Heftig zeg, en je weet ook niet of zo'n behandeling wel aanslaat natuurlijk..onnodig pijnlijden is nooit fijn voor een huisdier..quote:Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sowieso zware longontsteking, maar ook last van zijn hart, lever en artrose op zijn rug...
Was gewoon het beste, om het nu te doen.. Behandelen zou alleen maar uitstel van executie zijn
Ik dus ook niet..en om niks te plaatsen is saaiquote:Op donderdag 10 december 2020 17:45 schreef shiitake het volgende:
Zit er ook weleens aan te denken om iets in de ticker te plaatsen, om te doneren, maar ik weet niet wat.
Als je een jongetje zou zijn dan zou je hem beter snappen.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, nu voel ik mij dom
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een jongetje zou zijn dan zou je hem beter snappen.
Weet wel wat een sticker is, maar een ticker?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dus ook niet..en om niks te plaatsen is saai
Die ticker Is ook niet echt de juiste plaatst voor dat soort ruziesquote:Op donderdag 10 december 2020 17:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tja. Zag het ook net. Niet eens met Rob. Beetje jammer zo.
Wat hier helemaal boven aan staat. als mensen geld doneren kunnen ze een bericht plaatsenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet wel wat een sticker is, maar een ticker?
Aha, thanksquote:Op donderdag 10 december 2020 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat hier helemaal boven aan staat. als mensen geld doneren kunnen ze een bericht plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |