Ook gezien afgelopen weekend. Aanrader ja. Niet de beste Pixar film in mijn ogen (Coco, Inside Out en Ratatouille vind ik sowieso beter), maar komt er zeker bij in de buurt.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Soul![]()
![]()
Dat ik zo lang heb gewacht om 'm te kijken 5/5
A okequote:Op donderdag 8 april 2021 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook gezien afgelopen weekend. Aanrader ja. Niet de beste Pixar film in mijn ogen (Coco, Inside Out en Ratatouille vind ik sowieso beter), maar komt er zeker bij in de buurt.
Leeftijdsinstellingen op je profiel checken. Staan standaard op 12 en moet je aanpassen naar 18. Je zal ineens veel nieuwe content vinden.quote:
Ja, dat klopt bij mij dus voor geen reet. Ik krijg van die vage Amerikaanse leeftijdsclassificaties (TV-PG, TV-Y etc). Ik kan 'm bij geen één optie zienquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Leeftijdsinstellingen op je profiel checken. Staan standaard op 12 en moet je aanpassen naar 18. Je zal ineens veel nieuwe content vinden.
Mwah seizoen 9 is meer een (hele matige) spin-offquote:Op zondag 11 april 2021 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Seizoen 8 van Scrubs klaar. Dit was wel een waardig einde. Is seizoen 9 nog de moeite?
Was toch nieuwsgierig en het is inderdaad niet het niveau van de eerste acht seizoenen. Ga het wel afkijken denk ik.quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Mwah seizoen 9 is meer een (hele matige) spin-off
Ik heb een poging gewaagd, ik ben wat minder enthousiast. Nogal cliché en bij vlagen nogal ongeloofwaardig. En al die domme beslissingen die irl nooit gemaakt zouden worden vond ik ook vrij vervelend. Na 2 afleveringen ben ik gaan fastforwarden om het einde nog even mee te pakkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:12 schreef Vinture het volgende:
Big sky afgelopen week bekeken vind dit echt een leuke serie! Spannend en schokkend af en toe , had ik niet verwacht.
Een van de betere series die ik dit jaar heb gezien.
Resident: 4 seizoenen (t/m S04E03)quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:35 schreef Gunner het volgende:
Zou iemand voor me willen kijken wat het meest recente van The Resident , 911 en 911 lone star op D+ staat?
Kan dat zonder abo niet checken blijkbaar
Dank!
Okay cool hartelijk dank. Het komt dus op D+ nadat het op TV is geweest (FOX).quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Resident: 4 seizoenen (t/m S04E03)
911: 4 seizoenen (t/m S04E02)
Lonestar: 2 seizoenen (t/m S02E02)
Zag regelmatig trailers/aankondigingen voor deze series als ik Walking Dead keek. Is het wat? Ik zoek tegenwoordig vooral simpele series zonder moeilijk verhaal enzo.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay cool hartelijk dank. Het komt dus op D+ nadat het op TV is geweest (FOX).
Als je simpel vermaak zoekt zit je daar wel goed.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag regelmatig trailers/aankondigingen voor deze series als ik Walking Dead keek. Is het wat? Ik zoek tegenwoordig vooral simpele series zonder moeilijk verhaal enzo.
Ik vind het erg leuk. Zelf kijk ik nooit procedurals, dus ik zou er nooit zelf aan begonnen zijn als ik niet een paar castinterviews voor 9-1-1 en Lone Star mocht doen, maar toen ik eenmaal begonnen was heb ik het ook helemaal uitgekeken tot ergens in de nieuwste seizoenen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 @ 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag regelmatig trailers/aankondigingen voor deze series als ik Walking Dead keek. Is het wat? Ik zoek tegenwoordig vooral simpele series zonder moeilijk verhaal enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |