Is gewoon een andere distributielijn van de bioscopen, dus logisch dat je er een prijs voor moet betalen. Ik hoop dat tegen die tijd de bioscopen hier weer (deels) open zijn, want dat geniet toch de voorkeur. Ik wil eigenlijk niet betalen voor premier access omdat het de bioscopen ondermijnt.quote:
Ik denk wel dat nu een film gelijk op Disney+ staat en in de bioscoop te zien is sommigen eerder voor Disney+ zullen kiezen, puur vanwege de prijs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Is gewoon een andere distributielijn van de bioscopen, dus logisch dat je er een prijs voor moet betalen. Ik hoop dat tegen die tijd de bioscopen hier weer (deels) open zijn, want dat geniet toch de voorkeur. Ik wil eigenlijk niet betalen voor premier access omdat het de bioscopen ondermijnt.
Idem hier.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Is gewoon een andere distributielijn van de bioscopen, dus logisch dat je er een prijs voor moet betalen. Ik hoop dat tegen die tijd de bioscopen hier weer (deels) open zijn, want dat geniet toch de voorkeur. Ik wil eigenlijk niet betalen voor premier access omdat het de bioscopen ondermijnt.
In de bios ben ik met twee man maar nét iets meer kwijt, dus vind ik dat toch een betere optie. Drie maanden later komt de film dan ook nog eens in het reguliere aanbod van Disney+. We hebben ook wel genoeg thuis films gekeken natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik denk wel dat nu een film gelijk op Disney+ staat en in de bioscoop te zien is sommigen eerder voor Disney+ zullen kiezen, puur vanwege de prijs.
tuurlijk, snap ik ook helemaal. Benieuwd hoe het straks gaatquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik denk dat men ook o.a. de prijs van drinken/eten meerekent en zo'n film nogmaals kunnen kijken. Als een abonnement dan ook nog wordt gedeeld wordt het nog aantrekkelijker om de kosten te delen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In de bios ben ik met twee man maar nét iets meer kwijt, dus vind ik dat toch een betere optie. Drie maanden later komt de film dan ook nog eens in het reguliere aanbod van Disney+. We hebben ook wel genoeg thuis films gekeken natuurlijk
ik zal dan altijd naar de bios gaan, is goedkoperquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik denk wel dat nu een film gelijk op Disney+ staat en in de bioscoop te zien is sommigen eerder voor Disney+ zullen kiezen, puur vanwege de prijs.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Run through the tears
>
Ren door de tiers
Waren er maar fatsoenlijke vertalers.
Elke keer. Is gewoon een rental fee, net zoals je op Amazon bepasalde films achter een paywall hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Die VIP access fee moet je die iedere keer opnieuw betalen als ze een nieuwe film op deze manier uitbrengen? of is dat iets eenmaligs?
Vind het het beste van Marvel tot nu toe eigenlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 12:15 schreef mschol het volgende:
ik ben al tijden wat marvel-moe maar gisteren toch wandavision geprobeerd..
in 1x uitgekeken
Ik moet volgens mij nog drie of vier MCU-films zien en dan heb ik alles gezien.quote:Op zondag 4 april 2021 12:15 schreef mschol het volgende:
ik ben al tijden wat marvel-moe maar gisteren toch wandavision geprobeerd..
in 1x uitgekeken
Ook gezien afgelopen weekend. Aanrader ja. Niet de beste Pixar film in mijn ogen (Coco, Inside Out en Ratatouille vind ik sowieso beter), maar komt er zeker bij in de buurt.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Soul![]()
![]()
Dat ik zo lang heb gewacht om 'm te kijken 5/5
A okequote:Op donderdag 8 april 2021 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook gezien afgelopen weekend. Aanrader ja. Niet de beste Pixar film in mijn ogen (Coco, Inside Out en Ratatouille vind ik sowieso beter), maar komt er zeker bij in de buurt.
Leeftijdsinstellingen op je profiel checken. Staan standaard op 12 en moet je aanpassen naar 18. Je zal ineens veel nieuwe content vinden.quote:
Ja, dat klopt bij mij dus voor geen reet. Ik krijg van die vage Amerikaanse leeftijdsclassificaties (TV-PG, TV-Y etc). Ik kan 'm bij geen één optie zienquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Leeftijdsinstellingen op je profiel checken. Staan standaard op 12 en moet je aanpassen naar 18. Je zal ineens veel nieuwe content vinden.
Mwah seizoen 9 is meer een (hele matige) spin-offquote:Op zondag 11 april 2021 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Seizoen 8 van Scrubs klaar. Dit was wel een waardig einde. Is seizoen 9 nog de moeite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |