Poe ja, is niet heel ver nee, maar..quote:Op woensdag 16 december 2020 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de FOK! users-map wonen deze users relatief gezien in de buurt. Misschien willen jullie meedoen?
@:maily
@:Kaizen_
@:Ravenna29
@:Ridocar
@:Andros
@:Hollandia02
Iets verder:
@:mspoez
@:ijs_beer
@:Kopjechino
@:Mike
Heel simpel. Vraag de code aan iemand uit de OP. Zoek de exacte locatie van dit bord. Pak de stok. Meld dat je die hebt. Verplaats hem binnen 24u naar een ander plaatsnaambord in NL en maak daar opnieuw foto’s die je hier post.quote:Op vrijdag 18 december 2020 01:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Poe ja, is niet heel ver nee, maar..
Hoe werkt dit spel
Gestuurd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:29 schreef hollandia02 het volgende:
@:Maringo, @:TARAraboemdijee, @:Nattekat, @:Spockjuh_, @:m1st1g, @:justme, @:Light, @:Dagoduck,@:Houniet, @:Rob en @:DJMO
Zou ik de code mogen?
Mooi, scheelt mij morgen 15 km lopenquote:
Ik keur het goed!quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef superkimmi het volgende:
Regeltechnisch vraagje: KapiteinIglo en ik hebben de laatste keer samen verplaatst, maar de foto's door mij geplaatst en ik sta ook voor de verplaatsing in t topic. Zij mag m nu dan weer halen toch? Ze is toevallig niet ver weg, dus ik denk als t antwoord snel ontbreekt dat ze m dan al heeft
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef superkimmi het volgende:
Regeltechnisch vraagje: KapiteinIglo en ik hebben de laatste keer samen verplaatst, maar de foto's door mij geplaatst en ik sta ook voor de verplaatsing in t topic. Zij mag m nu dan weer halen toch? Ze is toevallig niet ver weg, dus ik denk als t antwoord snel ontbreekt dat ze m dan al heeft
#metooquote:
In de wiki staan jullie wel lekker saampies!quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef superkimmi het volgende:
Nu wip je zo even naar de Wipstraat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooi, scheelt mij morgen 15 km lopen
Mij niet gezien, 4 uur enkele reis. Had m al gespot en uitgerekend hoe lang ik onderweg zou zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu wip je zo even naar de Wipstraat.
Nice!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de wiki staan jullie wel lekker saampies!
Heb het precies zo ook wel eens met mijn vader gedaan, dus geen probleem.
[ afbeelding ]
vijf uur in de auto klinkt nog aantrekkelijk. Ruim 9 uur in ov nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:42 schreef boertie het volgende:
Heb wel weer eens zin om de stok een slinger te geven maar dit is mij toch echt te ver weg. Ondanks dat ik nu 2 weken vakantie heb voel ik nog niet echt de behoefte om 5 uur in de auto te gaan zitten, Bovendien is dat alleen heen en terug, dan heeft stokkie nog geeneens een nieuw plekkie
9 uur in het OV? Vanwaar moet jij komen hahahah, terschelling?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
vijf uur in de auto klinkt nog aantrekkelijk. Ruim 9 uur in ov niet
Alkmaarquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
9 uur in het OV? Vanwaar moet jij komen hahahah, terschelling?
Het is nu morgenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:37 schreef denattedweil het volgende:
@:dagoduck
Edit:
Stok is in bezit. Morgen krijgt hij een nieuwe plek
Nee, maar naar laatst bekende locatie van de stok was et ruim 4 uur enkele reis. En das me te gortigquote:
is een stok halen wel een noodzakelijke OV reis dan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar naar laatst bekende locatie van de stok was et ruim 4 uur enkele reis. En das me te gortig
edit- en 25 euro voor de bus betalen is me ook te gortig![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is een stok halen wel een noodzakelijke OV reis dan?
En? En? En?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:37 schreef denattedweil het volgende:
@:dagoduck
Edit:
Stok is in bezit. Morgen krijgt hij een nieuwe plek
Dat kun je je ook afvragen over een autorit om de stok te halen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is een stok halen wel een noodzakelijke OV reis dan?
Dat klopt.. maar dan kan je er nog voor kiezen om in je 1tje te gaan.. in het OV heb je die keuze niet zo :-) ( je kan toch moeilijk elke keer als er iemand anders bij in wil uit gaan stappen..)quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:15 schreef Light het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen over een autorit om de stok te halen.
Zie je de foto's zelf nu? Ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef denattedweil het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat. De stok heeft inmiddels een nieuw plekkie. Alleen mijn afbeeldingen worden via mobiel volledig zwart als ik ze upload.
Ik edit mijn post zometeen met foto's, dan probeer ik het via de laptop even.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee volledig zwart.. ik ga het nu ff via de laptop proberen, momentjequote:Op zaterdag 19 december 2020 19:18 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Zie je de foto's zelf nu? Ik niet
Dit is verdomd aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef denattedweil het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat. De stok heeft inmiddels een nieuw plekkie!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, en verdomd dichtbij waarbij ik woensdag ben. kan alleen de pinpoint nog niet makenquote:
Een mens moet iets te hopen hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Optimist dat hij er woensdag nog ligt.
Ik krijg 'm ook nog niet gepinpoint. Maar als me dat wel lukt, wil ik je alvast beloven dat hij er woensdag niet meer ligt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een mens moet iets te hopen hebbenen daarbij: ik ben zo'n faalhaas dat ik 'm niet gepinpoint krijg op t moment
(te moe)
Die ligt er woensdag niet meer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, en verdomd dichtbij waarbij ik woensdag ben. kan alleen de pinpoint nog niet maken
Heb jij een pinpoint?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ligt er woensdag niet meer.
Ja.quote:
Zie DM.quote:
Ik was sowieso niet meer van plan vandaag nog te gaan rijden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het is me te ver weg om nu nog even te doen.
Ik ook niet, ik ga lekker een biertje pakken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:52 schreef Light het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet meer van plan vandaag nog te gaan rijden.
Ah, ze hebben het bord verplaatst zonder dat bij Google te melden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga lekker een biertje pakken.
Heb mijn bericht aangepast trouwens.
Hahaha niceee. Dan hebben we je echt nét gemist!quote:
Jep. Ik ben doorgereden en sta nu in Oudenhoorn, op zoek naar een nieuwe plek. Misschien ben je me daar nog wel voorbij gereden.quote:Op zondag 20 december 2020 12:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha niceee. Dan hebben we je echt nét gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:05 schreef Light het volgende:
Zo, een provinciegrens over, en een nieuwe plek gevonden.Ja als je dan bij @KapiteinIglo bent op Schouwen Duiveland, dan kan die natuurlijk nooit lang blijven liggen. Roadtripdames strike again!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Hij gaat morgen ietsje noordelijkerquote:Op zondag 20 december 2020 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker bezig! Wel de verkeerde kant op
Zo komen jullie vandaag toch nog aan de beurtquote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja als je dan bij @:KapiteinIglo bent op Schouwen Duiveland, dan kan die natuurlijk nooit lang blijven liggen. Roadtripdames strike again!
Morgen pasquote:Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hij gaat morgen ietsje noordelijker
Wat is het record in een jaar?quote:Op zondag 20 december 2020 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki aangepast
We hebben inmiddels evenveel verplaatsingen dit jaar als vorig jaar (162).
162.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |