Ik interpreteerde het inderdaad verkeerd, denk ik. Hij zei dat SN9 ‘literally right around the corner’ was en op de stream zeiden ze ook dat er al road closures waren gepubliceerd.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Roll-out volgende week zou mij niets verbazen. Maar een vlucht gaat nog wel ff duren
Ja, dat lijkt er wel op nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar was het niet zo dat ze ze 1 voor 1 uitschakelden voor de daling?
Yeahhh!! Trustenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Er ontbreken vast allerlei details, maar hopelijk staat hier geen flauwekul in want nu ga ik echt slapen
SpaceX's Starship knalt uit elkaar na prachtige testvlucht
Jeff who?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jeff Bezos: 1 miljoen streamers? , Morgen is alles op Amazon 10 cent duurder! Datr zal ze leren.
Geen idee.quote:
Huh, SpaceX heeft geen aandelen tochquote:Op donderdag 10 december 2020 00:15 schreef Starhopper het volgende:
Wat doen de Tesla aandelen? Die schieten nu omhoog zeker?
Daarom heb ik het ook over Tesla aandelenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh, SpaceX heeft geen aandelen toch
Private stuff, wise man.
Ah, ik snapquote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over Tesla aandelenAls Elon toffe dingen doet met SpaceX, dan zie je dat ook terug in de aandelen van Tesla
En minder kracht nodig omdat het gewicht daalt. De 2 die uitgingen waren idd ook degene die weer aan gingen voor de landing. Ik dacht eerst ook dat ze stuk waren omdat ze zo raar loskoppeldenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar was het niet zo dat ze ze 1 voor 1 uitschakelden voor de daling?
Die zijn al het hele jaar aan het knallen, gaat nergens meer over. Eergisteren door de grens van $600 miljard gegaanquote:Op donderdag 10 december 2020 00:15 schreef Starhopper het volgende:
Wat doen de Tesla aandelen? Die schieten nu omhoog zeker?
Elon wil dan ook naar Mars voordat de bubble ontploftquote:Op donderdag 10 december 2020 00:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die zijn al het hele jaar aan het knallen, gaat nergens meer over.
Waardevoller dan Toyota, VW, GM, Ford, Honda, BMW, Daimer, Fiat Chrysler bij elkaar
Tenzij ie vanaf Mars vertrekt, maar dan zitten er ook wat meer Raptors onder.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:14 schreef beantherio het volgende:
Trouwens voor degenen die vonden dat ie zo traag opsteeg: zodra Starship operationeel wordt zal ie nooit op deze manier opstijgen maar altijd bovenop een superheavy. En die heeft genoeg Raptors om hem met flinke vaart in de dampkring te krijgen.
Methaan geeft ook een groene vlam, toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De raketvlam was vlak voor de crash groen !
Dan brand er iets mee.
[ afbeelding ]
Is dat hetzelfde als Methanol ?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Methaan geeft ook een groene vlam, toch?
Methanol is alcoholquote:Op donderdag 10 december 2020 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Methanol ?
Want zo test ik mijn Moonshine: Gele flam, nog niet drinken.
Blauwe / onzichbare vlam : Proost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |