Die reacties ookquote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs de piloot die geen piloot bleek heeft meer views
Ja, maar die klopt voor geen meter.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf, simulated telemetry heeft hij !
Zie het nu ookquote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar die klopt voor geen meter.
Laten ook een ontzettend toffe slomo zien (ongeveer 5 minuten na de RUD).
Ja die heb ik gewoon vanuit elke hoek opgenomen 🤣quote:Op donderdag 10 december 2020 00:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kan in de stream spoelen om alleen de vlucht even te kijken.
Moet zeggen dat ik me net de buren voelde net. Die schreeuwen en klappen ook als Ajax speelt.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Net een voetbalwedstrijd JAAAAAAAAAAAA OOOOOEEEEEEHHHHHHHH
Op NSF zeggen ze dat de tent in de brand staat maar het lijkt iets te zijn dat voor de tent staat.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef Jonmen het volgende:
Hoop dat er niets belangrijks/kostbaar in die tent lag...
Dat was idd de moeite waard!!! Sodeteringquote:Op donderdag 10 december 2020 00:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is maar 10 minuutjes joh.
Ik ga de SpaceX stream nog een keer kijken.
Ik kan niet ontkennen dat er een luide WHOAAAH bij de knal kwamquote:Op donderdag 10 december 2020 01:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me net de buren voelde net. Die schreeuwen en klappen ook als Ajax speelt.
Deed jij dat niet dan?![]()
quote:The green exhaust right at the end is a sign of that. Low fuel pressure leads to too much unreacted oxygen, which makes copper in the engine catch fire. Low header tank pressure doesn't affect it until right at the end, because the ascent isn't done from the header tanks.
It lookes like Copper is still in the racequote:Op donderdag 10 december 2020 01:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat er een luide WHOAAAH bij de knal kwam![]()
Over de groene vlam, ik las dit op Reddit @:Gast_op_Afstand_GOA
[..]
Er zitten iig wel gaten in de tankquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op NSF zeggen ze dat de tent in de brand staat maar het lijkt iets te zijn dat voor de tent staat.
Haha, en beiden gelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
It lookes like Copper is still in the race![]()
Dat ging echt moeiteloos, en met maar 2 Raptors (gepland blijkbaar).quote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tractor pulling?
Nooo!
Full Vector Pulling![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |