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag jij verzinnen liefie, ik laat me verrassen liefie
Jij hebt wel goede ideeën.quote:
Vind je?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt wel goede ideeën.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable gaat richting de keuken, trekt een schort aan en gaat een eitje bakken voor Paulus
Moet je daar helemaal een schort voor dragen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable gaat richting de keuken, trekt een schort aan en gaat een eitje bakken voor Paulus
Fijn hequote:
Hey Mikeyquote:
quote:
wat lief van je. zit je werkdag er opquote:
Welke werkdag?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat lief van je. zit je werkdag er op
Tis een saaie boel hier, kom je de boel opvrolijken?quote:
Dat is een hele goede.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom hebben ze deze dag anders vrijdag genoemd?
Dat is ook een heel goede vraagquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.
Waarom ben ik dan aan het werk
Ik ga er nu! mee stoppen!quote:
Dank je.quote:
Vriendje. Wat ga jij eten?quote:
Nahhhh eerst wakker wordenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis een saaie boel hier, kom je de boel opvrolijken?
O heb je zo lang geslapen? das lekkerquote:
nu nog wakker worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |