Ga voor meer informatie naar ziggo.nl/maxquote:‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ volgende week in première exclusief bij Ziggo
Documentaireserie biedt unieke inkijk in leven van topcoureur
Max Verstappen en Ziggo brengen een geautoriseerde docuserie uit over het echte en volledige verhaal van Max Verstappen’s weg naar de Formule 1. De spraakmakende serie laat voor het eerst zien welke impact dat tot nu toe had op het leven van Max en zijn omgeving. In de driedelige documentaireserie wordt de opkomst van Max Verstappen getoond en verteld door de personen die het dichtst bij hem staan. Een verhaal over een familie die gekenmerkt wordt door de passie voor het racen. Een familie waarvoor alles in het teken stond van dat ene doel: Max Verstappen Formule 1-ster laten worden. ‘Max Verstappen: Whatever It Takes’ is vanaf donderdag 17 december exclusief te zien bij Ziggo.
Pure winnaar
De documentaire biedt een unieke inkijk in het privéleven van de topatleet, die ook gewoon een jongen van 23 jaar is en wil genieten van het leven buiten de circuits. De afgelopen jaren is Max Verstappen gevolgd en zijn de belangrijkste mensen om hem heen geïnterviewd. Het resultaat is een portret van een pure winnaar, die net zoals iedereen gewoon een mens is.
Weg naar succes
We zien onder andere Max zijn manager Raymond, zijn zusje Victoria, zijn moeder Sophie en zijn vader Jos open en eerlijk vertellen over de vastberaden weg naar succes van Max en de impact die dit gehad op Max en zijn omgeving. Samen met uniek beeldmateriaal uit de jeugd van Max en behind-the-scenes beelden, geeft de documentaire een zeldzame inkijk in hoe het er echt aan toe gegaan is.
Herbeleven succes
Ook horen we van onder andere Helmut Marko (Senior Advisor Red Bull Racing) en vader Jos, hoe Max uiteindelijk als jongste coureur ooit in de Formule 1 terecht gekomen is. We herbeleven de grootste successen van Max, samen met zijn naasten, en zien hoe Max zijn eigen weg vindt in de Formule 1 wereld.
Ook een leven buiten de Formule 1
Tenslotte is er ook aandacht voor de persoon Max Verstappen buiten de baan. We horen zijn vrienden en familie vertellen over Max en de camera volgt Max op een aantal van die momenten, met opmerkelijke beelden als resultaat.
De driedelige documentaireserie ‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ is vanaf donderdag 17 december een maand lang te zien, als cadeau van Ziggo voor alle klanten. Ga naar het On Demand menu van je interactieve Ziggo mediabox of stream hem via de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Op Ziggo Sport dat gratis is voor Ziggo klanten op kanaal 14, wordt de complete documentaire voor het eerst exclusief op tv uitgezonden op vrijdag 18 december vanaf 20.45 uur, voorafgaand aan Formule 1 Café.
Ik ook!quote:
Is ook een groot talentquote:Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
Ga je 'm wel kijken?quote:Op zondag 13 december 2020 12:02 schreef bianconeri het volgende:
Klinkt vooral als een docu voor alle RBR fanboys hier en de fanboys van Ziggo zelf.
Lekker slijmen bij de Verstappens en al die nep F1 fans die ze tevreden willen houden.
Als Frijns de zoon van Jos was geweest had hij in 2011 al in de Red Bull gereden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef IxCalypso het volgende:
Leuk, ik heb ooit op het Vivaforum het Max Verstappen/Formule1 topic geopend.
De enige coureur die ik het echt waard vond om een topic voor te openen van de Nederlandse coureurs, zijn talent spatte er van af het begin van af.
Jos ook wel maar dat was langer geleden (toen zat ik nog op het Jos Verstappen forum ^^).
En daar is niet iedereen het mee eens, maar ik denk echt dat Jos een onderschatte coureur was.
Kan toch juist interessant zijn dan.quote:Op zondag 13 december 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee verwacht het niet, ik val niet onder de doelgroep van deze docu.
Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Jos had hetzelfde probleem als Max ook wel eens laten zien. Zijn karakter!quote:Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.
Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.quote:Op zondag 13 december 2020 13:31 schreef McLaren_Fan het volgende:
Waarom geen docu over Lewis met zijn 7 titels?!
Tot op heden steken de prestaties van Max mager af tegen dit van Lewis.
Maar een beetje objectief/neutrale blik zo wel op zijn plaats zijn. Als je de sportzender van Nederland bent, wentelend dat niet dat enkel Max de aandacht verdiend. Zeker niet wanneer de beste coureur ooit, als het op records aankomt, meedoet en Max verslaat.quote:Op zondag 13 december 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.
Klopt, dat zag je dus ook met Russell vorige keer. Zet hem in een Mercedes en hij komt prima mee aan de top.quote:Op zondag 13 december 2020 16:58 schreef Marsenal het volgende:
Het is denk ik wel zo dat dat voor de gehele subtop van F1 coureurs geldt, dat ze meer kunnen dan het materiaal toelaat. Je bent daar op ieder niveau gewoon afhankelijk van, dus ook Jos. Pas als je zo iemand een seizoen in een Ferrari of Mercedes zet kan je het echt zien, wat voor vlees je in de kuip hebt.
Naja, als je altijd in dat soort auto's rijdt word je ook wel gefrustreerdquote:Op zondag 13 december 2020 13:33 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Jos had hetzelfde probleem als Max ook wel eens laten zien. Zijn karakter!
Hij heeft hele mooie dingen laten zien, maar in zijn frustraties maakte hij ook genoeg fouten. Gewoon niet goed genoeg voor een stoeltje bij een topteam.
Niemand in NL geeft een neuk om die titels van Hamilton.quote:Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar een beetje objectief/neutrale blik zo wel op zijn plaats zijn. Als je de sportzender van Nederland bent, wentelend dat niet dat enkel Max de aandacht verdiend. Zeker niet wanneer de beste coureur ooit, als het op records aankomt, meedoet en Max verslaat.
Max wordt ook geen kampioen in de tweede auto van het veld....quote:Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niemand in NL geeft een neuk om die titels van Hamilton.
Winnen met de beste auto én ook nog een slaaf in de tweede auto. Zo'n documentaire over Britse eigengeilerij maken ze maar met de BBC.
Dat klopt, want Max zat, itt de LOAT, niet in de auto die véél sneller was dan de rest van het veldquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Max wordt ook geen kampioen in de tweede auto van het veld....
De prestaties van Hamilton tov van die van Max? Max heeft in zijn debuut jaar (!) geen 2-voudig wereldkampioen, die zijn teamgenoot was(!!), verslagen en was in zijn 2e jaar geen wereldkampioen(!!!).
Lewis zat ook niet in de dominante auto van dat seizoen. Stuurmanskunsten van 2 fantastische coureurs!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt, want Max zat, itt de LOAT, niet in de auto die véél sneller was dan de rest van het veld
Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:51 schreef Viv het volgende:
Maar @:McLaren_Fan , ga je de documentaire kijken of niet? Want daar gaat dit topic over.
Tot ziens danquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.
De kans is dus klein. Erg klein!
Zoals gezegd veel sneller materiaal, daarnaast werd ie maar met 1 puntje verschil kampioen, ook al omdat Massa de eerste 2 races geen punten scoorde. Kortom de eerste 5 jaar, 1 nipt kampioenschap, voor een topwagen is dat niet super spectaculair, nog maar niet te spreken over het feit dat het veld in die tijd matig was, de goede rijders zaten ook nog eens in matige wagens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Max wordt ook geen kampioen in de tweede auto van het veld....
De prestaties van Hamilton tov van die van Max? Max heeft in zijn debuut jaar (!) geen 2-voudig wereldkampioen, die zijn teamgenoot was(!!), verslagen en was in zijn 2e jaar geen wereldkampioen(!!!).
Die eigengeilerij van de Nederlandse F1 “fan”....
Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.
Yup onvergetelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Via een tweet zie ik hem stomdronken thuiskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet niet hoe dat er bij andere topsporters aan toe gaat maar z'n "opleiding" gaan niet veel andere coureurs kunnen evenaren. Dan kan je papa nog miljardair zijn, die rijkeluis zoontjes gaan nooit zo jong zo hard gepushed worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is.
Het is een meerdelige docu begrijp ik?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:00 schreef tralalala het volgende:
Dat Jos Max gebracht heeft waar hij nu is, is een feit.
Tweede aflevering gaat meer over het loslaten van Max door Jos. Mooie docu hoor.
Zijn 3 afleveringen van ongeveer een half uurquote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is een meerdelige docu begrijp ik?
Pff Jos neemt er zelfs nog credits voor dat er vanaf toen knop bij Max is omgegaan en beter ging nadenken bij racen en alles won.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Ah, mis dus niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
Oh okequote:Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Dit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
Hij zou het niet over willen doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Kan ik me voorstellen, maar om in de top van topsport te functioneren lijkt het me cruciaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.
Soms goed, soms minder.
Zo had ik het ook begrepen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zegt Max nooit zoveel over. Denk niet dat hij daar boeiends over zou vertellen. Ik vond het juist leuk om eens zijn echte vrienden te zien en hoe die verhouding is. Max betaalt dus alles :-)quote:Op zondag 20 december 2020 21:55 schreef Blik het volgende:
Leuke docu, al had ik nog wel wat willen terugzien over zijn relatie met Ricciardo en andere coureurs op de grid
En toch heb je het niet tot de F1 gered. Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:22 schreef Sorella het volgende:
Ik ben ook een keer de auto uitgezet, heb bij de eerste de beste boerderij aangebeld en daar een taxi gebeld.
Onder het genot van een glaasje limonade zie ik mij pa weer voorbij rijden op zoek naar zijn dochter(Ik was denk 12 en mobiele telefoons bestonden er toen nog niet).
Ik vond het een leuke docu
Dat was echt goud. Zo lam als een balletje en moe van de vlucht na een race, kom je terug staat je familie een surprise party te houden voor je verjaardag..quote:
Jos is een eikel en een doetje tegelijk. Zoals vaders altijd horen te zijn. Als hij die 'kindermishandeling' niet had toegepast, was Max nooit zo'n harde strever geworden. Maar het en blijft zijn kind en dat zag je toen Jos werd gevolgd op de bank terwijl Max won in Mexico City.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Terwijl pa dus na een paar minuten omdraaide en wel op een afstandje bleef kijken hoe het ging met z'n achtergelaten zoon.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar met dit soort verhalen kun je je altijd afvragen of Max ook zo was geworden zonder Jos. Is dat niet een karaktereigenschap die je gewoon moet hebben, los van je opvoeding? Natuurlijk ging dat bij Max in een stroomversnelling en is het mogelijk dé reden dat hij op z'n 17e al klaar was voor de F1 (terwijl je daar normaal gesproken pas terecht komt op je 22e ofzo), maar het is niet zo simpel 1 en 1 = 2, denk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jos is een eikel en een doetje tegelijk. Zoals vaders altijd horen te zijn. Als hij die 'kindermishandeling' niet had toegepast, was Max nooit zo'n harde strever geworden. Maar het en blijft zijn kind en dat zag je toen Jos werd gevolgd op de bank terwijl Max won in Mexico City.
Nee, zoals Jos zei aan het begin 'had ik maar iemand naast mij in het begin die me alles vertelde', diegene is Jos voor Max. Jos heeft Max klaar gemaakt voor de autosport met als doel de F1. Een sport waarin iedere fout genadeloos wordt afgestraft en waar duizendsten van seconden het verschil maken. 25 van die duizendsten maakte het verschil tussen pole of niet in Abu Dhabi. 18 duizendsten waren het in Hongarije 2019.
Die mindset moet je hebben. Tot het maximum willen gaan, daarna verder en nog beter. Altijd. Continu.
Dat kunnen watjes niet.
Max kreeg race DNA van zijn vader en moeder.quote:Op maandag 21 december 2020 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar met dit soort verhalen kun je je altijd afvragen of Max ook zo was geworden zonder Jos. Is dat niet een karaktereigenschap die je gewoon moet hebben, los van je opvoeding? Natuurlijk ging dat bij Max in een stroomversnelling en is het mogelijk dé reden dat hij op z'n 17e al klaar was voor de F1 (terwijl je daar normaal gesproken pas terecht komt op je 22e ofzo), maar het is niet zo simpel 1 en 1 = 2, denk ik.
En de vraag is ook hoe het was gelopen als hij niet tegen die opvoeding had gekund of als hij uiteindelijk toch niet goed genoeg bleek te zijn voor de F1.
dit en ik vraag me af of Jos een beetje geld heeft teruggekregen?quote:Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel geld Jos er in gepompt heeft en wat de verhouding van dit bedrag toch zijn vermogen was.
Je hoort die Raymond zeggen dat ze een paar keer met samengeknepen billen naar wedstrijden hebben gekeken en er wel eens hard nagedacht (in die trant) moesten worden waar ze het geld nu weer vandaan gingen halen.
Ik kreeg de indruk dat Jos nagenoeg al zijn geld in de carrière van Max heeft gestopt.
ja, dat vond ik ook wel mooi (ook niet meer dan terecht dat hij alles betaald natuurlijk met die miljoenen op de bank)quote:Op maandag 21 december 2020 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar zegt Max nooit zoveel over. Denk niet dat hij daar boeiends over zou vertellen. Ik vond het juist leuk om eens zijn echte vrienden te zien en hoe die verhouding is. Max betaalt dus alles :-)
Max betaald in ieder geval Jos zijn verkeersboetesquote:Op maandag 21 december 2020 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit en ik vraag me af of Jos een beetje geld heeft teruggekregen?
Denk dat Jos van meet af aan heeft doorgehad dat Max wel degelijk dat extreme talent had, anders ga je als vader op enig moment heus wel een stap terugnemen.quote:Op maandag 21 december 2020 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar met dit soort verhalen kun je je altijd afvragen of Max ook zo was geworden zonder Jos. Is dat niet een karaktereigenschap die je gewoon moet hebben, los van je opvoeding? Natuurlijk ging dat bij Max in een stroomversnelling en is het mogelijk dé reden dat hij op z'n 17e al klaar was voor de F1 (terwijl je daar normaal gesproken pas terecht komt op je 22e ofzo), maar het is niet zo simpel 1 en 1 = 2, denk ik.
En de vraag is ook hoe het was gelopen als hij niet tegen die opvoeding had gekund of als hij uiteindelijk toch niet goed genoeg bleek te zijn voor de F1.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat Jos van meet af aan heeft doorgehad dat Max wel degelijk dat extreme talent had, anders ga je als vader op enig moment heus wel een stap terugnemen.
Alhoewel je ook genoeg krankzinnige vaders hebt die hun zoon structureel de huid volschelden op de voetbal terwijl het de spruit duidelijk aan talent ontbeert.
Dat onbesuisde zoals die kartfinale heeft Max nog steeds bij vlagen wel in wedstrijden, geloof derhalve niet dat dat hem serieus gevormd heeft.
Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk het wel.
Het is niet het moment zelf, maar alles wat er omheen zit. Het zelf schuldbewust zijn, de consequenties moeten dragen en zien hoe teleurgesteld je omgeving is in jou. Als ze het beide zelf zeggen.
En ja, Max heeft dat nog wel eens in de wedstrijd, maar vaker ook niet tegenwoordig. Bocht 4 incident van GP Sakhir dit jaar bijvoorbeeld had hij de intelligentie om even een stap terug te doen, want het kon echt niet. Dat hij daarna er uit wordt gereden door een onbezonnen actie van Leclerc is ander verhaal. Initieel had hij de volwassenheid om weg te blijven uit de chaos en het later te proberen.
Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.
Max was zelf ook helemaal niet zo onder de indruk want hij had tenslotte de telefoon bij zich en kon zijn moeder bereiken, die uitbarstingen van zijn vader waren daarbij niets nieuws. Ik vraag me ook af wat buiten de show is gelaten qua agressie, en nu ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe de ouders van bijvoorbeeld een Hamilton waren.
Het feit dat Jos er altijd was en alles top regelde en daarbij nooit van zijn zijde week heeft hem vermoedelijk meer gevormd en zijn talent doen ontwikkelen dan die woede-uitbarstingen.
Heb ooit een docu gezien over de jeugdjaren van Wesley Sneijder, die pa had veel parallellen met die van Max qua vaderrol ten opzichte van de ontwikkeling, minus de agressie.
Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou mutenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.
Wat zou het trouwens een goed concept zijn om ipv commentaar de audio van de huiskamer van Jos te laten klinken tijdens een race. Wat kan die man fijn oprecht meeleven met een wedstrijd.
Ik vind dat altijd een beetje makkelijk roepen vanaf de bank, kijk naar die vrouwen die nu om de coureurs heen hangen. Golddiggers, en beetje boos doen als ze niet doen wat wat de dames uiteindelijk allemaal willen. Zie Johnny de Mol nu weer, in een dronken bui met zo’n gehaaid type aan de gang. En jaren later nog last van.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou muten
Jos is best wel een psychopaat zeg maar. Echt behoorlijk strafblad .
https://www.bndestem.nl/o(...)gevangenis~ae7be797/
is hij echt niet de enige in hoor en gelukkig is het resultaat er, zonder dat was het natuurlijk een heel ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk nu juist iets anders naar Jos. Ik praat niets goed maar de gedrevenheid en de enorme inzet moet slopend voor hemzelf geweest zijn. In het weekend even heen en weer naar Italie dat zou een normaal mens niet vollhouden. Ik geloof ook dat het met de liefde en de trots voor zijn kinderen ook wel goed zit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |