Dat deed ik al maar dit was bij iemand anders.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar een dagje danEn daarna was je extra goed gaan opletten met bbq ?
Ik eet echt amper vlees of kip maar het helemaal opgeven zou ik ook niet kunnen of willen. Zolang je gevarieerd eet is het primaquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven! Ik vind vlees veel te lekker. Al kan ik prima zonder trouwens. Eet ook genoeg gerechten zonder vlees.
Daar doe ik niet aan. Komt ooit nog wel uit dat het schadelijk is, gok ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik eet echt amper vlees of kip maar het helemaal opgeven zou ik ook niet kunnen of willen. Zolang je gevarieerd eet is het prima![]()
En een mens heeft het wel nodig. Of Je moet extra voedingssupplementen nemen
Ah oké. Je leest soms wel dat iedereen op een feestje ofzo ziek is geworden. Dan wil je ook nooit meer als gastheer optreden volgens mijquote:Op vrijdag 11 december 2020 05:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deed ik al maar dit was bij iemand anders.
Niemand komt dan ook meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Je leest soms wel dat iedereen op een feestje ofzo ziek is geworden. Dan wil je ook nooit meer als gastheer optreden volgens mij
Die voedingssupplementen? Denk dat je wel wat kan nemen. Sommige mensen hebben het gwn nodig omdat hun lichaam bepaalde stoffen niet goed kan opnemen. Maar veel gaan ook te ver ja, voor alles een pilletje nemen. Terwijl je meeste uit gezonde voeding kan halenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Komt ooit nog wel uit dat het schadelijk is, gok ik.
Ik neem ze ook nauwelijks. Troep is het.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die voedingssupplementen? Denk dat je wel wat kan nemen. Sommige mensen hebben het gwn nodig omdat hun lichaam bepaalde stoffen niet goed kan opnemen. Maar veel gaan ook te ver ja, voor alles een pilletje nemen. Terwijl je meeste uit gezonde voeding kan halen
Ik haat pilletjespijnstiller heb ik al moeite mee.
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wel een goede manier als anderen je vragen zelf een keer een bbq ofzo te organiseren. Iedereen even ziek maken en je bent er vanaf
Deed ik vroeger met strijkenmijn broer vroeg me altijd voor hem te strijken. En na een tijdje had ik er geen zin meer in maar durfde het niet te zeggen. Dus met opzet wat verbrand paar keer
Liever niet idd. Maar soms heb je zo’n hoofdpijn dan neem ik er wel 2 zodat ik kan gaan slapenquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik neem ze ook nauwelijks. Troep is het.
Een vrouw met hoofdpijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liever niet idd. Maar soms heb je zo’n hoofdpijn dan neem ik er wel 2 zodat ik kan gaan slapen
Gelukkig deed mijn moeder dat wel goed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten vragen om te strijken!
Ik kan wel strijken maar had er gwn geen zin meer inquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig deed mijn moeder dat wel goed.
Ik doe het ook niet meer, mijn chick strijkt mijn overhemden e.d.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan wel strijken maar had er gwn geen zin meer inalleen voor mezelf strijk ik
Hahaha luilakquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, mijn chick strijkt mijn overhemden e.d.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha luilak![]()
Overhemden zijn wel meest verrotte om te strijken
Ik weet wel wat ik afschuifquote:Op vrijdag 11 december 2020 06:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha luilak![]()
Overhemden zijn wel meest verrotte om te strijken
Gaat iets mis hier.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat ie weer 3x quoten hoor![]()
Hoofdpijn komt door al het gestrijk van overhemden
quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]had ik niet achter jou gezocht!
Bestaat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel vaker met dat gequoot![]()
En wat als mannen dan hoofdpijn hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |