Verwerken ze data van deze vlucht in SN9? of wordt SN9 weer op andere zaken getest?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SN9 staat al klaar. Die gaat volgende maand wel vliegen
Beide uiteraardquote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verwerken ze data van deze vlucht in SN9? of wordt SN9 weer op andere zaken getest?
EverydayAstronaut zei net een kwestie van dagen, maar dat is misschien wat enthousiastquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoelang moeten we grofweg wachten op SN9? Is dat weken? of echt maanden?
Niet als ze geen brandstof hebben natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar die dingen kun je herstarten toch?
Zie het nu op de website van spacex staan dus lijkt snel te zijn iddquote:
Die gimbals zijn echt KSP-waardig inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe die gimbals zwabberen om dat ding onder controle te houden
Zometeen gaat er een luik in de grond open en komt er een platform omhoog met de SN9 er op.. kant en klaar , triventing.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
EverydayAstronaut zei net een kwestie van dagen, maar dat is misschien wat enthousiast
Een villa van Elon er bovenop en je hebt Thunderbirdsquote:Op donderdag 10 december 2020 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zometeen gaat er een luik in de grond open en komt er een platform omhoog met de SN9 er op.. kant en klaar , triventing.
Ja prachtig om te zienquote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef Starhopper het volgende:
Dat ding was gewoon de hele vlucht stabiel![]()
![]()
Roll-out volgende week zou mij niets verbazen. Maar een vlucht gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
EverydayAstronaut zei net een kwestie van dagen, maar dat is misschien wat enthousiast
Vond het ook goed gaan, maar had de landing geen groot probleem verwacht.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:07 schreef beantherio het volgende:
Het ging beter dan ik had verwacht. De landing zou altijd lastig geweest zijn, maar ik was bang dat de lancering al problematisch zou worden. Maar eigelijk leek het tot de landing perfect te verlopen.
Met de muziek van de Thunderbirds aan?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zometeen gaat er een luik in de grond open en komt er een platform omhoog met de SN9 er op.. kant en klaar , triventing.
Dat dacht ik ook maar was het niet zo dat ze ze 1 voor 1 uitschakelden voor de daling?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk en ook één motor KIA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |