Of gepland uit hè !quote:Op woensdag 9 december 2020 23:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar die motoren, ik dacht dat die al gebruikt waren op eerdere vluchten? Of is dat wat ze hier testen juist?
Kan, maar er stond wel het 1 en ander in de fikquote:Op woensdag 9 december 2020 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of gepland uit hè !
Gaan ze straks gewoon weer aan!
Let op !
Of hij Crazy Elont 'm gewoon strak de zee inquote:Op woensdag 9 december 2020 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of gepland uit hè !
Gaan ze straks gewoon weer aan!
Let op !
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij Crazy Elont 'm gewoon strak de zee in
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij Crazy Elont 'm gewoon strak de zee in
Exact!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gewoon je prototype bijna landen. Kwestie van timing tweaken en ze zijn er.
Ah joh, volgende week staat de volgende al klaarquote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef Jonmen het volgende:
Ik wil zooooo blij zijn, maar het verlies van SN8 is wel![]()
![]()
![]()
Zo start hij standaard. Is iets wat tijdens startup verbrand.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Zat er wildfire in die Raptors ofzo met die groene vlammen ineens
ietsjesquote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef ETA het volgende:
Dat was spectaculair!! Wat een mooie vlucht, alleen de landing kan ietsjes beter denk ik.
Ik had ook het idee dat de Raptors onderweg naar boven te vroeg uit gingen en er te veel propellant overboord ging, waardoor ie met de landing te weinig over had om de vaart er uit te halen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Zat er wildfire in die Raptors ofzo met die groene vlammen ineens
Kleingeld voor Elon. Die schudt zo weer een paar miljard uit de zakken van investeerdersquote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef TjjWester het volgende:
Een paar miljoen naar de klote......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |