Behalve de koning hebben volgens mij vrouwen allemaal eerder een muts op hun hoofd dan een hoedquote:
@skysherrifquote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve de koning hebben volgens mij vrouwen allemaal eerder een muts op hun hoofd dan een hoed
Oh okequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
En nu je bek houden want ik heb hidi nog niet ingehaald
Nee, maar had goed gekund jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij ligt volgens mij nog in je bed te meuren
Ik wil ook nog een plekje hogerquote:
naast jou op de bankquote:
weet ik niet, misschien is noodgang offline helemaal niet gezelligquote:
Mwa dat is waarquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet ik niet, misschien is noodgang offline helemaal niet gezellig
n wat zou @Paul daar wel niet van vinden als jij met een andere man op de bank zitquote:
Goeie vraag, die wordt wel jaloers denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
E
[..]
n wat zou @:paul daar wel niet van vinden als jij met een andere man op de bank zit
Handigquote:
Is hij zo jaloers dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag, die wordt wel jaloers denk ik
Of niet @:paul
Maar het is toch jouw vriendjequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik veel, zo goed ken ik hem ook weer
Echt niet, dat wil hij heel graag, maar ik ben daar nog niet helemaal over uit..quote:
they hatinquote:
Yep, omdat hij het zo graag wilquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
Hij doet het wel heel geloofwaardig overkomen dat het zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |