Wel in antwoord op jou weer eens bijgesleepte Carrier fobie.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef Haushofer het volgende:
@ Panterjong:
Nou, nee, als je goed leest dan zie je dat ATON in #19 Vergeer er weer bij sleept. Ik maakte daarvoor gewoon algemene opmerkingen.
Wat - een - arrogantie !!!!quote:Op woensdag 16 december 2020 20:34 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, ik wou er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken, en ATON is weer op de gebruikelijke smiley-toer (dat onbeschofte gedrag ergert je dan blijkbaar weer niet), dus ik hou het weer voor gezien.
Treurige bende hier.
Hoepel toch op trol !quote:Op woensdag 16 december 2020 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vergeer doet seminars?
DAAR GAAN WE HEEN!
Jij trakteert @:Haushofer
je bedoelt wetenschappers?quote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef Panterjong het volgende:
De anti-Aton brigade is weer aanwezig. Deco doet een etootje door op een beledigende manier volledig op de man te spelen. Etoo staat weer eens compleet met z'n bek vol tanden door z'n gebrek aan kennis en argumentatie en verzint er weer eens een complotje bij. En Haushofer bazelt weer eens wat over wat de juiste methodiek is, Vergeer z'n hypothese (zonder z'n boeken gelezen te hebben) en schuift daar waar hij zelf helemaal last van heeft een tunnelvisie bij de ander in de schoenen. En wat nu volgt is waarschijnlijk een trollplaatje uit Etto's Star Trek verzameling.
Dat is waar. Dan had ik moeten zeggen dat jij 'Vergeer hypothese' erbij haalt en dan mag ik best reageren met de vraag wat je daar onder verstaat en hoe je daar aan gekomen bent.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef Haushofer het volgende:
@ Panterjong:
Nou, nee, als je goed leest dan zie je dat ATON in #19 Vergeer er weer bij sleept. Ik maakte daarvoor gewoon algemene opmerkingen.
Je zegt
"Het gaat er mijn inziens bij Vergeer om te achterhalen wat de tekst voor de toehoorder voor wie de tekst geschreven is te betekenen had. "
Ja, duh, daar gaat zowaar het hele onderzoeksgebied naar de historische Jezus over. En om dat te achterhalen moet je allerlei aannames doen omtrent authenticiteit van de teksten, het genre, de auteurs, etc.etc.etc.
Ik krijg bijna het idee dat jullie menen dat filologen uniek zijn en gevrijwaard zijn van dergelijke aannames en methodische keuzes
Ik wist niet dat er een academische graad is voor liegen en troll-gedragquote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bedoelt wetenschappers?
Die is er niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:57 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een academische graad is voor liegen en troll-gedrag
Star trek plaatjes verzamelen dan?quote:
Niet aan mijn alma mater.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:18 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Star trek plaatjes verzamelen dan?
Okee, ik ben wel benieuwd waar jij dan wel een wetenschapper in bent en hoe dat zich uit op dit forum? Trollen en liegen is het niet? Waar ben je nog meer goed in?quote:
Eentje waarbij je aanleert wat methodiek betekent en waarom je zonder geen fluit kunt. Mijn skills zijn verder terug te lezen in de legio draadjes waarin de deplorabele onderzoeksmethoden, als we dat zo mogen noemen, van bepaalde users blootgelegd worden en wordt aangetoond waar lui 'onderzoek', bias, mutileren van bronnen en verzinnen van voornoemde toe kan leiden. Doorgaans had dat te maken met methodiek. En bronnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:23 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Okee, ik ben wel benieuwd waar jij dan wel een wetenschapper in bent en hoe dat zich uit op dit forum? Trollen en liegen is het niet? Waar ben je nog meer goed in?
Dit toont voor mij alleen maar weer aan dat je goed bent in liegen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eentje waarbij je aanleert wat methodiek betekent en waarom je zonder geen fluit kunt. Mijn skills zijn verder terug te lezen in de legio draadjes waarin de deplorabele onderzoeksmethoden, als we dat zo mogen noemen, van bepaalde users blootgelegd worden en wordt aangetoond waar lui 'onderzoek', bias, mutileren van bronnen en verzinnen van voornoemde toe kan leiden. Doorgaans had dat te maken met methodiek. En bronnen.
Verder ben ik goed in stratego en sigaren rollen.
Aangezien ik weet hoe jij tot bepaalde conclusies komt, en op basis waarvan, of liever, het gebrek daaraan, kan ik daar niet al te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:31 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Dit toont voor mij alleen maar weer aan dat je goed bent in liegen.
Ik verdraai in ieder geval geen bronnen zoals jij doet.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien ik weet hoe jij tot bepaalde conclusies komt, en op basis waarvan, of liever, het gebrek daaraan, kan ik daar niet al te zwaar aan tillen.
Bij verdraaiing van bronnen gaat het om het uit de context rukken daarvan, aanpassen daarvan, of foutief vertalen/weergeven daarvan om een eigen overtuiging te onderbouwen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:39 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik verdraai in ieder geval geen bronnen zoals jij doet.
Ik zie daar dat je vooral veel faalt.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij verdraaiing van bronnen gaat het om het uit de context rukken daarvan, aanpassen daarvan, of foutief vertalen/weergeven daarvan om een eigen overtuiging te onderbouwen.
Mooie staaltjes daarvan zien wij hier:
F&L / Leven zonder god...en hoe nu verder #5
En hier:
F&L / Leven zonder god...en hoe nu verder #5
En hier:
F&L / Teruggekeerde Jezus-figuren deel 4
Nou ja... lego voorbeelden eigenlijk.
Ik zie mijzelf alhier dan ook meer als de terugdraaier.
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:50 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik zie daar dat je vooral veel faalt.
En dan die nieuwe link van je ook? Wat wil je daar nu mee laten zien. Dat het vol zit met jouw leugens en valse beschuldigingen? Dat je vragen ontwijkt? Dat je de boel verdraait? Dat je met je bek vol tanden staat en niets meer weet uit te kramen behalve dat ik het moet publiceren?quote:
Nou nee, het was vooral een prachtig voorbeeld van hoe men bronnen mutileert - soms met taalfout en al - om krampachtig te kunnen blijven vasthouden aan een haast religieuze overtuiging. Ironisch, wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:56 schreef Panterjong het volgende:
[..]
En dan die nieuwe link van je ook? Wat wil je daar nu mee laten zien. Dat het vol zit met jouw leugens en valse beschuldigingen? Dat je vragen ontwijkt? Dat je de boel verdraait? Dat je met je bek vol tanden staat en niets meer weet uit te kramen behalve dat ik het moet publiceren?
Verander 'men' door 'ik' en je spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 17 december 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, het was vooral een prachtig voorbeeld van hoe men bronnen mutileert - soms met taalfout en al - om krampachtig te kunnen blijven vasthouden aan een haast religieuze overtuiging. Ironisch, wel.
Maar goed, de neutrale lezers mogen zelf genieten van het Mithras-debacle, niet bestaande inscripties, gegoochel met jaartallen en teksten, verkeerde copy-pastes en verknipte internetpagina's. In volle glorie terug te lezen in gegeven links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |