Wat zegt u?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:06 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dat U allemaal Uwer smoel moet houden zodat ik punten krijg.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:06 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dat U allemaal Uwer smoel moet houden zodat ik punten krijg.
mwua, de supply chain is enorm wezen vernieuwen en is tegenwoordig echt heel modern te noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beetje bravoure, logistiek is toch ook niet echt een "nieuwe" branche te noemen . Ook daar zullen fatsoensnormen gelden. Maar het zou misschien inderdaad aan je engelstalige opvoeding kunnen liggen dat je dat niet hebt meegekregen
Magazijnwerk, toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
mwua, de supply chain is enorm wezen vernieuwen en is tegenwoordig echt heel modern te noemen.
Niks mis met oude mensen, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja VRE-SE-LIJ-KE mensen, diegenen die ouder dan jijzelf bent he? Zouden allemaal een spuitje moeten krijgen.
Oh dus boomers zijn wel okay zolang ze maar hip & trendy gaan lopen doen?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks mis met oude mensen, dat maak jij ervan.
Wel iets mis met oude mensen die zulke dingen gaan wezen eisen "want vroegerr was da ook zo!!!!!! GRRR"
Ik kom hier nog op terug, moet nu even iets anders doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh?
Kan jij feitelijk uitleggen waarom u fatsoenlijk is en jij niet? Het zijn 2 aanspreekvormen die 2 letters van mekaar verschillen.
In vrijwel iedere andere taal in de wereld is de u-vorm al tijden uitgestorven, behalve een handjevol landen in Europa.
Hebben ze in Canada minder fatsoen voor mensen omdat ze geen u-vorm gebruiken?
hehe, nope, bij een containerrederij, kantoorwerkquote:
tot laters jippiequote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug, moet nu even iets anders doen.
Tot laters
Lekker aan de afwas?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tot laters
Een kantoorbaantje, ja nee dan is het geen wonder dat je verwacht dat mensen aan de telefoon hip & trendy zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hehe, nope, bij een containerrederij, kantoorwerk
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk aan mij en je blijft warm
nee, zolang ze maar niet gaan zeiken daarover. Ze mogen me met u aanspreken. Daar heb ik geen problemen mee. Wel als ze iets van mij gaan eisen wat werkelijk van 0 invloed op ze is. Ik behandel iedereen met dezelfde mate van respect op mijn werk, ongeacht of ik 1 letter of 3 letters uitspreek.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dus boomers zijn wel okay zolang ze maar hip & trendy gaan lopen doen?
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tot laters
Hoop vooral dat het nog niet aan het opvriezen is en ik ga glijden op dat kleine beetje vocht dat er mogelijk ligtquote:Op donderdag 10 december 2020 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sterkte man! be safe out there
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Elke keer dat jij post gaat de thermostaat een graadje lager.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |