chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had niet door dat ik de laatste hadquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben jij zo goed in poker dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bah
Ik doe dan nog liever strip poker
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat poker kunnen we ook wel achterwege laten, kost alleen maar tijdquote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bah
Ik doe dan nog liever strip poker![]()
![]()
Geeft niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik de laatste had
Lack of common cents![]()
Deze is wel terecht. Ik zat nog een reactie aan FF te typenquote:
Ach jee was het weer raak? En alles was natuurlijk de schuld van die vreselijke politieagenten die maar bij de schaapskudde blijven en niet wakker zijn?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij een halfslachtige demo voor truckers,waar een meneer het slim vond om met de politie te gaan vechten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou maar daar gaat het toch juist om... Het opbouwen van de spanning?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat poker kunnen we ook wel achterwege laten, kost alleen maar tijdLack of common cents![]()
Tsja, dat is misschien vervelend voor sommige mensen, maar mijn 5G ontvangst wordt er wel een stuk beter van. Kan ik nog meer reclame kijken op youtubequote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat de corona in de monddoekjes wordt gestopt door de overheid, die werelddominantie wil zodat ze ongestoord baby's kunnen ontvoeren en hen bloed drinken om jong te blijven![]()
Weer zo'n titelloos topic. Het wordt met de dag slechter.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nee joh, ik geef er niet om. Ik sta liever in het onzichtbare rijtjequote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:mazaru mag best nog wel wat puntjes hebben.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Helemaal niet, dus ik ben snel uit de klerenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in poker dan?
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij mag niet meer raden.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze is wel terecht. Ik zat nog een reactie aan FF te typen
[..]
Ach jee was het weer raak? En alles was natuurlijk de schuld van die vreselijke politieagenten die maar bij de schaapskudde blijven en niet wakker zijn?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet jezelf niet te kort doenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh, ik geef er niet om. Ik sta liever in het onzichtbare rijtje![]()
![]()
Het is helemaal prima zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Weer zo'n titelloos topic. Het wordt met de dag slechter.
Het gaat jou toch ook om de koekjes zelf, en niet om de verpakking?Lack of common cents![]()
Daar zitten ook verborgen boodschappen in om je te hersenspoelenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is misschien vervelend voor sommige mensen, maar mijn 5G ontvangst wordt er wel een stuk beter van. Kan ik nog meer reclame kijken op youtube
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: