Is dit anderhalve meter? Gaat dat vliegtuig nog omhoog?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je stikt de moord met zo'n kappie voor
Ik had dat lied 2 dagen in mn kopquote:Op woensdag 9 december 2020 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit anderhalve meter? Gaat dat vliegtuig nog omhoog?
Ken geen eens naar de koopgoot toequote:Op woensdag 9 december 2020 20:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ken geen eens meer naar Kreta toe
Ik al de hele weekquote:Op woensdag 9 december 2020 20:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik had dat lied 2 dagen in mn kop
Geduldquote:Op woensdag 9 december 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
ik niet, heb liever dat je de tering geniet. Dat ben ik tenminste van je af, stuk verdriet.
Een extra stimulans voor de rest om hard voor de punten te gaan. Nog drie weken de tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Murp op 1 en hoe!!![]()
![]()
![]()
met maar 5 posts
Even ook mod worden en de boel op slot gooienquote:Op donderdag 10 december 2020 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een extra stimulans voor de rest om hard voor de punten te gaan. Nog drie weken de tijd.
Mogguh Limoentjuh.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even ook mod worden en de boel op slot gooien![]()
Goedemorgen gebrokenglas![]()
Hee Dotteke!quote:
Je moet er wat voor overhebben iddquote:Op donderdag 10 december 2020 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Limoentjuh.
Ja, zou kunnen, maar die punten vind ik zelf niet zo belangrijk. Dat kost heel veel tijd.
kutlappen?quote:
Ah. Mario toch. Und so früh am Morgen.quote:
😃quote:
Homo.quote:
Limoentjuh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |