Die zou Oldground toch maken?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:26 schreef Scrummie het volgende:
Helaas nog altijd zonder nieuwe OP @:Gurley
VBL / De VBL-Awards 2020!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah vind het eigenlijk best prima om te doen nu! Wilde sowieso weer eens aan de slag met indesign om met wat templates te oefenen, dit komt eigenlijk wel mooi uit zo. Goeie kans om wat dingen uit te proberen
Oldground is niet echt actief meer, dus daar hoeven we niet op te rekenen. Gurney zou het nu doen, maar na een enthousiaste start ligt het volgens mij redelijk stil ivm drukte.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die zou Oldground toch maken?
Mag ik nog poginkie doen?
Zojuist Amerikaanse investeerders gesproken dus komt goed.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
Het onderhoud aan de OP vertoont veel gelijkenissen met het onderhoud aan het eerste elftal.
Goed dat jullie mij even quoten, ik heb een leuke draft staan maar daar gaat nog wel wat werk inzitten, mede omdat mijn gekozen formaat gewoon te klein is geweest. Nu ik ga verhuizen gaat het qua tijd echt te krap worden ben ik bang. Ga later eens in mijn vrije tijd er aan zitten zodat ik hem iig volgend seizoen kan gebruiken (in principe verandert er dan weinig en ben enthousiast over de indeling), maar als @ThePlaneteer nu een OP wil maken vind ik dat erg tofquote:Op donderdag 10 december 2020 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oldground is niet echt actief meer, dus daar hoeven we niet op te rekenen. Gurney zou het nu doen, maar na een enthousiaste start ligt het volgens mij redelijk stil ivm drukte.
@:Gurneyisbestoke maak jij 'm nog of geef je de opdracht aan ThePlaneteer?
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed dat jullie mij even quoten, ik heb een leuke draft staan maar daar gaat nog wel wat werk inzitten, mede omdat mijn gekozen formaat gewoon te klein is geweest. Nu ik ga verhuizen gaat het qua tijd echt te krap worden ben ik bang. Ga later eens in mijn vrije tijd er aan zitten zodat ik hem iig volgend seizoen kan gebruiken (in principe verandert er dan weinig en ben enthousiast over de indeling), maar als @:theplaneteer nu een OP wil maken vind ik dat erg tof
Ik heb honderd miljoen neergelegd om volgend seizoen een mooie OP te maken, met Slot, veel spelers van AZ en een hoop Zuid-Amerikaanse talenten, komt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan BerghuisMakkelijk eerste
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard wil ik weer de voorspellingen van mijn favoriete Feyenoorders op FOK
@:fetx
@:de_kraam
@:scrummie
@:caland
@:hhh38
@:erasmus
@:haringkop
@:theplaneteer
@:slobeend
@:donraja
@:kerftministerHet lijkt je bovenkamer wel, hier gaat van alles misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis![]()
@:kerftministerHier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
Ik ga een keer positief zijn en denk 1-3VBL SC influencer
Left, right, behind
@:kerftministerIk hoop 0-3, maar ik denk 1-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
@:kerftminister@De_KraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
@Scrummie
@Caland
@hhh38
@Erasmus
@Haringkop
@ThePlaneteer
@Slobeend
@DonRaja
@Kerftminister
@Boussaadia
@PSVCL
@PSVCL is een baggeruser en ik wil zijn voorspelling niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
@:De_Kraam
@:Scrummie
@:Caland
@:Erasmus
@:Haringkop
@:ThePlaneteer
@:Slobeend
@:DonRaja
@:Kerftminister
@:Boussaadia
@:PSVCL
@:kerftminister1-4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
Nee, dat werd alleen in dat VI pro artikeltje besproken. Twee partijen, geen verdere info.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik las ergens dat er '2 partijen' in gesprek zijn met Feyenoord die ieder goed zouden zijn voor zo'n 130 miljoen. Is daar eigenlijk iets over bekend? Over wie het zijn? Of zullen dat 'gewoon investeringsmaatschappijen' zijn?
0-1.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
@:De_Kraam
@:Scrummie
@:Caland
@:Erasmus
@:Haringkop
@:ThePlaneteer
@:Slobeend
@:DonRaja
@:Kerftminister
@:Boussaadia
@:PSVCL
Heb afgelopen wedstrijden ook weinig hoopvols gezienquote:Op donderdag 10 december 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Wel lekker om te lezen dat we er allemaal veel vertrouwen in hebben boys
@:kerftministerBen bang voor een gelijkspel, 1-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
Thuis had je gewoon van die gasten moeten winnen uiteindelijk maar aanvallend is het de laatste weken wel echt om te janken. Dus dat je moet komen helpt ook niet bepaald mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Wel lekker om te lezen dat we er allemaal veel vertrouwen in hebben boys
Opvallende dingen?quote:
@:kerftministerMijn brein zegt 0-0, maar mijn gevoel zegt toch een overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg zelf 0-2 winst met dank aan Berghuis
Dus ik zeg 0-3. Begint erg moeizaam, totdat de 0-1 valt van Kökcü, daarna gaat Wolfsberger ruimte weggeven en kunnen we daarvan profiteren.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ik luister ook. Maar die podcastgast is niet echt een helder licht.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, net 5 minuten aan het luisteren.
Reken daar maar niet op. Alleen denk ik wel dat een roestige Sinisterra beter is dan Linssenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sinisterra. Hopelijk meteen weer zijn oude vorm te pakken.
Gaat natuurlijk nooit zo zijn. Als hij al invalt.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sinisterra. Hopelijk meteen weer zijn oude vorm te pakken.
Nee meer dan dit hoeft voor nu niet hoor. Eventueel maak ik nog een keer de oorspronkelijke OP af zodat dingen als de prijzenkast en de FOK fanclub er nog in komen, maar voor nu is dit prima (en ontzettend mooi!)quote:Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is dit wat? of beetje te hard?
moet nog ff die vlaggetjes bij de spelers toevoegen, rest kan me gestolen worden. of missen we onze prijzenkast? of seizoenkaarthouders?
[ afbeelding ]
Top!quote:Op donderdag 10 december 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee meer dan dit hoeft voor nu niet hoor. Eventueel maak ik nog een keer de oorspronkelijke OP af zodat dingen als de prijzenkast en de FOK fanclub er nog in komen, maar voor nu is dit prima (en ontzettend mooi!)
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is dit wat? of beetje te hard?
moet nog ff die vlaggetjes bij de spelers toevoegen, rest kan me gestolen worden. of missen we onze prijzenkast? of seizoenkaarthouders?
[ afbeelding ]
Als ik er weer tijd voor heb, stuur maar doorquote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Top!
Als je nog wat psdtjes nodig hebt ofzo laat maar weten
Ik vind Linssen dan ergens nog wel sympathiek, ondanks dat hij redelijk beperkt is.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:38 schreef Kerftminister het volgende:
Denk dat Dickie alleen maar Sinisterra laat invallen als het echt niet anders kan.
Ik wacht wel met smacht op de dag dat Linssen en Diemers allebei niet bij de eerste elf zitten.
Vanavond weer je hartslag naar 160 en 7 notes verzamelen. Lekker manquote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Linssen dan ergens nog wel sympathiek, ondanks dat hij redelijk beperkt is.
Diemers kan ik echt niet uitstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |