Hit in '76 en in '87 en dat laatste doet het hem gewoon, dat kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?
Het zal wederom te maken hebben met de airplay dan. Alleen dit jaar al 12x gedraaid (minimaal)quote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of mensen die denken dat ie dood was ipv Bill Withers ofzoWeet ik het
Ach zo staat de nichtendisco versie van MacArthur Park er ook nog steeds in...quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef VdB95 het volgende:
Trouwens.
The Who - Behind Blue Eyes - Staat er NIET in
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes - Staat er WEL in
*zoekt emoji van iemand die de deur uit loopt*
Hoe denigrerend! Een brits bandje.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:32 schreef Gretzl het volgende:
Beatles zijn inderdaad hopeloos overrated in de Top 2000. Zoveel 60s klassiekers die er al tijden uit zijn (of nooit in hebben gestaan zoals Love - Alone Again Or), en dan staat 1 Brits bandje er met tientallen nummers in?
Stuk of 12 zou ruim voldoende zijn imo
Break My Stride stond in de hitlijsten dit jaar in januari en februari vanwege een trend op Tiktok. Vanwege een vergelijkbare trend zal Dreams van Fleetwood Mac ook sterk stijgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iets frequenter op de playlist in 2020 en direct weer in de lijst, terwijl ik had voorspeld dat ie nooit meer terug zou komen.
De grote groep luisteraars die hun stemlijstje voor een deel baseert op de nieuwe favorieten die ze het afgelopen jaar op Radio 2 hebben gehoord blijkt toch meer invloed hebben dan je soms denkt.
Samenwerkingen met The National, Haim en weer met Bon Iverquote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef Gretzl het volgende:
The GOAT die dit jaar nog een tweede album uitbrengt staat hopelijk nog steeds met alle noteringen van 2019 in de lijst?
[ afbeelding ]
@Mani89quote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef Gretzl het volgende:
The GOAT die dit jaar nog een tweede album uitbrengt staat hopelijk nog steeds met alle noteringen van 2019 in de lijst?
[ afbeelding ]
Nummers met The National, Bon Iver én Haim![]()
Schud me even wakker please, ik kan niet geloven dat Jack Antonoff en Aaron Dessner nog een album met Taylor hebben geproduceerdquote:Op donderdag 10 december 2020 14:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Samenwerkingen met The National, Haim en weer met Bon Iver
Edit: je had het zelf al erbij ge-edit.
Dat oeuvre is al vanaf 2006 dik in orde, maar het kan alleen maar beter worden als twee van de belangrijkste artiesten van de 21e eeuw ook mee doenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg sympathiek van The National en Bon Iver dat ze haar oeuvre van wat kwaliteit proberen te voorzien.
Ik werd na Bohemian Rhapsody (de film) ook wel een beetje moe dat elke b-side en scheet van Queen erin begon te staan. Coldplay eruit is natuurlijk altijd goed, Beatles vind ik dan wel zonde. Zijn altijd leuke nummers die ik graag hoor tijdens de lijst.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef VeridisQuo het volgende:
Veel positieve ontwikkelingen. Wat minder Queen, Coldplay en Beatles kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |