abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator donderdag 10 december 2020 @ 13:00:11 #1
269689 crew  Viv
pi_196653138
Persbericht van vandaag:

quote:
‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ volgende week in première exclusief bij Ziggo

Documentaireserie biedt unieke inkijk in leven van topcoureur

Max Verstappen en Ziggo brengen een geautoriseerde docuserie uit over het echte en volledige verhaal van Max Verstappen’s weg naar de Formule 1. De spraakmakende serie laat voor het eerst zien welke impact dat tot nu toe had op het leven van Max en zijn omgeving. In de driedelige documentaireserie wordt de opkomst van Max Verstappen getoond en verteld door de personen die het dichtst bij hem staan. Een verhaal over een familie die gekenmerkt wordt door de passie voor het racen. Een familie waarvoor alles in het teken stond van dat ene doel: Max Verstappen Formule 1-ster laten worden. ‘Max Verstappen: Whatever It Takes’ is vanaf donderdag 17 december exclusief te zien bij Ziggo.

Pure winnaar
De documentaire biedt een unieke inkijk in het privéleven van de topatleet, die ook gewoon een jongen van 23 jaar is en wil genieten van het leven buiten de circuits. De afgelopen jaren is Max Verstappen gevolgd en zijn de belangrijkste mensen om hem heen geïnterviewd. Het resultaat is een portret van een pure winnaar, die net zoals iedereen gewoon een mens is.

Weg naar succes
We zien onder andere Max zijn manager Raymond, zijn zusje Victoria, zijn moeder Sophie en zijn vader Jos open en eerlijk vertellen over de vastberaden weg naar succes van Max en de impact die dit gehad op Max en zijn omgeving. Samen met uniek beeldmateriaal uit de jeugd van Max en behind-the-scenes beelden, geeft de documentaire een zeldzame inkijk in hoe het er echt aan toe gegaan is.

Herbeleven succes
Ook horen we van onder andere Helmut Marko (Senior Advisor Red Bull Racing) en vader Jos, hoe Max uiteindelijk als jongste coureur ooit in de Formule 1 terecht gekomen is. We herbeleven de grootste successen van Max, samen met zijn naasten, en zien hoe Max zijn eigen weg vindt in de Formule 1 wereld.

Ook een leven buiten de Formule 1
Tenslotte is er ook aandacht voor de persoon Max Verstappen buiten de baan. We horen zijn vrienden en familie vertellen over Max en de camera volgt Max op een aantal van die momenten, met opmerkelijke beelden als resultaat.
De driedelige documentaireserie ‘Max Verstappen: Whatever it Takes’ is vanaf donderdag 17 december een maand lang te zien, als cadeau van Ziggo voor alle klanten. Ga naar het On Demand menu van je interactieve Ziggo mediabox of stream hem via de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Op Ziggo Sport dat gratis is voor Ziggo klanten op kanaal 14, wordt de complete documentaire voor het eerst exclusief op tv uitgezonden op vrijdag 18 december vanaf 20.45 uur, voorafgaand aan Formule 1 Café.
Ga voor meer informatie naar ziggo.nl/max
pi_196653823
Alsof Ziggo nog niet genoeg Max over ons heeft uitgesmeerd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 december 2020 @ 13:43:31 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196653904
Klinkt interessant, ben benieuwd!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Manager PR/Moderator donderdag 10 december 2020 @ 13:52:08 #4
269689 crew  Viv
pi_196654086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt interessant, ben benieuwd!
Ik ook! :Y

Wat die moeder in dat fragment al zegt, daar heb ik nooit zo bij stilgestaan. Dat zij ook een offer heeft moeten brengen voor het succes van Max, door hem na de scheiding bij Jos te laten opgroeien.
pi_196659649
Van wat ik als spoilers gezien heb lijkt het me heel interessant. En vind het ook tof dat hij meerdere jaren gevolgd is en je dus echt die opbouw gaat zien. (verwacht ik)
pi_196684160
Leuk *O* , ik heb ooit op het Vivaforum het Max Verstappen/Formule1 topic geopend.
De enige coureur die ik het echt waard vond om een topic voor te openen van de Nederlandse coureurs, zijn talent spatte er van af het begin van af.

Jos ook wel maar dat was langer geleden (toen zat ik nog op het Jos Verstappen forum ^^).
En daar is niet iedereen het mee eens, maar ik denk echt dat Jos een onderschatte coureur was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2020 05:51:42 ]
pi_196684173
Ik had dat nooit bij Doornbos, Alberts, van de Garde, of De Vries (die nu gaat testen voor Mercedes), of nouja jullie kennen de namen wel.

Die hebben allemaal niet wat Max wel heeft (en Jos in lichtere mate ook had).
pi_196684176
Al die andere missen iets.
pi_196684177
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
pi_196684178
En dat was hij ook! :6
pi_196697839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Is ook een groot talent
Je hoeft alleen maar zn starts te bekijken
Had alleen pech met zn debuut en daarna slecht materiaal altijd en de zaken niet goed voor elkaar

Kan me nog een race herinneren waar iedereen eraf vloog door staand water in Rio, uiteindelijk ging regenkoning Jos er ook af. Dat was erg jammer anders had die n race gewonnen en welicht zn cariere n andere draai gegeven
  Manager PR/Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 23:45:03 #12
269689 crew  Viv
pi_196699070
Ik vond het bij Jos ook altijd duidelijk dat er veel meer in hem zat, dan hij kon laten zien in zijn auto. Fijn dat hij al zijn vakkennis heeft kunnen doorgeven aan Max en dat de omstandigheden toen wél goed waren. :Y

Misschien heb ik daardoor ook wel een zwak ontwikkeld voor de underdog, voor de goede coureurs in niet zulke goede auto's en de kleine, maar sympathieke teams. Zoals nu Russell bij Williams. O+ Tof dat hij vorig weekend kon laten zien wat hij in een betere auto kan doen.
pi_196703726
Klinkt vooral als een docu voor alle RBR fanboys hier en de fanboys van Ziggo zelf.
Lekker slijmen bij de Verstappens en al die nep F1 fans die ze tevreden willen houden.
  Manager PR/Moderator zondag 13 december 2020 @ 12:09:28 #14
269689 crew  Viv
pi_196703850
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:02 schreef bianconeri het volgende:
Klinkt vooral als een docu voor alle RBR fanboys hier en de fanboys van Ziggo zelf.
Lekker slijmen bij de Verstappens en al die nep F1 fans die ze tevreden willen houden.
Ga je 'm wel kijken? :)
pi_196703886
Mjah ook wel eens een hele mooie longread gezien hoe Max van jongs af aan is klaargestoomd, en dan niet qua racen, maar het hele merk, dat is best indrukwekkend
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196703890
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:09 schreef Viv het volgende:

[..]

Ga je 'm wel kijken? :)
Nee verwacht het niet, ik val niet onder de doelgroep van deze docu.
pi_196703989
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:51 schreef IxCalypso het volgende:
Leuk *O* , ik heb ooit op het Vivaforum het Max Verstappen/Formule1 topic geopend.
De enige coureur die ik het echt waard vond om een topic voor te openen van de Nederlandse coureurs, zijn talent spatte er van af het begin van af.

Jos ook wel maar dat was langer geleden (toen zat ik nog op het Jos Verstappen forum ^^).
En daar is niet iedereen het mee eens, maar ik denk echt dat Jos een onderschatte coureur was.
Als Frijns de zoon van Jos was geweest had hij in 2011 al in de Red Bull gereden.

Manager PR/Moderator zondag 13 december 2020 @ 12:27:30 #18
269689 crew  Viv
pi_196704142
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee verwacht het niet, ik val niet onder de doelgroep van deze docu.
Kan toch juist interessant zijn dan. ;)
pi_196704354
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik verwacht een nogal oppervlakkige documentaire eerlijk gezegd. Net als zijn interviewtjes over zijn persoonlijke leven tot nu toe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196704857
- leuk, maar niet hier -

[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 13-12-2020 13:18:33 ]
pi_196704985
quote:
Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.
pi_196705232
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is jammer dat zijn auto's onder z'n kont uit elkaar vielen soms maar hij gaf altijd alles.
Jos had hetzelfde probleem als Max ook wel eens laten zien. Zijn karakter!

Hij heeft hele mooie dingen laten zien, maar in zijn frustraties maakte hij ook genoeg fouten. Gewoon niet goed genoeg voor een stoeltje bij een topteam.
pi_196705252
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:31 schreef McLaren_Fan het volgende:

Waarom geen docu over Lewis met zijn 7 titels?!
Tot op heden steken de prestaties van Max mager af tegen dit van Lewis.
Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 13-12-2020 13:53:45 ]
pi_196705305
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is toch niet zo gek dat er een docu gemaakt wordt over de beste Nederlandse F1 coureur die we ooit gehad hebben? Hij heeft zo'n beetje ieder Nederlands F1 record verbroken voordat hij 20 was.
Maar een beetje objectief/neutrale blik zo wel op zijn plaats zijn. Als je de sportzender van Nederland bent, wentelend dat niet dat enkel Max de aandacht verdiend. Zeker niet wanneer de beste coureur ooit, als het op records aankomt, meedoet en Max verslaat.
pi_196709350
Het is denk ik wel zo dat dat voor de gehele subtop van F1 coureurs geldt, dat ze meer kunnen dan het materiaal toelaat. Je bent daar op ieder niveau gewoon afhankelijk van, dus ook Jos. Pas als je zo iemand een seizoen in een Ferrari of Mercedes zet kan je het echt zien, wat voor vlees je in de kuip hebt.
-nee-
  Manager PR/Moderator zondag 13 december 2020 @ 17:07:47 #26
269689 crew  Viv
pi_196709560
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2020 16:58 schreef Marsenal het volgende:
Het is denk ik wel zo dat dat voor de gehele subtop van F1 coureurs geldt, dat ze meer kunnen dan het materiaal toelaat. Je bent daar op ieder niveau gewoon afhankelijk van, dus ook Jos. Pas als je zo iemand een seizoen in een Ferrari of Mercedes zet kan je het echt zien, wat voor vlees je in de kuip hebt.
Klopt, dat zag je dus ook met Russell vorige keer. Zet hem in een Mercedes en hij komt prima mee aan de top. O+
pi_196710883
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:33 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Jos had hetzelfde probleem als Max ook wel eens laten zien. Zijn karakter!

Hij heeft hele mooie dingen laten zien, maar in zijn frustraties maakte hij ook genoeg fouten. Gewoon niet goed genoeg voor een stoeltje bij een topteam.
Naja, als je altijd in dat soort auto's rijdt word je ook wel gefrustreerd :+

Ik denk dat Max eigenwijzer is (al zie je hem wel leren) en z'n vader agressiever.

Max heeft iig het zelfvertrouwen van een kampioen, hij twijfelt niet.
  maandag 14 december 2020 @ 11:31:42 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196720737
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Maar een beetje objectief/neutrale blik zo wel op zijn plaats zijn. Als je de sportzender van Nederland bent, wentelend dat niet dat enkel Max de aandacht verdiend. Zeker niet wanneer de beste coureur ooit, als het op records aankomt, meedoet en Max verslaat.
Niemand in NL geeft een neuk om die titels van Hamilton.
Winnen met de beste auto én ook nog een slaaf in de tweede auto. Zo'n documentaire over Britse eigengeilerij maken ze maar met de BBC.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196755285
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef daNpy het volgende:

[..]

Niemand in NL geeft een neuk om die titels van Hamilton.
Winnen met de beste auto én ook nog een slaaf in de tweede auto. Zo'n documentaire over Britse eigengeilerij maken ze maar met de BBC.
Max wordt ook geen kampioen in de tweede auto van het veld....

De prestaties van Hamilton tov van die van Max? Max heeft in zijn debuut jaar (!) geen 2-voudig wereldkampioen, die zijn teamgenoot was(!!), verslagen en was in zijn 2e jaar geen wereldkampioen(!!!).

Die eigengeilerij van de Nederlandse F1 “fan”....
  dinsdag 15 december 2020 @ 22:23:30 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196755341
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

De prestaties van Hamilton tov van die van Max? Max heeft in zijn debuut jaar (!) geen 2-voudig wereldkampioen, die zijn teamgenoot was(!!), verslagen en was in zijn 2e jaar geen wereldkampioen(!!!).
Dat klopt, want Max zat, itt de LOAT, niet in de auto die véél sneller was dan de rest van het veld :z
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196755686
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat klopt, want Max zat, itt de LOAT, niet in de auto die véél sneller was dan de rest van het veld :z
Lewis zat ook niet in de dominante auto van dat seizoen. Stuurmanskunsten van 2 fantastische coureurs!

Maar goed, moeten we het 2e seizoen van Lewis ook afzetten tegen het 2e seizoen van Max. Ik weet wel wie de verliezer is!
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 22:51:30 #32
269689 crew  Viv
pi_196755944
Maar @McLaren_Fan , ga je de documentaire kijken of niet? Want daar gaat dit topic over. :Y)
pi_196756477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:51 schreef Viv het volgende:
Maar @:McLaren_Fan , ga je de documentaire kijken of niet? Want daar gaat dit topic over. :Y)
Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.

De kans is dus klein. Erg klein!

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaren_Fan op 15-12-2020 23:31:13 ]
  woensdag 16 december 2020 @ 07:44:32 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196758190
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.

De kans is dus klein. Erg klein!
Tot ziens dan :W
pi_196771893
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Die eigengeilerij van de Nederlandse F1 “fan”....
Zoals gezegd veel sneller materiaal, daarnaast werd ie maar met 1 puntje verschil kampioen, ook al omdat Massa de eerste 2 races geen punten scoorde. Kortom de eerste 5 jaar, 1 nipt kampioenschap, voor een topwagen is dat niet super spectaculair, nog maar niet te spreken over het feit dat het veld in die tijd matig was, de goede rijders zaten ook nog eens in matige wagens.

2013, eerste jaar bij Mercedes, 1 schamele overwinning.
Het jaar daarop werd Mercedes vooral sterk omdat ze een betere krachtbron hadden.

Kijk we de laatste 4 jaar, tjah, als je 2 keer zoveel budget als de rest hebt, Ferrari vooral van iets niets weet te maken, en dat Max het keer op keer op power verliest, dan vraag ik me af wat de bijdrage van die 2 taxichauffeurs van Mercedes is, fijne avond nog.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196774298
Wat heeft Hamilton in vredesnaam met een documentaire van Verstappen te maken?

Ik denk dat Max zijn prestaties en ontwikkeling een documentaire voldoende rechtvaardigen. Ik ben benieuwd !
  Manager PR/Moderator donderdag 17 december 2020 @ 09:55:04 #37
269689 crew  Viv
pi_196779697
Persbericht van zojuist: MUZ / 'Alive' van Ytram is titelsong Max Verstappen docu 'Whatever It Takes'

Ytram is een alias van Martin Garrix, hij is goed bevriend met Max Verstappen. :)
pi_196780286
quote:
Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_196780322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.
Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196780340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.
Yup onvergetelijk. :Y
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_196781319
Via een tweet zie ik hem stomdronken thuiskomen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 december 2020 @ 11:59:46 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196781423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Via een tweet zie ik hem stomdronken thuiskomen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196785571
Hij is al te streamen voor Ziggy-klanten. Even kijken
pi_196786960
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is. _O-
pi_196787200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Ik weet niet hoe dat er bij andere topsporters aan toe gaat maar z'n "opleiding" gaan niet veel andere coureurs kunnen evenaren. Dan kan je papa nog miljardair zijn, die rijkeluis zoontjes gaan nooit zo jong zo hard gepushed worden.
Gaat overigens wel te veer vind ik.

En trouwens, vind ook wel grappig dat ze materiaal van sky gebruiken en (nog) niet van ziggo
pi_196787927
Dat Jos Max gebracht heeft waar hij nu is, is een feit.
Tweede aflevering gaat meer over het loslaten van Max door Jos. Mooie docu hoor. ^O^
  donderdag 17 december 2020 @ 17:53:35 #47
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196788967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:00 schreef tralalala het volgende:
Dat Jos Max gebracht heeft waar hij nu is, is een feit.
Tweede aflevering gaat meer over het loslaten van Max door Jos. Mooie docu hoor. ^O^
Het is een meerdelige docu begrijp ik?
pi_196789189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is een meerdelige docu begrijp ik?
Zijn 3 afleveringen van ongeveer een half uur
  donderdag 17 december 2020 @ 20:32:12 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196792027
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196794292
Denk dat je door de hedendaagse mediacultuur niet heel veel nieuws uit zo’n docu haalt.

Toch wel even mooi om te zien.
Geloof hem ook wel wanneer hij zegt dat het hem geen kloten boeit wat wij met zijn allen voor een meningen over hem hebben. ^O^
pi_196795996
Ik heb in ieder geval nog meer respect voor Jos gekregen. En vind het ook mooi dat ze daar gewoon heel open over zijn hoe het er aan toe ging.

Vond sommige dingen echt leuk om te zien. Helmut die helemaal begint te glimlachen als ie zegt dat Max geen makkelijk karakter was, je zag gewoon dat hij daar juist van geniet.

Vond het een leuk inzicht maar had er misschien stiekem net iets meer van verwacht.
pi_196797224
Die dronken Max. :D :D
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 12:32:00 #53
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_196800652
Halfuurtje per docu maar? Aha, had het iets langer verwacht vanwege de periode dat het is opgenomen. Ga het vanavond even terugkijken, anders kan ik niet haxballen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196806261
quote:
Pff Jos neemt er zelfs nog credits voor dat er vanaf toen knop bij Max is omgegaan en beter ging nadenken bij racen en alles won.

Je kind langs de weg de bus uit trappen en na 'm toch nog oppikken week lang de nek toekeren vanwege een foutje in de kart.. Josti
pi_196807834
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
pi_196809018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
Ah, mis dus niet. ^O^
pi_196813519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
pi_196813539
Leuke docu, apart om te zien wat er nodig is om topsport succes te bereiken. Moet je na gaan hoeveel mensen dit proberen en het niet bereiken.

Verder denk ik niet dat ik zo tegen mijn dochter te keer zou kunnen gaan als Jos.
pi_196813815
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
pi_196813862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
Oh oke :@
pi_196813907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
pi_196813960
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
Dit.

Topsport is hard, altijd.
Ik heb zelf paard gereden op vrij hoog niveau.

Ik heb daar ook vaders zoals Jos gezien (in mijn geval en sport waren het vaak rijke vaders die zich zo gedroegen).

Ik denk dat het soms wel werkt en meestal niet (afhankelijk van het kind en wat je doel is).
Ik zou zelf nooit kunnen doen wat Jos deed (en wat Jos deed is volgens mij echt wat de vader van Jos deed tegen Jos, maar dan iets minder erg), simpelweg omdat ik die droom niet heb. Noch voor mezelf, noch voor mijn kind.

Militaristische opvoeding, drillsergeant.

De openheid die er getoond werd waardeer ik wel.
Iedereen, elk huisje kruisje houdt graag de vuile was buiten, hier kregen we toch wel een beetje een inkijkje.
Ik vind dat best gedurft ^O^

Het mooiste is misschien nog wel de nuchterheid en intelligentie van Max zelf, die het van een afstand kan bekijken (tenminste, dat denk ik dat hij dat kan).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 01:06:48 ]
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 01:20:25 #63
pi_196814047
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196814079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
pi_196814095
Ik kan me ook een docu herinneren of een interview ooit van Olcay Gulzen.
Waarin ze iets zei over een leraar van haar.

Dat ze schorriemorrie was (terwijl haar pa ondertussen thuis iedereen de tering sloeg geloof ik) en dat er nooit never niks van haar terecht zou komen.

Door die opmerking, van die leraar, kreeg ze juist die verbetenheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 01:26:58 ]
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 01:27:42 #66
pi_196814100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196814104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Hij zou het niet over willen doen.
pi_196814111
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.

Soms goed, soms minder.
pi_196816069
Hoop voor Verstappen dat hij de sleutel niet meer onder de mat heeft liggen. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 08:43:11 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:38:13 #70
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196817473
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.

Soms goed, soms minder.
Kan ik me voorstellen, maar om in de top van topsport te functioneren lijkt het me cruciaal.
Rini dankjewel.
pi_196820941
Mooie documentaire. ^O^
Ik was behoorlijk verbaasd over de openheid van iedereen.
pi_196822021
Mooie documentaire al had er naar mijn inziens meer ingezeten. Had bv ook meer over de pr/marketing machine achter max willen zien.
Net efkes anges
pi_196822374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Zo had ik het ook begrepen ja.
pi_196822511
Vond hem wel oké, niet meer dan dat. Viel meer uit te halen,maar dat was eerlijk gezegd ook niet mn verwachting

Jos is wel echt een ontzettende lul
pi_196822826
Ik ben ook een keer de auto uitgezet, heb bij de eerste de beste boerderij aangebeld en daar een taxi gebeld.
Onder het genot van een glaasje limonade zie ik mij pa weer voorbij rijden op zoek naar zijn dochter :) (Ik was denk 12 en mobiele telefoons bestonden er toen nog niet).

Ik vond het een leuke docu :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 december 2020 @ 18:28:41 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196846707
Dit topic gaat over de documentaire, punt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 20 december 2020 @ 21:55:34 #77
62913 Blik
The one and Only!
pi_196851191
Leuke docu, al had ik nog wel wat willen terugzien over zijn relatie met Ricciardo en andere coureurs op de grid
pi_196853665
SPOILER
  maandag 21 december 2020 @ 11:16:42 #79
466281 WismutVeilchen83
pi_196857752
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 21:55 schreef Blik het volgende:
Leuke docu, al had ik nog wel wat willen terugzien over zijn relatie met Ricciardo en andere coureurs op de grid
Daar zegt Max nooit zoveel over. Denk niet dat hij daar boeiends over zou vertellen. Ik vond het juist leuk om eens zijn echte vrienden te zien en hoe die verhouding is. Max betaalt dus alles :-)
Rini dankjewel.
  maandag 21 december 2020 @ 11:17:43 #80
466281 WismutVeilchen83
pi_196857769
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:22 schreef Sorella het volgende:
Ik ben ook een keer de auto uitgezet, heb bij de eerste de beste boerderij aangebeld en daar een taxi gebeld.
Onder het genot van een glaasje limonade zie ik mij pa weer voorbij rijden op zoek naar zijn dochter :) (Ik was denk 12 en mobiele telefoons bestonden er toen nog niet).

Ik vond het een leuke docu :)
En toch heb je het niet tot de F1 gered. Waar is het mis gegaan?
Rini dankjewel.
pi_196863638
Vrijdag alles gezien, leuke docu. Ook veel oude beelden.

Kwam door deze docu erachter dat Jos bij 2 andere vrouwen ook nog kids heeft.

En die droge, korte antwoorden van Max blijven mooi. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196863869
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 06:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die dronken Max. :D :D
Dat was echt goud. Zo lam als een balletje en moe van de vlucht na een race, kom je terug staat je familie een surprise party te houden voor je verjaardag..

Ja, euh...

Dronken, fastfood en feesten. Alles kwam langs. Maar zoals hij hetzelf zegt, 'een kluizenaar zijn helpt niet en af en toe moet het gewoon even losser om het vol te houden'. Rest wat er langs kwam is wel wat je kan verwachten van zo'n leven naast de adrenaline en glamour: keihard werken, discipline wanneer het moet en als je niet in de auto zit: fit worden en blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196864135
quote:
Jos is een eikel en een doetje tegelijk. Zoals vaders altijd horen te zijn. Als hij die 'kindermishandeling' niet had toegepast, was Max nooit zo'n harde strever geworden. Maar het en blijft zijn kind en dat zag je toen Jos werd gevolgd op de bank terwijl Max won in Mexico City.

Nee, zoals Jos zei aan het begin 'had ik maar iemand naast mij in het begin die me alles vertelde', diegene is Jos voor Max. Jos heeft Max klaar gemaakt voor de autosport met als doel de F1. Een sport waarin iedere fout genadeloos wordt afgestraft en waar duizendsten van seconden het verschil maken. 25 van die duizendsten maakte het verschil tussen pole of niet in Abu Dhabi. 18 duizendsten waren het in Hongarije 2019.

Die mindset moet je hebben. Tot het maximum willen gaan, daarna verder en nog beter. Altijd. Continu.
Dat kunnen watjes niet.
1947-2016
pi_196864219
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Terwijl pa dus na een paar minuten omdraaide en wel op een afstandje bleef kijken hoe het ging met z'n achtergelaten zoon.
Want ja, je kan zo boos zijn dat je een week lang niks zegt en 'm niet kan luchten (terecht overigens toen), het blijft wel je zoon.

Mooi hoor.
1947-2016
pi_196864353
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jos is een eikel en een doetje tegelijk. Zoals vaders altijd horen te zijn. Als hij die 'kindermishandeling' niet had toegepast, was Max nooit zo'n harde strever geworden. Maar het en blijft zijn kind en dat zag je toen Jos werd gevolgd op de bank terwijl Max won in Mexico City.

Nee, zoals Jos zei aan het begin 'had ik maar iemand naast mij in het begin die me alles vertelde', diegene is Jos voor Max. Jos heeft Max klaar gemaakt voor de autosport met als doel de F1. Een sport waarin iedere fout genadeloos wordt afgestraft en waar duizendsten van seconden het verschil maken. 25 van die duizendsten maakte het verschil tussen pole of niet in Abu Dhabi. 18 duizendsten waren het in Hongarije 2019.

Die mindset moet je hebben. Tot het maximum willen gaan, daarna verder en nog beter. Altijd. Continu.
Dat kunnen watjes niet.
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar met dit soort verhalen kun je je altijd afvragen of Max ook zo was geworden zonder Jos. Is dat niet een karaktereigenschap die je gewoon moet hebben, los van je opvoeding? Natuurlijk ging dat bij Max in een stroomversnelling en is het mogelijk dé reden dat hij op z'n 17e al klaar was voor de F1 (terwijl je daar normaal gesproken pas terecht komt op je 22e ofzo), maar het is niet zo simpel 1 en 1 = 2, denk ik.

En de vraag is ook hoe het was gelopen als hij niet tegen die opvoeding had gekund of als hij uiteindelijk toch niet goed genoeg bleek te zijn voor de F1.
pi_196865131
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Snap wel wat je bedoelt hoor, maar met dit soort verhalen kun je je altijd afvragen of Max ook zo was geworden zonder Jos. Is dat niet een karaktereigenschap die je gewoon moet hebben, los van je opvoeding? Natuurlijk ging dat bij Max in een stroomversnelling en is het mogelijk dé reden dat hij op z'n 17e al klaar was voor de F1 (terwijl je daar normaal gesproken pas terecht komt op je 22e ofzo), maar het is niet zo simpel 1 en 1 = 2, denk ik.

En de vraag is ook hoe het was gelopen als hij niet tegen die opvoeding had gekund of als hij uiteindelijk toch niet goed genoeg bleek te zijn voor de F1.
Max kreeg race DNA van zijn vader en moeder.
Race talent en F1 mindset moest alleen wakker worden gemaakt en aangeleerd hoe hij daarmee moest omgaan. Jos had al vroeg genoeg door dat Max heel goed was en tegen die hardheid kon. Denk niet dat hij zijn zoon stuk had gemaakt als hij dat niet kon.
Daarbij had Max zelf ook snel door als hij wat fout deed, zoals dat kart incident in Italië. Alleen wilde pa ff niet praten. Nou, kan ik me wel voorstellen als je je hele leven voor iemand opgeeft (geld, tijd, mentaal, alles) en diegene laat je zitten door middel van een stomme fout.
1947-2016
pi_196865827
Ik ben wel benieuwd hoeveel geld Jos er in gepompt heeft en wat de verhouding van dit bedrag toch zijn vermogen was.

Je hoort die Raymond zeggen dat ze een paar keer met samengeknepen billen naar wedstrijden hebben gekeken en er wel eens hard nagedacht (in die trant) moesten worden waar ze het geld nu weer vandaan gingen halen.

Ik kreeg de indruk dat Jos nagenoeg al zijn geld in de carrière van Max heeft gestopt.
pi_196871099
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel geld Jos er in gepompt heeft en wat de verhouding van dit bedrag toch zijn vermogen was.

Je hoort die Raymond zeggen dat ze een paar keer met samengeknepen billen naar wedstrijden hebben gekeken en er wel eens hard nagedacht (in die trant) moesten worden waar ze het geld nu weer vandaan gingen halen.

Ik kreeg de indruk dat Jos nagenoeg al zijn geld in de carrière van Max heeft gestopt.
dit en ik vraag me af of Jos een beetje geld heeft teruggekregen?
  maandag 21 december 2020 @ 21:51:16 #89
62913 Blik
The one and Only!
pi_196871178
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Daar zegt Max nooit zoveel over. Denk niet dat hij daar boeiends over zou vertellen. Ik vond het juist leuk om eens zijn echte vrienden te zien en hoe die verhouding is. Max betaalt dus alles :-)
ja, dat vond ik ook wel mooi (ook niet meer dan terecht dat hij alles betaald natuurlijk met die miljoenen op de bank)
pi_196871582
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 21:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit en ik vraag me af of Jos een beetje geld heeft teruggekregen?
Max betaald in ieder geval Jos zijn verkeersboetes :P
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:51:53 #91
466281 WismutVeilchen83
pi_196878738
Wat ik me nog afvroeg was of we wat opvoeding betreft het 'ergste' nu gezien hebben. Of zouden ze nog dingen die écht niet konden niet verteld hebben? Dat achterlaten vond ik wel heftig. Ik weet niet precies hoe lang Max daar nu gestaan heeft. Zei hij niet dat zijn moeder al bijna daar was om hem op te halen? Dat betekent dat ie daar wel langer dan een paar minuten gestaan heeft :D Maar was dit het ergste of heeft Jos nog meer uitgehaald?
Rini dankjewel.
pi_196878779
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk dat Jos van meet af aan heeft doorgehad dat Max wel degelijk dat extreme talent had, anders ga je als vader op enig moment heus wel een stap terugnemen.

Alhoewel je ook genoeg krankzinnige vaders hebt die hun zoon structureel de huid volschelden op de voetbal terwijl het de spruit duidelijk aan talent ontbeert.

Dat onbesuisde zoals die kartfinale heeft Max nog steeds bij vlagen wel in wedstrijden, geloof derhalve niet dat dat hem serieus gevormd heeft.
blablablabla
pi_196898233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk dat Jos van meet af aan heeft doorgehad dat Max wel degelijk dat extreme talent had, anders ga je als vader op enig moment heus wel een stap terugnemen.

Alhoewel je ook genoeg krankzinnige vaders hebt die hun zoon structureel de huid volschelden op de voetbal terwijl het de spruit duidelijk aan talent ontbeert.

Dat onbesuisde zoals die kartfinale heeft Max nog steeds bij vlagen wel in wedstrijden, geloof derhalve niet dat dat hem serieus gevormd heeft.
Denk het wel.
Het is niet het moment zelf, maar alles wat er omheen zit. Het zelf schuldbewust zijn, de consequenties moeten dragen en zien hoe teleurgesteld je omgeving is in jou. Als ze het beide zelf zeggen.

En ja, Max heeft dat nog wel eens in de wedstrijd, maar vaker ook niet tegenwoordig. Bocht 4 incident van GP Sakhir dit jaar bijvoorbeeld had hij de intelligentie om even een stap terug te doen, want het kon echt niet. Dat hij daarna er uit wordt gereden door een onbezonnen actie van Leclerc is ander verhaal. Initieel had hij de volwassenheid om weg te blijven uit de chaos en het later te proberen.
1947-2016
pi_196898767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Denk het wel.
Het is niet het moment zelf, maar alles wat er omheen zit. Het zelf schuldbewust zijn, de consequenties moeten dragen en zien hoe teleurgesteld je omgeving is in jou. Als ze het beide zelf zeggen.

En ja, Max heeft dat nog wel eens in de wedstrijd, maar vaker ook niet tegenwoordig. Bocht 4 incident van GP Sakhir dit jaar bijvoorbeeld had hij de intelligentie om even een stap terug te doen, want het kon echt niet. Dat hij daarna er uit wordt gereden door een onbezonnen actie van Leclerc is ander verhaal. Initieel had hij de volwassenheid om weg te blijven uit de chaos en het later te proberen.
Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.

Max was zelf ook helemaal niet zo onder de indruk want hij had tenslotte de telefoon bij zich en kon zijn moeder bereiken, die uitbarstingen van zijn vader waren daarbij niets nieuws. Ik vraag me ook af wat buiten de show is gelaten qua agressie, en nu ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe de ouders van bijvoorbeeld een Hamilton waren :P .

Het feit dat Jos er altijd was en alles top regelde en daarbij nooit van zijn zijde week heeft hem vermoedelijk meer gevormd en zijn talent doen ontwikkelen dan die woede-uitbarstingen.

Heb ooit een docu gezien over de jeugdjaren van Wesley Sneijder, die pa had veel parallellen met die van Max qua vaderrol ten opzichte van de ontwikkeling, minus de agressie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Elan op 23-12-2020 11:00:05 ]
blablablabla
pi_196908318
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.

Max was zelf ook helemaal niet zo onder de indruk want hij had tenslotte de telefoon bij zich en kon zijn moeder bereiken, die uitbarstingen van zijn vader waren daarbij niets nieuws. Ik vraag me ook af wat buiten de show is gelaten qua agressie, en nu ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe de ouders van bijvoorbeeld een Hamilton waren :P .

Het feit dat Jos er altijd was en alles top regelde en daarbij nooit van zijn zijde week heeft hem vermoedelijk meer gevormd en zijn talent doen ontwikkelen dan die woede-uitbarstingen.

Heb ooit een docu gezien over de jeugdjaren van Wesley Sneijder, die pa had veel parallellen met die van Max qua vaderrol ten opzichte van de ontwikkeling, minus de agressie.
Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.

Wat zou het trouwens een goed concept zijn om ipv commentaar de audio van de huiskamer van Jos te laten klinken tijdens een race. Wat kan die man fijn oprecht meeleven met een wedstrijd.
pi_196909170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:12 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.

Wat zou het trouwens een goed concept zijn om ipv commentaar de audio van de huiskamer van Jos te laten klinken tijdens een race. Wat kan die man fijn oprecht meeleven met een wedstrijd.
Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou muten :D

Jos is best wel een psychopaat zeg maar. Echt behoorlijk strafblad .

https://www.bndestem.nl/o(...)gevangenis~ae7be797/
blablablabla
pi_197201226
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou muten :D

Jos is best wel een psychopaat zeg maar. Echt behoorlijk strafblad .

https://www.bndestem.nl/o(...)gevangenis~ae7be797/
Ik vind dat altijd een beetje makkelijk roepen vanaf de bank, kijk naar die vrouwen die nu om de coureurs heen hangen. Golddiggers, en beetje boos doen als ze niet doen wat wat de dames uiteindelijk allemaal willen. Zie Johnny de Mol nu weer, in een dronken bui met zo’n gehaaid type aan de gang. En jaren later nog last van.

Of Estelle Gullit, Ruud betaald nog steeds voor haar luxe leventje.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:56:30 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197243894
quote:
is hij echt niet de enige in hoor en gelukkig is het resultaat er, zonder dat was het natuurlijk een heel ander verhaal geweest.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:00:26 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_197274750
quote:
Ik kijk nu juist iets anders naar Jos. Ik praat niets goed maar de gedrevenheid en de enorme inzet moet slopend voor hemzelf geweest zijn. In het weekend even heen en weer naar Italie dat zou een normaal mens niet vollhouden. Ik geloof ook dat het met de liefde en de trots voor zijn kinderen ook wel goed zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')