Sanne Hans staat er helemaal niet in lees ik net.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Ik zie Fleetwood Mac over enkele jaren nog wel in de buurt komen van Queen. Die zijn heel populair onder jongeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
Fleetwood Mac - Never Going Back Again is trouwens ook nieuw
Ik vind dat juist 3 noteringen die ik niet echt zou missenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.
Verkeerde gifje.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
https://staatieindetop200(...)l-pokemon-theme-song
Goed zo
LET IT HAPPEN (albumversie)quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
Niet op de keuzelijst (want 2020), dan is een alternatief hitje al bij voorbaat kansloosquote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
En dingen als Cranberries vs The Cranberries?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?quote:
DBZ-bonusquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?
DBZquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meegedaan aan De Beste Zangers.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beste Zangersquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.
Ik had m ook niet verwacht, nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.
Nondeju, ik wilde er nog op stemmenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Positie is over 9000?quote:
Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga Eefje dan maar zeggen dat ze zich in 2021 ook moet opgeven voor Beste Zangers![]()
Bizar dat zo'n programma zoveel invloed heeft
Sorry man, ik weet echt helemaal niks over Dragonball Zquote:
Qftquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Alle leuke alternatieve hitjes worden afgeslachtquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |