Een juichende minionquote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vooruit... nog eentje dan..
Wat zie jij in de vuurbal?
[ afbeelding ]
Megatron?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vooruit... nog eentje dan..
Wat zie jij in de vuurbal?
[ afbeelding ]
Ok Hermann Rorschachquote:Op donderdag 10 december 2020 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zag een bad eendje... ok, beetje booos bad eendje
wtf?quote:BOCA CHICA - Een prototype van de Starship-raket van ruimtevaartbedrijf SpaceX is woensdag geëxplodeerd bij de landing. Dat gebeurde enkele minuten na een ogenschijnlijk onbeduidende testlancering bij de Amerikaanse plaats Boca Chica (Texas).
En dan snappen sommigen niet waarom de MSM waardeloos isquote:Op donderdag 10 december 2020 01:56 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-landing-na-test
[..]
wtf?
Gaat te maken hebben met keuze van brandstofquote:Op donderdag 10 december 2020 02:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil met de space shuttle voor de contrail ?
Is het brandstoftype? Of atmosferische omstandigheden?
Space shuttle had zo ver ik me herinner altijd een enorme pluim:
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:
Dat is een vastebrandstofbooster, aluminium of magnesium. Komt wat meer rook bij vrij. Ariane is ook vast en heeft ook zo'n pluimquote:Op donderdag 10 december 2020 02:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil met de space shuttle voor de contrail ?
Is het brandstoftype? Of atmosferische omstandigheden?
Space shuttle had zo ver ik me herinner altijd een enorme pluim:
[ afbeelding ]
Hoe mooi ook dat je dicht bij de waarheid zat. De LOX pressure was prima, maar de methaan druk was te hoog.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Alleen als methaan schoon verbrandt, maar die groene vlam zou wel eens kunnen wijzen op een verbranding die veel te rijk is, wat betekent dat de LOX pressure te laag was.
Is FOK! serieus de enige site in Nederland waar het bericht juist uiterst positief was?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:56 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-landing-na-test
[..]
wtf?
De nos was redelijk neutraal, maar snapte niet waarom het een groot succes was.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is FOK! serieus de enige site in Nederland waar het bericht juist uiterst positief was?
Ja, ik heb ook al heel snel het geluid van NSF heel zacht gezet. Everyday Astronaut kan ik niet naar kijken, die is me te overdreven.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:35 schreef heywoodu het volgende:
Ook blij dat ik niet naar aandachtsgeil huppelkutje Everyday Astronaut heb gekeken zo te zien
Snappen die lui echt niet dat je op zo'n moment je microfoon gewoon even uit moet zetten om de kijkers te laten genieten van het geweld ipv jouw 'oh my gosh! oh my gosh! ooooh...my gosh!'?
Hij stond erbij en keek er naarquote:Op donderdag 10 december 2020 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik sluit af met de all surviving, "has seen it all" worlds only flying Rave Cave:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |