rustug jij kan er niets aan doen dat je geen verstand van voetbal hebquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rustug jij kan er niets aan doen dat je geen verstand van voetbal heb
moet zo werken was vrijquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Honnepon
Waarom zo Vroeg wakker ?
Hoeveel dagen moet je nogquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zo werken was vrij
Ik zou niet ergens anders kunnen of willen wonen wat te ver van Amsterdam ligtquote:
Fc Den Haag*quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet ergens anders kunnen of willen wonen wat te ver van Amsterdam ligt![]()
Met je Den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ado
elke dag nu is calamiteit. maar heb zon pijnlijk gezicht... is een alergiequote:
Ahwquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet zo werken was vrij
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahwje had gisteren avonddienst en dan nu gelijk weer ochtend.
Heb je wel voldoende kunnen slapen en uitrusten dan
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
elke dag nu is calamiteit. maar heb zon pijnlijk gezicht... is een alergie
Dat is niet meer gezond.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
iets meer als 4 uurtjes
ja heb zalf van huisarts is een allergie dus ..maar we weten zal weinig helpen omdat ik mondkapje weer op moet . water naar zee dragenquote:
Auwquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
iets meer als 4 uurtjes
begin negen uur dus 6 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is niet meer gezond.
En nu dan weer 8uurtjes werken? Of maar een halve dag?
Let op jezelfquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
begin negen uur dus 6 uurtjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |