Jammer van Diemers, maar was te verwachten.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Linssen
Wat bezielt Advocaat dat ie uitgerekend tegen die Oostenrijkers met Diemers startquote:Op donderdag 10 december 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Linssen
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard wil ik weer de voorspellingen van mijn favoriete Feyenoorders op FOK
@:fetx
@:de_kraam
@:scrummie
@:caland
@:hhh38
@:erasmus
@:haringkop
@:theplaneteer
@:slobeend
@:donraja
@:kerftministerIk houd het op een gelijkspelletje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis#12 is not for sale!
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is dit wat? of beetje te hard?
moet nog ff die vlaggetjes bij de spelers toevoegen, rest kan me gestolen worden. of missen we onze prijzenkast? of seizoenkaarthouders?
[ afbeelding ]
Al het andere zou een experiment zijn. Daar is Advocaat niet van.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat bezielt Advocaat dat ie uitgerekend tegen die Oostenrijkers met Diemers start
Ik begrijp het echt niet
Ik begrijp niet dat je anders had verwacht.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat bezielt Advocaat dat ie uitgerekend tegen die Oostenrijkers met Diemers start
Ik begrijp het echt niet
Ik had het niet anders verwacht, maar dat betekent niet dat ik het begrijpquote:Op donderdag 10 december 2020 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je anders had verwacht.
0-3quote:Op donderdag 10 december 2020 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:PSVCL is een baggeruser en ik wil zijn voorspelling niet.
Naar de voorspelling van de erg sympathieke @:boussaadia ben ik wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even quoten.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als we winnen zet ik 'Diemers <3' op mijn bil
Is ook het kutveld. Het is heel lastig om in te schatten hoe hard de bal gespeeld moet wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:15 schreef Qarrad het volgende:
En dan lekker achter mensen in de loop spelen. Lekker Kökçü...
Ja joh, geef het veld de schuldquote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook het kutveld. Het is heel lastig om in te schatten hoe hard de bal gespeeld moet worden
(Even ter verdediging, het kan ook een kutbal zijn geweest hoor)
Lijkt nergens op, die gasten zijn technisch beter en hebben meer druk op de bal.quote:
Dit doet je haast verlangen naar Immers.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt nergens op, die gasten zijn technisch beter en hebben meer druk op de bal.
Zelden zo'n armoedig tyfuszooitje bij mekaar gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |