Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik wil niet meer kijken maar toch blijf ik altijd kijken
Gelukkig gaat de act dat het zo ontzettend knap is wat Dick doet onverminderd voort.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die scheids fluit prima overigens, maar na drie maanden voetballen ze nog steeds alsof ze voor het eerst samen op het veld staan.
En met deze formatie is dat allang niet meer het geval hoor.
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de act dat het zo ontzettend knap is wat Dick doet onverminderd voort.
Welnee.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?
Nee joh, dat zou je denkenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?
Nee dit was gewoon echt een kutbal, niet de verkeerde snelheid of een koerswijziging door een polletje in het veld oud...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook het kutveld. Het is heel lastig om in te schatten hoe hard de bal gespeeld moet worden
(Even ter verdediging, het kan ook een kutbal zijn geweest hoor)
Er zitten wel een paar erg slechte spelers tussen maar ik heb het idee dat enkele spelers wel echt beter kunnen als er ook maar iets van een spelplan staat.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dick kan er beter mee stoppen denk ik zo. Ok, we hebben dramatisch slechte spelers maar die tactiek werkt ook niet echt
Ik zou Slot ook niet nu laten instappen, wat moet hij met dit brandhoutquote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dick kan er beter mee stoppen denk ik zo. Ok, we hebben dramatisch slechte spelers maar die tactiek werkt ook niet echt
Wel een erg lastig moment om in te stappen ja, maar in ieder geval zou ie ellende als Diemers niet meer opstellenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Slot ook niet nu laten instappen, wat moet hij met dit brandhout
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef GereDathan het volgende:
Topclubje hoor @:Scrummie en @:DombohetOlifantje1 !
Het ligt echt niet aan de instelling. Ik heb vooral het idee dat deze jongens totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Er zit echt niks achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |