SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Volgens de GGD is zij ook nauw contact maar er is haar verteld dat ze wel uit quarantaine mag. als de test negatief is. Verwarrend... de ene mevrouw zei dat de kabouters wel getest moesten worden en de andere mevrouw zei van niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat had ik eerder niet zo begrepen. Mag Merel wel uit quarantaine als ze negatief test? Of was zij ook in te nauw contact.
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrijquote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Verwarrend inderdaad. Hoe is het met de zieke zelf?
Wat fijn, dan kan je weer boodschappen doen en golfen. Meer is er eigenlijk niet te doen buitenshuis nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij![]()
Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.
De zieke gaat nog niet echt vooruit begreep ik maar, uitzieken en uitrusten, meer kan hij ook niet.
6000 is de norm.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
4548 stappen al vandaag volgens mijn telefoon, al heb ik geen idee of dat goed is.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, net op radio5 een interview met iemand en die had daarna een verzoekje, een nummer van de Foo Fighters. Uhm, ik gok dat ze nog nooit naar radio5 heeft geluisterd
Moet te doen zijn dan.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is dus een 1,5 liter fles ter indicatie
Nabrander: Als die klanten zo belangrijk zijn voor het management, dan moeten ze dat niet op 1 persoon laten aankomen die zich dusdanig verantwoordelijk voelt dat ze geen rondje kan lopen of een bakkie thee tussendoor kan halen...quote:Op donderdag 10 december 2020 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, de wereld stort niet in, maar er zijn klachten geweest in de afgelopen maanden op momenten dat we even niet bereikbaar waren. Laat ik het zo zeggen: onze klanten zijn niet de meest makkelijke mensen en klagen nogal snel en makkelijk. En ook een klacht is niet het eind van de wereld, maar wel iets waar ik me veel van aan trek. En waar ons management ook altijd van in een kramp schiet. En het gevoel dat ik me telkens moet gaan verantwoorden heb ik ook geen zin meer in.
Je hebt in ieder geval beweging gehad...quote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Freedom, freedom, freedom!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Zo netjes, n.a.v. contactonderzoek werd ik gebeld hoe het ging en als ik negatief ben vandaag ben ik vanaf morgen weer vrij![]()
Ze heeft het voor de zekerheid nog even nagevraagd en mij weer teruggebeld.
Kerstpuzzel als zijnde een legpuzzel? Of een denksport puzzel?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Man, man, man, wat was het druk op mijn werk. Ik heb net een kerstpuzzel gekocht ter ontspanning.
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:
quote:Zo meteen 19.00 - 21.00 Melting - Muziek uit de jaren 80
Nee, een legpuzzel. Gewoon zinloos vermaak zonder na te hoeven denken.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kerstpuzzel als zijnde een legpuzzel? Of een denksport puzzel?
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, een legpuzzel. Gewoon zinloos vermaak zonder na te hoeven denken.
Niets moet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, het is alweer 19.00 uur.
Ik moet nog eten bestellen...
Jep, die is morgen af dus nu even pauzequote:Op donderdag 10 december 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
Wil het lukken met de trui voor de kabouter, just me?
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, die is morgen af dus nu even pauze
Mijn moeder en mijn broertje vroeger ook, de puzzel kwam op 'n stuk board te liggen, dan kon het van tafel als er gegeten moest wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder deden dat vroeger in de winter ook veel.
Nu is mijn vader er ook weer mee begonnen. Het is verslavend. Ik kan er bijna niet mee stoppen als ik daar ben.
nope, ik ben ook nog met een kersttafelkleed bezig, de lange randen moeten nog afgewerkt wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat doe je snel.
En daarna ga je aan de pyjama van ddm beginnen?
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
nope, ik ben ook nog met een kersttafelkleed bezig, de lange randen moeten nog afgewerkt worden
Na onze online kerstborrel zonder borrel vanmiddag ben ik toch wel toe aan iets van voedsel.quote:
Toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde deed ik niks anders. Liefst puzzels van 3.000 tot 10.000 stukjes. Maar mijn ouders hadden ook voor mij een puzzeltafel in de woonkamer staan. Dus dat ging ook makkelijk. Op het moment dat ik op mezelf ging wonen ben ik er mee gestopt. Zonder puzzeltafel is het niet handig. Je moet dan elke keer je puzzel weer opruimen en het puzzelbord dat ik nu heb kan maar puzzels van maximaal 1000 stukjes aan. Maar ja, nu toch maar weer eens doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder deden dat vroeger in de winter ook veel.
Nu is mijn vader er ook weer mee begonnen. Het is verslavend. Ik kan er bijna niet mee stoppen als ik daar ben.
3000-10.000?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde deed ik niks anders. Liefst puzzels van 3.000 tot 10.000 stukjes. Maar mijn ouders hadden ook voor mij een puzzeltafel in de woonkamer staan. Dus dat ging ook makkelijk. Op het moment dat ik op mezelf ging wonen ben ik er mee gestopt. Zonder puzzeltafel is het niet handig. Je moet dan elke keer je puzzel weer opruimen en het puzzelbord dat ik nu heb kan maar puzzels van maximaal 1000 stukjes aan. Maar ja, nu toch maar weer eens doen.
Ah, een kersttafelkleed heb ik ook nog liggen. Die moet ik nog afborduren. Is ook al een meerjarenproject inmiddels.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
nope, ik ben ook nog met een kersttafelkleed bezig, de lange randen moeten nog afgewerkt worden
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na onze online kerstborrel zonder borrel vanmiddag ben ik toch wel toe aan iets van voedsel.
Koffie heb ik al genoeg op, het nieuwe apparaat moest getest worden...![]()
![]()
Die van 10.000 was inderdaad ook te groot voor de tafel bij mijn ouders. Was wel leuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
3000-10.000?
2500 is het meeste dat ik ooit gemaakt hebt.
Dat moeten wel megapuzzels geweest zijn.
Was de kerstborrel leuk? Vandaag kregen wij het te verwachten bericht dat onze fysieke kerstborrel inderdaad niet door gaat.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na onze online kerstborrel zonder borrel vanmiddag ben ik toch wel toe aan iets van voedsel.
Koffie heb ik al genoeg op, het nieuwe apparaat moest getest worden...![]()
![]()
Oh manquote:Op donderdag 10 december 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
Iets voor jou, livelink?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ukjes-ligt~aa3d8594/
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
Iets voor jou, livelink?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ukjes-ligt~aa3d8594/
Dus mocht je je nou vervelen.....quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Katrina and the waves - Walking on sunshine
Ik ben te oud om de hele dag op de grond te liggen puzzelen, geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus mocht je je nou vervelen.....
Het was overigens vies koud vandaag. Ik denk dat ik mijn winterjas tevoorschijn moet gaan halen.quote:
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was overigens vies koud vandaag. Ik denk dat ik mijn winterjas tevoorschijn moet gaan halen.
en vergeet dan ook je handschoenen niet!quote:Op donderdag 10 december 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was overigens vies koud vandaag. Ik denk dat ik mijn winterjas tevoorschijn moet gaan halen.
Er zijn maar weinig handschoenen die je handen ook echt warmen als je langere tijd buiten bent.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
en vergeet dan ook je handschoenen niet!
Nee, het ging tot nog toe wel met mijn zomerjas. Maar toen ik na het werk even een rondje ging lopen had ik wel spijt dat ik mijn winterjas niet had aangedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan dan?
Ik heb dit jaar een nieuwe gekocht, en die is me een partij warm......
Zal geen kou lijden, verwacht ik.
Met je zomerjas zelfs.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het ging tot nog toe wel met mijn zomerjas. Maar toen ik na het werk even een rondje ging lopen had ik wel spijt dat ik mijn winterjas niet had aangedaan.
Wanten wel. Handschoenen inderdaad niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig handschoenen die je handen ook echt warmen als je langere tijd buiten bent.
Kom terug en blijf voorgoed, deze keer.quote:
Inmiddels kan hij bijna met pensioen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, hier was hij nog echt jong.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Hello
(zonder flauwe foto's)
Nou...... vooruit.... eentje dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Hello
(zonder flauwe foto's)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou...... vooruit.... eentje dan.Die kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zo lang het je maag niet is die omhoog komt.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
Oh, deze komt van heel ver uit mijn geheugen omhoog.
Nee, het blijft bij mijn hoofd. Er komt alleen geen bandnaam naar boven.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang het je maag niet is die omhoog komt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het blijft bij mijn hoofd. Er komt alleen geen bandnaam naar boven.
Dit vind ik wel een fijne plaat, maar niet typische 80's sound. Eerder 60's.quote:
Welkom.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned, de stream van de handbal stopte er in de laatste minuut mee
illegale stream ?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Hopelijk niet net voor een beslissend doelpunt.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
1 doelpunt verschil was het.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk niet net voor een beslissend doelpunt.
Hoi Symph.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil was het.
En dat is zo gebleven. Spannend potje wel.
Straks gaat oranje afgeslacht worden door Noorwegen
dat zal dan een bloederige strijd wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bloed aan de paalquote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal dan een bloederige strijd worden
Zo, zo'n klein verschil zie je niet vaak bij handbal.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dit wel lekker hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt niet mijn muziek, maar wat een feestje bouwden die lui vroeger op het podium
Die hierna komt, vind je wel beter.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt niet mijn muziek, maar wat een feestje bouwden die lui vroeger op het podium
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
just me is ineens voor de andere partij!
Ze jompelt in alle kleuren.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee, dansen kan ik er ook niet op. Misschien met heel veel alcoholquote:Op donderdag 10 december 2020 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is van die muziek waar je op moet dansen, maar hoe dan? Ik ben daar niet voor gemaakt, denk ik
Beter oranje dan blauwquote:Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Die zien we niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer tegenwoordig altijd aan de reclame denken
[ afbeelding ]
Briljant was diequote:Op donderdag 10 december 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer van Modern Talking tegenwoordig altijd aan de reclame denken
[ afbeelding ]
Die was echt leukquote:Op donderdag 10 december 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer van Modern Talking tegenwoordig altijd aan de reclame denken
[ afbeelding ]
De directie zat ogenschijnlijk in een virtuele kerstruimte bij elkaar voor de open haard, kerstboom, cadeautjes en dergelijke. In werkelijkheid zaten ze allemaal op afstand in een ruimte met een green screen en werd alles dus achter hun geprojecteerd.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Was de kerstborrel leuk? Vandaag kregen wij het te verwachten bericht dat onze fysieke kerstborrel inderdaad niet door gaat.
Kun je ze niet vakkundig skippen?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De directie zat ogenschijnlijk in een virtuele kerstruimte bij elkaar voor de open haard, kerstboom, cadeautjes en dergelijke. In werkelijkheid zaten ze allemaal op afstand in een ruimte met een green screen en werd alles dus achter hun geprojecteerd.
Het was een beetje oubollig, met vragen stellen aan elkaar over afgelopen jaar en wensen voor het komende jaar die ze nog niet aan het oplezen waren.
Er was in ieder geval veel aandacht aan besteed.
Daarna de pubquiz met iets te simpele vragen, maar vooruit, ook dat was verder perfect geregeld met 60 deelnemende teams/individuen.
Alleen dus niks te eten of drinken van het bedrijf ontvangen.
Volgende week nog 3 van dit soort 'borrels'...
Onze kerstborrel wordt ook een online pubquiz.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De directie zat ogenschijnlijk in een virtuele kerstruimte bij elkaar voor de open haard, kerstboom, cadeautjes en dergelijke. In werkelijkheid zaten ze allemaal op afstand in een ruimte met een green screen en werd alles dus achter hun geprojecteerd.
Het was een beetje oubollig, met vragen stellen aan elkaar over afgelopen jaar en wensen voor het komende jaar die ze nog net niet aan het oplezen waren.
Er was in ieder geval veel aandacht aan besteed.
Daarna de pubquiz met iets te simpele vragen, maar vooruit, ook dat was verder perfect geregeld met 60 deelnemende teams/individuen.
Alleen dus niks te eten of drinken van het bedrijf ontvangen.
Volgende week nog 3 van dit soort 'borrels'...
Ik kan alles, maar 1, van mijn eigen directeur, wil ik absoluut meemaken.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je ze niet vakkundig skippen?
Kan op zich prima, maar er moet per thema minimaal 1 moeilijke vraag bij zitten, vind ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze kerstborrel wordt ook een online pubquiz.
En vergeet de digitale nieuwjaarsbijeenkomst niet...om half 6quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze kerstborrel wordt ook een online pubquiz.
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan alles, maar 1, van mijn eigen directeur, wil ik absoluut meemaken.
Die maakt er echt veel werk van met een presentatie waarin iedereen wel aan bod komt.
Maar dan gephotoshopt in een afbeelding van het thema van dat jaar.
Elk jaar is dat hilarsich en prachtig gemaakt...
Bij ons ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Onze directie is niet zo creatief helaas
Er werken diverse mensen aan mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Onze directie is niet zo creatief helaas
Ze wisten nog niet hoe ze het nu in gingen kleden. Bij mijn vorige werkgever hadden ze altijd een kerstcabaret. Echt heel goed gedaan en waar iedereen bij op de hak werd genomen. Het werd altijd geschreven door een collega van mijn afdeling, maar we zijn nu te klein om zoiets op touw te zetten.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar Livelink, mag je nu ook aan de virtuele kerstborrel?
Bij mw. MM gaan ze volgende week een kerstontbijt doen, maar die slaat ze even over...
Moet je bedenken, alle posters van alle James Bond films achter elkaar en elke James Bond, Bond girl of andere persoon op de poster is dan een collega. Best leuk...quote:
Dat klinkt inderdaad wel leuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je bedenken, alle posters van alle James Bond films achter elkaar en elke James Bond, Bond girl of andere persoon op de poster is dan een collega. Best leuk...
Hopelijk krijgt een waardige opvolger...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze wisten nog niet hoe ze het nu in gingen kleden. Bij mijn vorige werkgever hadden ze altijd een kerstcabaret. Echt heel goed gedaan en waar iedereen bij op de hak werd genomen. Het werd altijd geschreven door een collega van mijn afdeling, maar we zijn nu te klein om zoiets op touw te zetten.
Gaaf.....quote:Op donderdag 10 december 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er werken diverse mensen aan mee.
We hebben dit jaar ook een Top 2000 samengesteld door de meeste collega's.
Daar heb ik aan meegewerkt en die gaan we volgende week onthullen via Spotify...
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel leuk.
Ben alleen niet zo van de bedrijfsborrels. Tenminste..... bij ons niet.
Ik zal kijken of ik 'm kan/mag delen...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf.....
Die kunnen we wel integraal uitzenden
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Meestal wordt er een kroeg afgehuurd met een simpel diner, maar dat eten wacht ik vaak niet af.
Twee drankjes en dan wegwezen, voordat het iets te gezellig wordt en mensen de volgende dag zich weer mogen verantwoorden voor hun wandaden...
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Let's hear it for the boy - Denise
Ja, zekerquote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was Footloose toch een geweldige film
Nooit gezien, ken alleen de muziek...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was Footloose toch een geweldige film
Echt een keer kijkenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gezien, ken alleen de muziek...
Ditto, maar daar is ook niets mis meequote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gezien, ken alleen de muziek...
Ik had Vamos A La Playa ook al getypt, het is altijd wachten tot na het intro welke van de 2 het is...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: die is voor jou
Over een jongen, gespeeld door Kevin Bacon, die met zijn moeder in een suf plaatsje komt te wonen en daar dan zijn muziek en dansen introduceertquote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nu niet meer dan heel erg eighties?
Waar gaat het eigenlijk over? Dansen?
Gooi ze.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo naar de handbal.
Het was kort, maar tof, dank Melting
Veel plezier Symphonicquote:Op donderdag 10 december 2020 20:26 schreef Symphonic het volgende:
De handbal...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:26 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat mijn echtgenoot Atomic van Blondie nog nooit gehoord had. Hoe dan?
Dat is inderdaad wel verbazingwekkend.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat mijn echtgenoot Atomic van Blondie nog nooit gehoord had. Hoe dan?
Vertel...quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je weer aan de stream?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Symphonic het volgende:
De Noorse coach is het hulpje van de kerstman. Ik weet het zeker.
quote:
Dat is goed voor de spierenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
just me... je hebt nu echt genoeg koffie op hoor. Je loopt al heel de avond te springen.
Had jij deze feest ui vorig jaar ook al ?quote:
Dit was nog van voor de turbotaal.quote:
Hoi brother52, was je hier de hele tijd al?quote:
Nee, een klein half uurtje denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi brother52, was je hier de hele tijd al?
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
Taylor Dane - Tell it to my heart
Ik zat al te wachten totdat ze zou invallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, alleen Jason.
[ afbeelding ]
Ah, dat is lief.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef just me het volgende:
Mijn buurjongen is jarig vandaag en hij kwam aan de deur om 'n stukje gebak te brengen
Dat is lief.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef just me het volgende:
Mijn buurjongen is jarig vandaag en hij kwam aan de deur om 'n stukje gebak te brengen
Zat keurig in de doos die hij hier voor de deur heeft neergezet, mierzoet maar lekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief.
Wel op 1,5 meter afstand aangepakt?
Laat het smaken.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Zat keurig in de doos die hij hier voor de deur heeft neergezet, mierzoet maar lekker
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, alleen Jason.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Too many broken limbs in the world
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Jai'me La Vie - Die Belgische, Sandra Kim
Moest ook wel. Ze was nog erg jong. Die kun je geen zwaar lied laten zingen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een leuk songfestivalliedje. Gewoon ongecompliceerd en vrolijk
Nee, paste precies inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest ook wel. Ze was nog erg jong. Die kun je geen zwaar lied laten zingen.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. The problem with the back nog steeds niet opgelost?
Goedemorgen Melting.quote:
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
JE BENT VRIJ!!! En ook een sportschool is toch niet zo vroeg al open?
Niks in mij zal ooit begrijpen waarom iemand op zijn vrije dag al om 06.00 in de sportschool wil staan. Maar ik vind het bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.
@:livelink: Ja, ik ben vrij!![]()
De sportschool gaat officieel pas om 7 uur open, maar de poetster is er al om 6.30. Ik schiet dan altijd al mee naar binnen.
Vanaf 1 januari gaan ze waarschijnlijk om 6 uur al open. 3 keer raden wie er dan voor de deur staat!![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2020 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks in mij zal ooit begrijpen waarom iemand op zijn vrije dag al om 06.00 in de sportschool wil staan. Maar ik vind het bewonderenswaardig.
Dat leg ik je nog wel een keer uit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks in mij zal ooit begrijpen waarom iemand op zijn vrije dag al om 06.00 in de sportschool wil staan. Maar ik vind het bewonderenswaardig.
Goedemorgen just me.quote:
Je was helemaal niet in de sportschool maar speculaasbrokken aan het bakkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag iets simpels; speculaasbrokken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je was helemaal niet in de sportschool maar speculaasbrokken aan het bakken![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je was helemaal niet in de sportschool maar speculaasbrokken aan het bakken![]()
Oh jij was de man met de hamer !quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de speculaas heb ik gisteren al gebakken. Vandaag heb ik er brokken van gemaakt.
Ja, lekker asociaal. Om 05.40 de buren al wakker hamerenquote:Op vrijdag 11 december 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..].
Oh jij was de man met de hamer !
dat het maar mag smakenquote:Op vrijdag 11 december 2020 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lekker asociaal. Om 05.40 de buren al wakker hameren![]()
Maar het gaat om het resultaat natuurlijk
ja sorry, ik had gisterenavond wel 1 glaasjJE wijn opquote:
Je kan er niet meer tegen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
dat het maar mag smaken
[..]
ja sorry, ik had gisterenavond wel 1 glaasjJE wijn op
En dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lekker asociaal. Om 05.40 de buren al wakker hameren![]()
Maar het gaat om het resultaat natuurlijk
Vandaag maar rustig aan doen, hopen dat vandaag de uitslag komt, het plan was/is dat Junior morgen komt helpen met de kerstboom en daarna zou zijn kabouter 'n nachtje komen logeren. Kabouter had van de week een tekening voor me gemaakt en hij wilde snel naar oma Krientje toequote:Op vrijdag 11 december 2020 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan er niet meer tegen.
Of het komt doordat je zo hard gewerkt hebt aan de trui voor de kabouter. Dat kan ook.
Wat lief!quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag maar rustig aan doen, hopen dat vandaag de uitslag komt, het plan was/is dat Junior morgen komt helpen met de kerstboom en daarna zou zijn kabouter 'n nachtje komen logeren. Kabouter had van de week een tekening voor me gemaakt en hij wilde snel naar oma Krientje toe
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
ja sorry, ik had gisterenavond wel 1 glaasjJE wijn op
quote:
Wat fijn! Nu kunnen Junior en de kabouter morgen komen.quote:
Schoonzoon is ook negatief getest, nu zal de uitslag van Merel ook wel snel komenquote:
Ik ben ook echt wel blijquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gelukkig, fijn om te horen just me.
quote:
Er wordt goed opgeruimd door de mensen. Wel tof dat jij er dan mee mag knutselenquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:47 schreef brother52 het volgende:
Vandaag eens kijken of ik een Hammond orgel aan de praat kan krijgen.
Het is de week van de instrumenten lijkt het wel, heb ook al 4 gitaren en een drumstel voor ukkies door mijn handen gehad.
Nee hoor, ik ben immuun...quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga jij niet helemaal stuiteren na zoveel espresso's?
Ow, gaaf!quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:47 schreef brother52 het volgende:
Vandaag eens kijken of ik een Hammond orgel aan de praat kan krijgen.
Het is de week van de instrumenten lijkt het wel, heb ook al 4 gitaren en een drumstel voor ukkies door mijn handen gehad.
En gitaar 5 is ook binnenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er wordt goed opgeruimd door de mensen. Wel tof dat jij er dan mee mag knutselen
Helaas... het is ook een vrij simpel model maar wel met tonewheel, inclusief piepjes en kraakjes.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, gaaf!
Met Leslie box?
Mocht je ooit iets ouds van Moog of Korg aangeboden krijgen, geef me dan svp even een seintje...
Ik ga nu maar even naar buiten, nu mag hetquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga nu maar even naar buiten, nu mag het
Het wachten is nu nog op de uitslag van Merel en dan hoeft mijn ex zich niet meer zo schuldig te voelenquote:
Mag je naar buiten... krijg je dit k*t weerquote:
Het is wat kil ja. Ik moest gisteren in het donker naar de fysio en toen was het echt koud, gelukkig hing mijn warmste winterjas nog aan de kapstok, inclusief handschoenen in de zakken. Dit weekend maar eens even ook mijn andere winterjassen ophangen en de bak met mutsen, sjaals en handschoenen neerzetten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:36 schreef just me het volgende:
[..]
Mag je naar buiten... krijg je dit k*t weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |