Klopt ja. Was te geforceerd ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah wist ik niet
Deel 3 had ik geprobeerd te kijken maar denk iets van 15 minuten gezien en besloten dat ik er niks aan vond.
Maar toen hadden ze ook een ander acteur die de hoofdrol had. Was niet meer leuk
Ja of het goed valt is met alles toch wel een beetjequote:Op vrijdag 11 december 2020 05:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag of het goed valt en of het goed gaar is
quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja of het goed valt is met alles toch wel een beetjeen gaar heb je zelf in de hand. Moet wel beetje doorbakken zijn vind ik. Medium op z’n minst
Mwah. Mijn nichtje heeft komend jaar Cito maar heeft wat moeite met lezen. Vind ze niet leuk ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke dingen doen eind dec?
Lief!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah. Mijn nichtje heeft komend jaar Cito maar heeft wat moeite met lezen. Vind ze niet leuk ook
Dus ze komt dan met kerstvakantie naar Amsterdam bij mijn ouders en zusje logeren. En ik zou haar dan beetje helpen
Weet ik allemaal nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:30 schreef Haags het volgende:
[..]zekers. maar bbq zit toch altijd net wat meer risico aan.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn goede daad van het jaar zullen we het maar noemen
Ja dat is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet ik allemaal nietIemand anders doet de bbq en ik eet het op
Ik ga niet zelf barbecueënquote:
Nee voor kruisbesmetting e.d.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf barbecueënals ik het doe dan gooi ik alles gwn samen erop en dat moet je kennelijk juist niet doen ofzo
Ja ik dacht als je er wat ruimte tussen laat het wel goed zitquote:
Je moet echt wel goed oppassen jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik dacht als je er wat ruimte tussen laat het wel goed zitVolgens mij zei iemand in dts nog tegen mij dat het niet mag.
Ging over waarom vrouwen niet aan de barbecue moeten zittenIk vind het prima, hoef ik lekker niks te doen
Eventjesquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En ach anders ben je eventjes ziekbijkomen en daarna weer verder met de volgende barbecue
Ja gelukkig maar een dag. Viel wel mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben jij er ooit ziek van geworden dan?
Owquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Eventjesvan kip kan je doodziek worden voor lange tijd
quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Owvolgende keer dan maar vis op de bbq 😊 lijkt me sowieso ook lekker.
Salmonella bedoel je ?
Gelukkig danquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar een dag. Viel wel mee.
Nooit van mijn leven! Ik vind vlees veel te lekker. Al kan ik prima zonder trouwens. Eet ook genoeg gerechten zonder vlees.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kip of vlees eten zo riskant kan zijn![]()
Ik word er net nog geen vegetariër door!
Gelukkig maar een dagje danquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nee was niet van kip. Waarvan wel weet ik eigenlijk ook niet.
Dat deed ik al maar dit was bij iemand anders.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar een dagje danEn daarna was je extra goed gaan opletten met bbq ?
Ik eet echt amper vlees of kip maar het helemaal opgeven zou ik ook niet kunnen of willen. Zolang je gevarieerd eet is het primaquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven! Ik vind vlees veel te lekker. Al kan ik prima zonder trouwens. Eet ook genoeg gerechten zonder vlees.
Daar doe ik niet aan. Komt ooit nog wel uit dat het schadelijk is, gok ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik eet echt amper vlees of kip maar het helemaal opgeven zou ik ook niet kunnen of willen. Zolang je gevarieerd eet is het prima![]()
En een mens heeft het wel nodig. Of Je moet extra voedingssupplementen nemen
Ah oké. Je leest soms wel dat iedereen op een feestje ofzo ziek is geworden. Dan wil je ook nooit meer als gastheer optreden volgens mijquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deed ik al maar dit was bij iemand anders.
Niemand komt dan ook meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Je leest soms wel dat iedereen op een feestje ofzo ziek is geworden. Dan wil je ook nooit meer als gastheer optreden volgens mij
Die voedingssupplementen? Denk dat je wel wat kan nemen. Sommige mensen hebben het gwn nodig omdat hun lichaam bepaalde stoffen niet goed kan opnemen. Maar veel gaan ook te ver ja, voor alles een pilletje nemen. Terwijl je meeste uit gezonde voeding kan halenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Komt ooit nog wel uit dat het schadelijk is, gok ik.
Ik neem ze ook nauwelijks. Troep is het.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die voedingssupplementen? Denk dat je wel wat kan nemen. Sommige mensen hebben het gwn nodig omdat hun lichaam bepaalde stoffen niet goed kan opnemen. Maar veel gaan ook te ver ja, voor alles een pilletje nemen. Terwijl je meeste uit gezonde voeding kan halen
Ik haat pilletjespijnstiller heb ik al moeite mee.
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wel een goede manier als anderen je vragen zelf een keer een bbq ofzo te organiseren. Iedereen even ziek maken en je bent er vanaf
Deed ik vroeger met strijkenmijn broer vroeg me altijd voor hem te strijken. En na een tijdje had ik er geen zin meer in maar durfde het niet te zeggen. Dus met opzet wat verbrand paar keer
Liever niet idd. Maar soms heb je zo’n hoofdpijn dan neem ik er wel 2 zodat ik kan gaan slapenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik neem ze ook nauwelijks. Troep is het.
Een vrouw met hoofdpijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liever niet idd. Maar soms heb je zo’n hoofdpijn dan neem ik er wel 2 zodat ik kan gaan slapen
Gelukkig deed mijn moeder dat wel goed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten vragen om te strijken!
Ik kan wel strijken maar had er gwn geen zin meer inquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig deed mijn moeder dat wel goed.
Ik doe het ook niet meer, mijn chick strijkt mijn overhemden e.d.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan wel strijken maar had er gwn geen zin meer inalleen voor mezelf strijk ik
Hahaha luilakquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, mijn chick strijkt mijn overhemden e.d.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha luilak![]()
Overhemden zijn wel meest verrotte om te strijken
Ik weet wel wat ik afschuifquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha luilak![]()
Overhemden zijn wel meest verrotte om te strijken
Gaat iets mis hier.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat ie weer 3x quoten hoor![]()
Hoofdpijn komt door al het gestrijk van overhemden
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]had ik niet achter jou gezocht!
Bestaat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel vaker met dat gequoot![]()
En wat als mannen dan hoofdpijn hebben
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Jullie worden ziek Na een barbecue![]()
Geef mij dan maar hoofdpijn
is ook een leuk topicquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:23 schreef Limoentjuh het volgende:
Kijk zo zorgen we dat het wat vlotter loopt in dagbagger
Kloptquote:
stuk rustiger vooralquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kloptweet ik ook niet precies waar ik hier opeens was gestopt met meeposten.
Is wel stuk relaxter dan dts
Meer inhoud.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Minder smileys, random woorden of songteksten ook
Alles, ik post louter kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ruzies , smileys , songteksten of random woorden?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Meer inhoud.
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaahaha
toen zong ik erg vaak;quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]weet niet hoe het hier tegenwoordig is. Maar was vroeger wel leuk. Vorig jaar in ieder geval
toen dts op slot was
Dan deed je iets verkeerd want het was zomer en dat is een kerstlied !!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:32 schreef Haags het volgende:
[..]
toen zong ik erg vaak;
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAARRRRRRRRRRR
* HAAHSquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Wie Haags niet kent is geen kwaliteit gewend.
rustug jij kan er niets aan doen dat je geen verstand van voetbal hebquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rustug jij kan er niets aan doen dat je geen verstand van voetbal heb
moet zo werken was vrijquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Honnepon
Waarom zo Vroeg wakker ?
Hoeveel dagen moet je nogquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zo werken was vrij
Ik zou niet ergens anders kunnen of willen wonen wat te ver van Amsterdam ligtquote:
Fc Den Haag*quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet ergens anders kunnen of willen wonen wat te ver van Amsterdam ligt![]()
Met je Den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ado
elke dag nu is calamiteit. maar heb zon pijnlijk gezicht... is een alergiequote:
Ahwquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zo werken was vrij
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahwje had gisteren avonddienst en dan nu gelijk weer ochtend.
Heb je wel voldoende kunnen slapen en uitrusten dan
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
elke dag nu is calamiteit. maar heb zon pijnlijk gezicht... is een alergie
Dat is niet meer gezond.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
iets meer als 4 uurtjes
ja heb zalf van huisarts is een allergie dus ..maar we weten zal weinig helpen omdat ik mondkapje weer op moet . water naar zee dragenquote:
Auwquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
iets meer als 4 uurtjes
begin negen uur dus 6 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is niet meer gezond.
En nu dan weer 8uurtjes werken? Of maar een halve dag?
Let op jezelfquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begin negen uur dus 6 uurtjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |