SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik zou dat soort dingen vergeten en door de war halen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar roze voor de plee, geel voor de rest. Grofweg.
Wat was het probleem dan uiteindelijk?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
ja sinds gister. Lijkt wel enigszins effect te hebben nu.
Is dit weer een gedicht van UitStraling?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef gianni61 het volgende:
When Bob went out and had a date, the evening ended great -
He said, "Let's go to my place, babe, it's getting pretty late."
And so they went back to his house to fool around a bit -
Bob reached down below her to attempt to feel her clit,
But he didn't feel a snatch, and he got a major shock -
For in her panties was a massive twelve inch monster cock,
At first he felt quite hesitant and thought that he should pass -
Instead he said, "Hey, nice cock, babe! Now fuck me in the ass."
Werk waar ik hiervoor even zat had ineens allemaal babydoekjes ofzo over, perfecte schoonmaakdoekjes zijn dat dus daar heb ik een stapel van en die gebruik ik voor de wc en andere smerige klusjes. Echt ideaal want ze zijn niet heel mooi maar boeiend ze liggen toch niet op het aanrecht.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar roze voor de plee, geel voor de rest. Grofweg.
hmm, nee, deze was van redditquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit weer een gedicht van UitStraling?
Als het maar herkenbaar is.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk waar ik hiervoor even zat had ineens allemaal babydoekjes ofzo over, perfecte schoonmaakdoekjes zijn dat dus daar heb ik een stapel van en die gebruik ik voor de wc en andere smerige klusjes. Echt ideaal want ze zijn niet heel mooi maar boeiend ze liggen toch niet op het aanrecht.
Irritatie van het maagslijmvlies.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was het probleem dan uiteindelijk?
Dat gaat voor mij niet werken haha, liever gewoon 2 soorten doekjes die heel anders zijn zodat het verschil duidelijk zichtbaar is zoals nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar herkenbaar is.
Maar de meeste plaatsen waar ik wel eens schoon heb moeten maken, was het roze voor wc's, blauw voor de ramen en geel voor de rest.
Ik vind het aardig rustig bij de apotheek sinds corona.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, eens kijken hoeveel besmettelijke lui er in de apotheek rondhangen. En waar dat ding überhaupt zit.
Vorige week was er maar één andere patiëntquote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, eens kijken hoeveel besmettelijke lui er in de apotheek rondhangen. En waar dat ding überhaupt zit.
Ooooohja, wacht evenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit weer een gedicht van UitStraling?
Ja, dit was met meerdere lui op één locatie, dan moet je een universeler systeem adopteren.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij niet werken haha, liever gewoon 2 soorten doekjes die heel anders zijn zodat het verschil duidelijk zichtbaar is zoals nu.
Tijd voor een nieuwe naam dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, twee keer afgebeld deze week al om ergens te komen eten en de rest, ik ben mijn uitstraling en charmes kwijt denk ik
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, twee keer afgebeld deze week al om ergens te komen eten en de rest, ik ben mijn uitstraling en charmes kwijt denk ik
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe naam dan.
Niet lang meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn er nog
UitStralingsLoosquote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe naam dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |