Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik wil niet meer kijken maar toch blijf ik altijd kijken
Gelukkig gaat de act dat het zo ontzettend knap is wat Dick doet onverminderd voort.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die scheids fluit prima overigens, maar na drie maanden voetballen ze nog steeds alsof ze voor het eerst samen op het veld staan.
En met deze formatie is dat allang niet meer het geval hoor.
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de act dat het zo ontzettend knap is wat Dick doet onverminderd voort.
Welnee.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?
Nee joh, dat zou je denkenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Na vandaag is dat ook wel klaar toch?
Nee dit was gewoon echt een kutbal, niet de verkeerde snelheid of een koerswijziging door een polletje in het veld oud...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook het kutveld. Het is heel lastig om in te schatten hoe hard de bal gespeeld moet worden
(Even ter verdediging, het kan ook een kutbal zijn geweest hoor)
Er zitten wel een paar erg slechte spelers tussen maar ik heb het idee dat enkele spelers wel echt beter kunnen als er ook maar iets van een spelplan staat.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dick kan er beter mee stoppen denk ik zo. Ok, we hebben dramatisch slechte spelers maar die tactiek werkt ook niet echt
Ik zou Slot ook niet nu laten instappen, wat moet hij met dit brandhoutquote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dick kan er beter mee stoppen denk ik zo. Ok, we hebben dramatisch slechte spelers maar die tactiek werkt ook niet echt
Wel een erg lastig moment om in te stappen ja, maar in ieder geval zou ie ellende als Diemers niet meer opstellenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Slot ook niet nu laten instappen, wat moet hij met dit brandhout
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef GereDathan het volgende:
Topclubje hoor @:Scrummie en @:DombohetOlifantje1 !
Het ligt echt niet aan de instelling. Ik heb vooral het idee dat deze jongens totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Er zit echt niks achter.quote:
Veld werkt ook niet mee, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je geen goals tegen krijgt. Dan ga je vanzelf wel een keer scoren tegen dit team.quote:
Komen gewoon ernstig kwaliteit tekort, geloof jij oprecht dat Slot hier meer uit weet te halen?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Advocaat een heel leuke vent maar ik ben kijken naar dit oogaids-voetbal wel een beetje zat. En dat ‘ja maar kan niet beter!!’-argument moet ook eens kappen want zelfs Wolfsberger voetbalt beter en hun captain zat op de bank bij een degraderend Twente.
Dat zeiden we ook over Advocaat toen hij het zooitje van Stam ging krijgen. Dat bleek dus best mee te vallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Slot ook niet nu laten instappen, wat moet hij met dit brandhout
Is zijn 2 miljoen salaris per jaar en zijn gelimiteerde transfersom waardoor Feyenoord zeker een miljoen of 4 misloopt dubbel en dwars waard zie je wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef Sphinxxx het volgende:
Berghuis fladdert trouwens ook almaar ergens. Zit geen idee achter.
Dat suffe rondtikken is de ziekte van het Nederlandse voetbal.. een van de vele ziektes.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:48 schreef Kerftminister het volgende:
Aub zsm Fer erin voor Diemers, Diemers is geen voetballer als je kansen wil creëren.
Verder alles of niets gaan spelen, vol opportunisme, dat achterin rond tikken word ik echt helemaal gek van.
Wel de grootste, gister bij Ajax was dat ook een verschrikking.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat suffe rondtikken is de ziekte van het Nederlandse voetbal.. een van de vele ziektes.
Speelt Berghuis vanavond dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef Sphinxxx het volgende:
Berghuis fladdert trouwens ook almaar ergens. Zit geen idee achter.
en de manier waarop ook.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:53 schreef TLC het volgende:
Twee keer verliezen van de nummer 7 van Oostenrijk is al een prestatie op zich eigenlijk
Mwah dat was anders. Advocaat is heel goed in een teringbende opruimen, maar op een gegeven moment gaat het een beetje opvallen dat hij geen enkel verder spelplan heeft en dan gaan tegenstanders er zich op anticiperen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over Advocaat toen hij het zooitje van Stam ging krijgen. Dat bleek dus best mee te vallen.
Maar dan investeerdersquote:Op donderdag 10 december 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we volgend jaar de conference league. Dan speel je tegen de nummer 8 uit Oostenrijk ofzo en kan je nog eens winnen
Oh, wacht
Als ze dit niveau volhouden en de Kuip leeg blijft de rest van het seizoen dan zie ik Europees voetbal halen nog wel lastig worden.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we volgend jaar de conference league. Dan speel je tegen de nummer 8 uit Oostenrijk ofzo en kan je nog eens winnen
Oh, wacht
Tja het ligt echt niet aan de instelling overigens. Er zit een goede kop op de meeste jongens. Maar aan de andere kant hebben ze echt allemaal geen flauw wat ze moeten doen, het is echt heel erg.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Een begroting van 70 miljoen..dan ben je niet rijk maar dan mag je toch wel iets beters verwachten dan we nu al heel lang zien? Al die gasten zijn overbetaald
Gewoon een schrijnend tekort aan kwaliteit. Alleen Berghuis, Senesi en de Jorg kunnen ballen. Alleen de Jorg laat het al 2 seizoenen niet meer zien. De rest kan er gewoon geen kut van.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja het ligt echt niet aan de instelling overigens. Er zit een goede kop op de meeste jongens. Maar aan de andere kant hebben ze echt allemaal geen flauw wat ze moeten doen, het is echt heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |