Zodra het niet over expected goals gaat valt dat nog wel mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond weer je hartslag naar 160 en 7 notes verzamelen. Lekker man
Mino en Robquote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik las ergens dat er '2 partijen' in gesprek zijn met Feyenoord die ieder goed zouden zijn voor zo'n 130 miljoen. Is daar eigenlijk iets over bekend? Over wie het zijn? Of zullen dat 'gewoon investeringsmaatschappijen' zijn?
Hoeveel denk jij dat het gaat worden?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra het niet over expected goals gaat valt dat nog wel mee.
Ik vind ze allebei wel sympathiek.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Linssen dan ergens nog wel sympathiek, ondanks dat hij redelijk beperkt is.
Diemers kan ik echt niet uitstaan.
Ik kan echt niet tegen die onnodige maniertjes van Diemers.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel sympathiek.
Maar Linssen is gewoon niet goed genoeg, kan gebeuren, dat zijn er wel meer. Diemers verkloot het complete spel met zijn trage handelingssnelheid, dus daarom is dat nog irritanter.
Wat dus uitmondt in een 2-0 overwinning voor Wolfsbergerquote:Op donderdag 10 december 2020 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat het gaat worden?
Ik denk 0,91-2,13
Ja maar op basis van xG zijn we dan wel doorquote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat dus uitmondt in een 2-0 overwinning voor Wolfsberger
0-0quote:Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
@:De_Kraam
@:Scrummie
@:Caland
@:hhh38
@:Erasmus
@:Haringkop
@:ThePlaneteer
@:Slobeend
@:DonRaja
@:Kerftminister
@:Boussaadia
@:PSVCL
CR7 in zijn United tijdquote:Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik had in de jeugd ook zo'n gozer in mijn team voetballen. Die ging dan elke keer dat balletje drie keer onder zijn voeten halen als hij op je af kwam. Uiteindelijk kon je gewoon stil blijven staan (en hem daarna helemaal ondersteboven schoppen) omdat het feitelijk niks uithaalde wat hij deed.
Nou denk niet dat Caland iemand bedoelde die in een PL seizoen 31 keer scoorde in 34 wedstrijden.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard wil ik weer de voorspellingen van mijn favoriete Feyenoorders op FOK
@:fetx
@:de_kraam
@:scrummie
@:caland
@:erasmus
@:haringkop
@:theplaneteer
@:slobeend
@:donraja
@:kerftministerIk vrees voor een lelijke 0-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan BerghuisBFF met GGMM
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard wil ik weer de voorspellingen van mijn favoriete Feyenoorders op FOK
@:fetx
@:de_kraam
@:scrummie
@:caland
@:erasmus
@:haringkop
@:theplaneteer
@:slobeend
@:donraja
@:kerftministerWe gaan gewoon onderuit, de vraag is alleen of het met een gelijkspel of verlies is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
Wel iemand met een 'schop mij'-hoofd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou denk niet dat Caland iemand bedoelde die in een PL seizoen 31 keer scoorde in 34 wedstrijden.
Niet zo janken, beetje optimisme mag ook wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We gaan gewoon onderuit, de vraag is alleen of het met een gelijkspel of verlies is.
Wel een blamage die in de lijn der verwachtingen ligtquote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zo janken, beetje optimisme mag ook wel.
Indekken tegen die Oostenrijkse amateurs is nergens voor nodig. Dus als we dit niet winnen is het ook gewoon een blamage
Nou het janken is nog steeds niet opgehouden hoor, deze hele seizoen lijkt wel blamage na blamage te zijn. Op de winst op CSKA na.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zo janken, beetje optimisme mag ook wel.
Indekken tegen die Oostenrijkse amateurs is nergens voor nodig. Dus als we dit niet winnen is het ook gewoon een blamage
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou denk niet dat Caland iemand bedoelde die in een PL seizoen 31 keer scoorde in 34 wedstrijden.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit gifje is lang rond gegaan
1-2 feyenoordquote:Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
@:De_Kraam
@:Scrummie
@:Caland
@:Erasmus
@:Haringkop
@:ThePlaneteer
@:Slobeend
@:DonRaja
@:Kerftminister
@:Boussaadia
@:PSVCL
Zou zonde zijn van je nieuwe tv.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou het janken is nog steeds niet opgehouden hoor, deze hele seizoen lijkt wel blamage na blamage te zijn. Op de winst op CSKA na.
Daarnaast probeer ik mijn verwachtingen te temperen voordat ik vanavond weer woedend en agressief word.
Ik snap wat je bedoelt.. het is net of hij een topvoetballer acteert in zijn manier van spelen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die onnodige maniertjes van Diemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |