quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntje voor mij. Ik krijg de tranen van blijdschap niet uit mijn oog.
Stond daar niet op de fles dat dat biertje bij natuurdocumentaires past?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net ur-hop IPA in de bonus gekocht. Best lekkah.
Na ruim een jaar hier voel ik mij nog best wel een broekie.quote:
Komt net kijken johquote:Op donderdag 10 december 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na ruim een jaar hier voel ik mij nog best wel een broekie.
Er staat wel een duurzaamheidsverhaaltje over onafhankelijkheid, regionaal produceren en 'keuzes maken die goed zijn voor onze bieren en de omgeving".quote:Op donderdag 10 december 2020 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stond daar niet op de fles dat dat biertje bij natuurdocumentaires past?
Zo gaan we nooit vrienden worden.quote:
En zo is datquote:Op donderdag 10 december 2020 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De oude garde zijn tenmiste volhouders
shit hebben ze het etiketje veranderd, want eerst heette het ook gewoon Ur-hop en niet Ur-hop IPAquote:Op donderdag 10 december 2020 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staat wel een duurzaamheidsverhaaltje over onafhankelijkheid, regionaal produceren en 'keuzes maken die goed zijn voor onze bieren en de omgeving".![]()
Ik schrik me elke keer weer kapot als ik zie in welk seizoen we al zitten. Voelt als gisteren dat ik hier binnen kwam vallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na ruim een jaar hier voel ik mij nog best wel een broekie.
En dat je hdero werd genoemd, omdat je wat in het Duits zeiquote:Op donderdag 10 december 2020 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer weer kapot als ik zie in welk seizoen we al zitten. Voelt als gisteren dat ik hier binnen kwam vallen.
Jammerquote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
shit hebben ze het etiketje veranderd, want eerst heette het ook gewoon Ur-hop en niet Ur-hop IPA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |