Hey Maza.quote:
Hier valt geen sneeuw dus we zullen het nooit weten.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die alleen voor privegebruik was
Ja en?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet in, je moet zo eten.
Wat?quote:
Nee, het laatste wat ik heb gezien is dat ze zat te huilen omdat mensen een mondkapje op dedenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Maza.![]()
Heb je neusbel gisteren nog gezien?
*zucht*quote:
Meen je niet, die is echt gekquote:Op donderdag 10 december 2020 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het laatste wat ik heb gezien is dat ze zat te huilen omdat mensen een mondkapje op deden
Nieuw spel, mondkapjes roulette. Iedereen niest in een mondkapje en geeft deze door aan de volgende persoon in de cirkelquote:Op donderdag 10 december 2020 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het laatste wat ik heb gezien is dat ze zat te huilen omdat mensen een mondkapje op deden
Ken jij de mosselman de mosselmanquote:
Ze was gisteren bij een halfslachtige demo voor truckers,waar een meneer het slim vond om met de politie te gaan vechten.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bahquote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Nieuw spel, mondkapjes roulette. Iedereen niest in een mondkapje en geeft deze door aan de volgende persoon in de cirkel
Ah.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bah
Ik doe dan nog liever strip poker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |