SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik zou dat soort dingen vergeten en door de war halen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar roze voor de plee, geel voor de rest. Grofweg.
Wat was het probleem dan uiteindelijk?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
ja sinds gister. Lijkt wel enigszins effect te hebben nu.
Is dit weer een gedicht van UitStraling?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef gianni61 het volgende:
When Bob went out and had a date, the evening ended great -
He said, "Let's go to my place, babe, it's getting pretty late."
And so they went back to his house to fool around a bit -
Bob reached down below her to attempt to feel her clit,
But he didn't feel a snatch, and he got a major shock -
For in her panties was a massive twelve inch monster cock,
At first he felt quite hesitant and thought that he should pass -
Instead he said, "Hey, nice cock, babe! Now fuck me in the ass."
Werk waar ik hiervoor even zat had ineens allemaal babydoekjes ofzo over, perfecte schoonmaakdoekjes zijn dat dus daar heb ik een stapel van en die gebruik ik voor de wc en andere smerige klusjes. Echt ideaal want ze zijn niet heel mooi maar boeiend ze liggen toch niet op het aanrecht.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar roze voor de plee, geel voor de rest. Grofweg.
hmm, nee, deze was van redditquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit weer een gedicht van UitStraling?
Als het maar herkenbaar is.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk waar ik hiervoor even zat had ineens allemaal babydoekjes ofzo over, perfecte schoonmaakdoekjes zijn dat dus daar heb ik een stapel van en die gebruik ik voor de wc en andere smerige klusjes. Echt ideaal want ze zijn niet heel mooi maar boeiend ze liggen toch niet op het aanrecht.
Irritatie van het maagslijmvlies.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was het probleem dan uiteindelijk?
Dat gaat voor mij niet werken haha, liever gewoon 2 soorten doekjes die heel anders zijn zodat het verschil duidelijk zichtbaar is zoals nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar herkenbaar is.
Maar de meeste plaatsen waar ik wel eens schoon heb moeten maken, was het roze voor wc's, blauw voor de ramen en geel voor de rest.
Ik vind het aardig rustig bij de apotheek sinds corona.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, eens kijken hoeveel besmettelijke lui er in de apotheek rondhangen. En waar dat ding überhaupt zit.
Vorige week was er maar één andere patiëntquote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, eens kijken hoeveel besmettelijke lui er in de apotheek rondhangen. En waar dat ding überhaupt zit.
Ooooohja, wacht evenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit weer een gedicht van UitStraling?
Ja, dit was met meerdere lui op één locatie, dan moet je een universeler systeem adopteren.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij niet werken haha, liever gewoon 2 soorten doekjes die heel anders zijn zodat het verschil duidelijk zichtbaar is zoals nu.
Tijd voor een nieuwe naam dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, twee keer afgebeld deze week al om ergens te komen eten en de rest, ik ben mijn uitstraling en charmes kwijt denk ik
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, twee keer afgebeld deze week al om ergens te komen eten en de rest, ik ben mijn uitstraling en charmes kwijt denk ik
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe naam dan.
Niet lang meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn er nog
UitStralingsLoosquote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe naam dan.
Aaaaah liefquote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn er nog
Omdat ik over 20 minuten naar huis magquote:
laat maar komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n haar is statisch. Je zou bijna denken dat het gaat sneeuwen.
O ik zat aan het einde der tijden enzo te denken.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ik over 20 minuten naar huis mag
maar thuis heb je toch ook fok?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ik over 20 minuten naar huis mag
*gooit handenvol wit spul over gerrie heen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik helaas geen invloed op.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat aan het einde der tijden enzo te denken.
*gaat met schaar naar Ger*quote:Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit handenvol wit spul over gerrie heen.
ewquote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit handenvol wit spul over gerrie heen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Net gesprek bij een geneticus gehad, ivm eventueel testen op borstkanker gen. Wat ik niet wist is dat het gen ook een verhoogd risico op eierstokkanker met zich meebrengt en dat véél gevaarlijker is, omdat ze het eigenlijk altijd te laat vinden. Weer wat geleerd
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer warmer dus gaat het gewoon regenen.
klopt, maar thuis heb ik meer optiesquote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar thuis heb je toch ook fok?
Ga je jezelf laten testen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Net gesprek bij een geneticus gehad, ivm eventueel testen op borstkanker gen. Wat ik niet wist is dat het gen ook een verhoogd risico op eierstokkanker met zich meebrengt en dat véél gevaarlijker is, omdat ze het eigenlijk altijd te laat vinden. Weer wat geleerd
Van die mensen die thuis niet fokkenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar thuis heb je toch ook fok?
Ah. Maar moet je nu beslissen of je het wil weten of niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Die kans is in Zwitserland groterquote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hopelijk wel weer eens een witte kerst.
Ja, maar hoop dat jullie er ook eentje hebbenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kans is in Zwitserland groter
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar thuis heb ik meer opties
Ja echt hequote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die thuis niet fokken
Nou dat heb ik dus gevraagd. Eventueel wel voor levensverzekering en aanvullende zorgverzekering (of die is dan gewoon duurder). Maar niet voor een hypotheek bijv.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja dat testen had toch best wel serieuze implicaties voor oa verzekering toch?
Die kans lijkt 0% te zijn helaasquote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat jullie er ook eentje hebben
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef Makrelis het volgende:
Hall0n. 'Lekker-vroeg-thuis-genot".
Goor is dat, net of je moeder die echt niet kan koken zeepsop door je soep heeft gedaan en kaneel over je biefstuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb cola cinnamon. Laatste blikje weer even.
Meestal doe ik dat gewoon zelf.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goor is dat, net of je moeder die echt niet kan koken zeepsop door je soep heeft gedaan en kaneel over je biefstuk.
Pintje voor m'n neus, vanmorgen een productie-lokatie bezocht, vanmiddag wat documentatie doorgenomen. Prima dagjen weer.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Pintje voor m'n neus, vanmorgen een productie-lokatie bezocht, vanmiddag wat documentatie doorgenomen. Prima dagjen weer.![]()
Daar ook goed?
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op donderdag 10 december 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)netwerk-op-nederland
Was best een heel interessant gesprek moet ik zeggen. En zelfs bij mensen met een familiegeschiedenis als die van mij, test maar 10% positief op het gen.quote:
Ja i-net is wel belangrijk in een werkplaats. Voor als er wat besteld moet worden enzo.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]sleutels van de nieuwe werkplaats in ontvangst genomen. Afspraken gemaakt. voor prik/alarm en internet daar.
Hoe is het met Oma?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet mijn schnitzel maar voordat ik naar oma ga. Hongerrr.
En vanavond dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet mijn schnitzel maar voordat ik naar oma ga. Hongerrr.
Denk wel zeer gerustellende gedachte als je het niet blijkt te hebben toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was best een heel interessant gesprek moet ik zeggen. En zelfs bij mensen met een familiegeschiedenis als die van mij, test maar 10% positief op het gen.
Was wel een beetje awkward want Gergi was erbij en ze begon ineens of we al plannen hadden voor kinderen e.d.Uhhhh...
Gewoon er vol voor gaan en zeggen dat je graag snel kinderen wilt en dan kijken hoe snel het bloed uit z'n gezicht trekt.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was best een heel interessant gesprek moet ik zeggen. En zelfs bij mensen met een familiegeschiedenis als die van mij, test maar 10% positief op het gen.
Was wel een beetje awkward want Gergi was erbij en ze begon ineens of we al plannen hadden voor kinderen e.d.Uhhhh...
Maar wat kun je doen als je het gen hebt? Vaker laten testen?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan heb ik net zoveel kans als anderen. En heb ik het wel, dan krijg ik 3x per jaar een zooi aan testen vergoed ipv 1x per jaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk wel zeer gerustellende gedachte als je het niet blijkt te hebben toch?
Was Gergi z'n moeder er ook bij?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
Liever remote uitlezen van oa geautomatiseerde test resultatenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja i-net is wel belangrijk in een werkplaats. Voor als er wat besteld moet worden enzo.
Whehehe gemiste kansquote:Op donderdag 10 december 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon er vol voor gaan en zeggen dat je graag snel kinderen wilt en dan kijken hoe snel het bloed uit z'n gezicht trekt.
Ooooohquote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel goed, begreep ik van mijn vaderZe zat gisteren honderduit te babbelen.
awwwwquote:Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje liggen knorren in bed
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel goed, begreep ik van mijn vaderZe zat gisteren honderduit te babbelen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was Gergi z'n moeder er ook bij?
Dit klinkt als werk.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Liever remote uitlezen van oa geautomatiseerde test resultaten
Nope.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die welles mee hebben gedaan aan onderzoeken als proefkonijn?
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Ook al gaat het hier veel te vaak over gerrie,
We zijn toch allemaal een hechte familie,
Een bonte verzamelingen rare snoeshanen,
En kakelende kippen die zich wereldsterren wanen,
We steunen elkaar op zowat elk denkbaar gebied,
Behalve als Los weer eens vraagt om een blote tiet,
Een bemoedigend woordje, een schouder of een lief woordje,
Het is meestal warm, soms vilein maar niet te anders huppelt bal langs en die vermoord je.
Ik vind wel dat ik steeds beter aan het worden benquote:Op donderdag 10 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja oke. Je mag wel onze stadsdichter worden.
ja eens.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik steeds beter aan het worden ben![]()
@:kwiwi, mag ik een hoge spreekstoel op het dorpsplein voor de literair geschoolden onder ons?
Rotterdam. Maar het bezoek uur is precies rond etenstijdquote:Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat klinkt goed. Woont ze dichtbij?
Dit komt op een plaquette die we bij de poort van Foqueville inmetselenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Ook al gaat het hier veel te vaak over gerrie,
We zijn toch allemaal een hechte familie,
Een bonte verzamelingen rare snoeshanen,
En kakelende kippen die zich wereldsterren wanen,
We steunen elkaar op zowat elk denkbaar gebied,
Behalve als Los weer eens vraagt om een blote tiet,
Een bemoedigend woordje, een schouder of een lief woordje,
Het is meestal warm, soms vilein maar niet te anders huppelt bal langs en die vermoord je.
Ik voel me vereerd en nederig, ik laat er meteen honderdvijftig drukken op een houten plankje zodat iedereen hem aan de muur kan hangen ookquote:Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit komt op een plaquette die we bij de poort van Foqueville inmetselen
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd en nederig, ik laat er meteen honderdvijftig drukken op een houten plankje zodat iedereen hem aan de muur kan hangen ook
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd en nederig, ik laat er meteen honderdvijftig drukken op een houten plankje zodat iedereen hem aan de muur kan hangen ook
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn gerbils, Haags, gerbils.
van die 3 weken onderzoeken voor een paar duizend? Nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die welles mee hebben gedaan aan onderzoeken als proefkonijn?
Er komen vast veel baby's bij in de komende jarenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
150? Hmm, wordt wel druk in Foqueville
[..]
[..]
Heh?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat wordt een saai weekend met overal plukken haar.
Wie gaat als eerste werpen, denk je?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komen vast veel baby's bij in de komende jaren
Geen biertjes en een van de bijwerkingen van mijn antibiotica is haaruitval.quote:
Gaat een zeer spannende wedstrijd worden maar ik denk kwiwiquote:Op donderdag 10 december 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie gaat als eerste werpen, denk je?
Pfffttttquote:Op donderdag 10 december 2020 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen biertjes en een van de bijwerkingen van mijn antibiotica is haaruitval.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een zeer spannende wedstrijd worden maar ik denk kwiwi
Ok dat bestaat ook nog echtquote:Op donderdag 10 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn dat die kanslozen die aan drillrap doen?
Eerstewereldproblemen natuurlijk, maar een beetje jammer van het weekend is het wel.quote:
Wie zijn de verdachten?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie gaat als eerste werpen, denk je?
De rest van onze prachtige vrouwen zijn of pure kinderhaters of zijn nog op zoek naar het perfecte knakworstjequote:
Ik heb gewoon niet zo'n sterke werparm.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De rest van onze prachtige vrouwen zijn of pure kinderhaters of zijn nog op zoek naar het perfecte knakworstje
Er wordt niet geknakt aan mijn worstje, begrepeuhquote:Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De rest van onze prachtige vrouwen zijn of pure kinderhaters of zijn nog op zoek naar het perfecte knakworstje
Ja vind het hypocriet genoeg toch fijner om het verpakt te zien liggenquote:
Pwompoensoep?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog tot half 6, en dan koken.
deze?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
De verse peperroomsaus van AH was erg lekker over mijn schnitzel.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
https://www.ah.nl/product(...)-met-scheutje-cognac
wat had je bij je schnitzel?
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Aardappels, vlees en rode bieten
Peperroomsaus sowiesoquote:Op donderdag 10 december 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
De verse peperroomsaus van AH was erg lekker over mijn schnitzel.
Zit je vananvond een beetje groente te knagenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Niks. Ik had er nog wat groente bij. Maar daar had ik nu geen trek in. Misschien vanavond nog.
Je vergeet dus gewoon echt het belangrijkste te verduidelijken kwiwiquote:Op donderdag 10 december 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Aardappels, vlees en rode bieten
Inb4 Frantic-schnitzelhaat-DJ.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet teleurgesteld zijn als ik deze in een restaurant zou krijgen.
Jaquote:Op donderdag 10 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit je vananvond een beetje groente te knagen
Braadworst ballie, braadworstquote:Op donderdag 10 december 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je vergeet dus gewoon echt het belangrijkste te verduidelijken kwiwi
Wat zijn dat voor gierige Zeeuwen, bellen via whatsappquote:Op donderdag 10 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Coolblue belt via whatsapp. valt verbinding natuurlijk constant weg
appen ze nu ja we gaan je via de normale weg proberen te bellen
Geen ideequote:Op donderdag 10 december 2020 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gierige Zeeuwen, bellen via whatsapp
Ja. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer kijken...quote:Op donderdag 10 december 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww bosjeIs Sjefke ingeslapen?
Nee begrijp ikquote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer kijken...![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het verpesten van de verrassingquote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien is het LTVDK die een hinderlaag aan het opstellen is...
TRAP ER NIET IN
Is dat ook zo'n bedrijf dat denkt dat je van arbeidsvreugde een hypotheek wel kunt betalen?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Ben niet door bij coolblue, ze miste de passie voor de functie
ja dusquote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
betaal je een schamele 10 euro per uur en dan verbaast zijn dat je niet iemand aan delijn krijgt die dit al vanaf kleins af aan wil doen
ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n bedrijf dat denkt dat je van arbeidsvreugde een hypotheek wel kunt betalen?
Ja. woonbegeleiding belt straks en komt ook langs voor vaste ondersteuning..quote:
Okequote:Op donderdag 10 december 2020 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. woonbegeleiding belt straks en komt ook langs voor vaste ondersteuning..
Ja je had ook moeten zeggen dat je een kletsnatte broek kreeg van klagende mensen bij de klantenservice.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
ja we zoeken echt iemand met een passie voor deze functie
verslikte mij bijna in mijn noodles
Had ik van de week bij mijn droger ook, was na 3 uur nog steeds rondjes aan het draaienquote:Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Christus mijn wasmachine lijkt maar niet te stoppen.
andere ex collega van casino was niet aangenomen omdat ze tegen haar hadden gezegd dat deze baan veel te saai zou zijn voor iemand die zon dynamische omgeving gewend wasquote:
koel blauwe is wel een geforceerd overdreven blije/gezellig met elkaar club als je 't mij vraagtquote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andere ex collega van casino was niet aangenomen omdat ze tegen haar hadden gezegd dat deze baan veel te saai zou zijn voor iemand die zon dynamische omgeving gewend was
Zal het onthouden voor de volgende sollicitatiequote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had ook moeten zeggen dat je een kletsnatte broek kreeg van klagende mensen bij de klantenservice.
*zeventien keer gelezen ditquote:Op donderdag 10 december 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had ook moeten zeggen dat je een kletsnatte broek kreeg van klagende mensen bij de klantenservice.
Ja ik vind het best leuk. Heb ik ook gezegd. Als je dan ergens bij een callcenter moet werken dan tenminste zon bedrijf ;P Maar ze moeten wel realitisch zijn in hun verwachtingen.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koel blauwe is wel een geforceerd overdreven blije/gezellig met elkaar club als je 't mij vraagt
zelfde slag mensen die oa bij LinkedIn werken.
Ja maar soms moet je wat appelstroop uit de navel likken om je eigen doelen te bereiken.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind het best leuk. Heb ik ook gezegd. Als je dan ergens bij een callcenter moet werken dan tenminste zon bedrijf ;P Maar ze moeten wel realitisch zijn in hun verwachtingen.
Het is gewoon werk en geen lifetime passie om daar in een callcenter te zitten voor 10 euro per uur.
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je wat appelstroop uit de navel likken om je eigen doelen te bereiken.
' doelen'quote:Op donderdag 10 december 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je wat appelstroop uit de navel likken om je eigen doelen te bereiken.
Ze zoeken betere acteurs?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind het best leuk. Heb ik ook gezegd. Als je dan ergens bij een callcenter moet werken dan tenminste zon bedrijf ;P Maar ze moeten wel realitisch zijn in hun verwachtingen.
Het is gewoon werk en geen lifetime passie om daar in een callcenter te zitten voor 10 euro per uur.
Awwwquote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer kijken...![]()
![]()
![]()
ja nou ja kon het niet :pquote:Op donderdag 10 december 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jezelf verkopen beetje aandikken blabla enzo.
Schijthekel aan maar in zulke gevallen moet je 't wel doen
Ja je doel is een baantje, dan zeg je toch wat ze willen horen en ondertussen denk je lik aan mijn lolly?quote:
Heb je je kerstondergoed al besteld?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zeventien keer gelezen dit
Ja nou dat deed ik toch ook maar wel met beide benen op de grond. Dat stralen ze toch uit.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je doel is een baantje, dan zeg je toch wat ze willen horen en ondertussen denk je lik aan mijn lolly?
Ja, gaat wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke![]()
Wat naar. Gaat het met je?
aww ja begrijp ik. Misschien even met je vader bellen?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat wel.
Ik postte net een In Memorium op Facebook en toen moest ik wel janken ja..
Sterkte kerel, gaat me echt aan het hart.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat wel.
Ik postte net een In Memorium op Facebook en toen moest ik wel janken ja..
Heb ik vanmiddag al gedaan. Is goed zo. Ik heb nu ook wel even tijd voor mezelf nodig..quote:Op donderdag 10 december 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aww ja begrijp ik. Misschien even met je vader bellen?
Okequote:Op donderdag 10 december 2020 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al gedaan. Is goed zo. Ik heb nu ook wel even tijd voor mezelf nodig..
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
oh god ik heb een klant voor de schoonmaak
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja dat zeker. Ik vroeg hem nog als ongelovige om boven de groetjes te doen aan Shela, de hond die we thuis hadden toen ik kind (en volwassen) was....quote:Op donderdag 10 december 2020 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Uiteindelijk beter zo. En Sjefke zal jou nooit vergeten en jij hem ook niet.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Broodje hamburger, tomaatje, eitje, blaadje sla, dotje knoflookjalapenomayonaise
Zit er verder ook nog iets bij?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Broodje hamburger, tomaatje, eitje, blaadje sla, dotje knoflookjalapenomayonaise
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:12 schreef Karzai het volgende:
Voor de derde dag zuurkool, ik moet dat toch even beter afstemmen met moeders
kan het ook nog een dagje in de koelkast laten en iets anders halen
[ afbeelding ]
Niet nog iets van groenten of friet erbij?quote:
Morgen pis je pure azijnquote:Op donderdag 10 december 2020 18:12 schreef Karzai het volgende:
Voor de derde dag zuurkool, ik moet dat toch even beter afstemmen met moeders
kan het ook nog een dagje in de koelkast laten en iets anders halen
[ afbeelding ]
Neuh alleen blaadje sla en tomaatje.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet nog iets van groenten of friet erbij?
Oh ok, beetje zuunig wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuh alleen blaadje sla en tomaatje.
Ja maar alleen dat als avondeten is toch wel wat weinig, jij van iedereen moet dat kunnen beamen.quote:
nou ik had laatst 2 lamsburgers als avond eten en was genoeg hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar alleen dat als avondeten is toch wel wat weinig, jij van iedereen moet dat kunnen beamen.
Hamburgers KUNNEN best heel erg groot zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar alleen dat als avondeten is toch wel wat weinig, jij van iedereen moet dat kunnen beamen.
En dan verder niks erbij?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik had laatst 2 lamsburgers als avond eten en was genoeg hoor
Vanmiddag al wat blaadjes op door een salade en morgen ook weer op een broodje "gezond"quote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
Wat doe je met de rest van de sla, pluk je er maar 1 blaadje vanaf?
jouw geweten krijgt twee blaadjes sla per dagquote:Op donderdag 10 december 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag al wat blaadjes op door een salade en morgen ook weer op een broodje "gezond"
Morgen lachmacunquote:Op donderdag 10 december 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag al wat blaadjes op door een salade en morgen ook weer op een broodje "gezond"
Dat is alleen een beetje garnering.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blaadje sla en tomaatje vergeten?
Ik ga jouw eetpatroon nooit begrijpen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje sla en uit maar met broodje he
Beetje ad lijn denken maakt niemand slechter.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen een beetje garnering.
Was vandaag bij de toko, daar gooien ze die zooi ook altijd op de broodjes en moet ik altijd zonder vragen. Maar ze hebben nu bestelschermen zodat je dat gewoon gelijk kunt uitvinkenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man, iets zurige erbij om door het vlees en kaas geweld heen te prikken.
Hoezo begin je daar nu ineens over?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
Dat die engerd van wit rusland niet opstapt he
mja als er weinig afwisseling in smaak is, dan ben ik gauw op mn bord eten uitgekeken.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vandaag bij de toko, daar gooien ze die zooi ook altijd op de broodjes en moet ik altijd zonder vragen. Maar ze hebben nu bestelschermen zodat je dat gewoon gelijk kunt uitvinken
ja zie stukje in een vandaagquote:Op donderdag 10 december 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo begin je daar nu ineens over?
Een pasta is wel wat eentonig meestal ja, maar dan zou ik er eerder gewoon verse komkommer voor pakkenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja als er weinig afwisseling in smaak is, dan ben ik gauw op mn bord eten uitgekeken.
Dit heb ik ook, daarom heb ik een hekel aan eenpansgerechten, moet met elk vorkje eigenlijk wel wat anders kunnen proeven.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja als er weinig afwisseling in smaak is, dan ben ik gauw op mn bord eten uitgekeken.
Zullen we een actie beginnen om hem weg te jagen?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
Dat die engerd van wit rusland niet opstapt he
Yup!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, daarom heb ik een hekel aan eenpansgerechten, moet met elk vorkje eigenlijk wel wat anders kunnen proeven.
Heb je gezien hoeveel mensen elke dag de straat op gaanquote:Op donderdag 10 december 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een actie beginnen om hem weg te jagen?
ja maar daar zit de fok knokploeg nog niet bijquote:Op donderdag 10 december 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel mensen elke dag de straat op gaan
ja das waarquote:Op donderdag 10 december 2020 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daar zit de fok knokploeg nog niet bij
maar eerst: de 10e kan het gebeuren!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
13e maand kom er maar in...
KOPUH JONGUH
oh ja vanavond om 22:00 is de trekking toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar eerst: de 10e kan het gebeuren!
Ik heb de hoofdprijs al... mijn liefiequote:Op donderdag 10 december 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar eerst: de 10e kan het gebeuren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ohja, nog snel even loten kopenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja vanavond om 22:00 is de trekking toch?
quote:Helaas, de verkoop is gesloten. Om 22:00 maken we de uitslag bekend.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb de hoofdprijs al... mijn liefie
ordinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee, dit is romantisch.
Kijk, zo kan het ook menschen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Oudejaarsloterij dan!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, nog snel even loten kopen
[..]
Hoe laat begin jij met je werk?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
UITGEWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb de hoofdprijs al... mijn liefie
Ettolientje ligt op een presenteerblaadje op je te wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, doorgaans tussen 7.00 en 9.30.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe laat begin jij met je werk?
Geen flauw idee hoe laatquote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja vanavond om 22:00 is de trekking toch?
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ettolientje ligt op een presenteerblaadje op je te wachten?
Waarom zulke lange dagen in de krochten van een oude kelder?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan, doorgaans tussen 7.00 en 9.30.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zulke lange dagen in de krochten van een oude kelder?
Hoeft niet; kan ook digitaal, in universiteitsbiebs, particuliere verzamelingen etc.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zulke lange dagen in de krochten van een oude kelder?
Ah zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet; kan ook digitaal, in universiteitsbiebs, particuliere verzamelingen etc.
Ook; en dateren, vergelijken, vertalen, digitaliseren...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah zo.
Wat houdt het dan in? Moet je voor een bepaald onderzoek op zoek naar verschillende documenten in een database?
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey EttoIk had ook nog een nieuwe vandaag. Ik kwam er achter dat ik nog geen biljet uit 1912 had. Nu wel. Het is een nogal uit de kluiten gewassen joekel :shock: 5 Euro erbij voor de schaal
![]()
[ afbeelding ]
oh vetquote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey EttoIk had ook nog een nieuwe vandaag. Ik kwam er achter dat ik nog geen biljet uit 1912 had. Nu wel. Het is een nogal uit de kluiten gewassen joekel
5 Euro erbij voor de schaal
![]()
[ afbeelding ]
Jezus, US zou die als ware rijke tata als tapijt hebben liggen.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey EttoIk had ook nog een nieuwe vandaag. Ik kwam er achter dat ik nog geen biljet uit 1912 had. Nu wel. Het is een nogal uit de kluiten gewassen joekel
5 Euro erbij voor de schaal
![]()
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk best een goed ideequote:Op donderdag 10 december 2020 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAARRRRRRR MOET EEN LIJSTJE OM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is ie te bescheiden voor ahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jezus, US zou die als ware rijke tata als tapijt hebben liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |