Ja, maar dan is het raar dat sinds 1 december de gevallen snel omhoog gaan. Dan zou het logischer zijn als sinds 1 december de gevallen gigantisch omhoog schoten en bij een reproductiegetal van 1 gelijk zouden blijven. Nu lijkt het reproductiegetal flink boven de 1 te zitten.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm, aan de andere kant zijn mensen die zonder klachten komen testen ook wel intensief in contact geweest met iemand met corona, dan is er ook wel een grote kans dat ze besmet zijn.
Hollands Midden ook 33% meer tests, waarschijnlijk komt die stijging dus puur omdat er A nu ook zonder klachten getest mag worden en B per saldo meer testen zijn afgenomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zomaar een GGD:
https://www.twentsegezond(...)oard/cijfers-corona/
[ afbeelding ]
Tikken gewoon 25% meer tests af dan vorige week op dezelfde dag. En dat is gewoon de eerste de beste GGD waarvan ik het dashboard bekijk en die aan dagelijkse testdatameldingen doen.
Positieve testmeldingen worden echt totaal overschat in hoeveel het zegt.
Als je al iets wil doen, kijk dan naar regio's en welke regio harder stijgt dan andere regio's. Daar gaat het dan wellicht 'mis' - maar zo naar dat ene cijfer kijken en concluderen dat het verkeerd gaat, dat kan helemaal niet.
Dat breekt zo lekker de dag, toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
We hebben ons best gedaan om de afspraken zo te verplaatsen dat we wel klaar zaten voor onze PC's op moment dat de cijfers bekend zouden worden
Ja, toch? Er is niks veranderd. Het jaagt alleen wat schrik aan.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef 4-elements het volgende:
Meer tests, maar gelijk percentage positieven. Dus per saldo verandert er dan toch weinig?
Ik weet niet of iemand met covid-1984 in zijn banner nou de meest betrouwbare bron isquote:
Die foto's lijken me heel erg geposeerdquote:
Ondertussen toch wel een ritueeltje jaquote:Op donderdag 10 december 2020 14:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat breekt zo lekker de dag, toch?
Geen idee, heb dat ooit gehad dacht dat ik een hersenbloeding hadquote:
Niet door het meer testen want of je nu 250k of 500k test, daar veranderd niets meer aan. Wel het feit dat je zonder klachten mag testen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah..met heel veel meer testen, had ik een lager percentage positief verwacht.
De eerste tweet die ik van die gast zie is alquote:
Als je wil dat mensen zich er aan houden, moet je zorgen dat mensen er geen (of althans, zo min mogelijk) nadelen van ondervinden. Of dat nu is door financiele ondersteuning, boodschappenservices, voorkomen van gezeik met werkgevers, whatever... het is niet voor iedereen gelijk, maar er zijn wel degelijk mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer handhaving en begeleiding bij quarantaine zou best een goed idee zijn, denk ik.
Aluhoedje dusquote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De eerste tweet die ik van die gast zie is al![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ja, stond in meerdere artikelen volgens mij (ook van de betrouwbare sites), maar het is niet bevestigd dat het ook echt aan het vaccin lag.quote:
Wel meteen incasseren voordat ze overlijden.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het geld wat nu met bakken tegelijk wordt uitgegeven, moet toch op een of andere manier ooit terug he
https://www.nu.nl/uitleg-(...)n-je-verwachten.htmlquote:FDA wees er wel op dat vier personen die het Pfizer-vaccin ontvingen, last kregen van de Aangezichtsverlamming van Bell, terwijl niemand in de placebogroep hier last van kreeg. Bij deze aandoening is de helft van het gezicht verlamd, waardoor je mondhoek bijvoorbeeld gaat hangen. Of deze vier personen vanwege toeval last kregen van deze aandoening, of dat het vaccin hierin een rol speelt is nog niet duidelijk. De meeste mensen herstellen weer volledig van deze aandoening.
Je moet het wel een beetje serieus nemen, he!quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, bezichtigingen in ons oude huis. We hebben ons best gedaan om de afspraken zo te verplaatsen dat we wel klaar zaten voor onze PC's op moment dat de cijfers bekend zouden worden, maar gefaald![]()
![]()
Nja, niks weet je niet. Regionaal kan het wel echt mis aan het gaan zijn, in Limburg heb ik wel gezien dat het percentage positief superhoog ligt. Maar landelijk is er niet per se reden voor paniek, als we niet weten hoeveel tests we doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hollands Midden ook 33% meer tests, waarschijnlijk komt die stijging dus puur omdat er A nu ook zonder klachten getest mag worden en B per saldo meer testen zijn afgenomen.
Oftewel, niks aan de hand eigenlijk.
Dit is afkomstig uit de trial-resultaten en was al bekend, ja. Dit zijn dus geen Britten die de afgelopen dagen ingeënt zijn. Volgens mij is daarvan niet aangetoond dat het met de vaccinatie te maken had.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
misschien is er weer een foutje in de ICT
Ik moet aan Men in Black denken bij die foto’squote:
Ik kon er niks aan doen maar ik schoot in de lach bij het zien van dit plaatje.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
HAHAHAHA wel grappige foto's though. Gotta admit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |