Dat is ook een idee. Of gaan sporten. Hoewel dat bij bijvoorbeeld mijn sportschool haast niet meer te doen is, met dat 30 personenbeleid. Gedoe.quote:
Ja ik weet nog dat je naar T. ging, was het de bedoeling dat je maar een jaar ging?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben er weg waar ik woonde, jaar tussenuit geweest (tenerife) nu woon ik in een dorpDichtbij ik waar ik eerst woonde
Lekker vaag weer
Ja ook.quote:
Ik kan amper boeken, alles zit dag en nacht zo goed als vol.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Of gaan sporten. Hoewel dat bij bijvoorbeeld mijn sportschool haast niet meer te doen is, met dat 30 personenbeleid. Gedoe.
Balen man, probeer een beetje rustig aan te doenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet zo goed. Weet wel dat ik me goed lamlendig voel zo af en toe. De tering hey.
Yeshquote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen man, probeer een beetje rustig aan te doen
Ik zie die van jou. En de pens uit gekroptquote:Op woensdag 9 december 2020 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van slanke bescheiden billen. Kijk naar jezelf zure tyfuskut.
Ben ik, ben jij, zijn wij allebeiquote:
Ik doe beide, moet zeggen dat ik wel het idee heb dat het helpt. Ik ben minder moe dan voordat ik het begon te slikkenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Of gaan sporten. Hoewel dat bij bijvoorbeeld mijn sportschool haast niet meer te doen is, met dat 30 personenbeleid. Gedoe.
arm schatje tochquote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga mijn bril afzetten want dat gevloek laat mijn ogen tranen.
* dud0r gaat popcorn aan de rest uitdelenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die van jou. En de pens uit gekropt
Die van mij zit vanavond vol, morgen al vanaf 16 uur (dat haal ik niet vanaf werk) en heeft pas weer na 21 uur plek (da's te laat, moet ook weer werken).quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ook.
[..]
Ik kan amper boeken, alles zit dag en nacht zo goed als vol.ding is 24/7 open
Misschien niet zo veel fokkenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet zo goed. Weet wel dat ik me goed lamlendig voel zo af en toe. De tering hey.
Ruimte zat hier op de tijden dat ik ga. In de ochtend of in de middagquote:Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van mij zit vanavond vol, morgen al vanaf 16 uur (dat haal ik niet vanaf werk) en heeft pas weer na 21 uur plek (da's te laat, moet ook weer werken).
Vrijdag is nog wel wat vrij. Zaterdagochtend is al volgepland, zondag is er nog wel ruimte.
Hier ook hoorde ik laatst....quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ook.
[..]
Ik kan amper boeken, alles zit dag en nacht zo goed als vol.ding is 24/7 open
Dit is best ontspannend wel.quote:
Ik zag hier nacht van donderdag op vrijdag om half 4. Mooie tijd, precies tijdens de DT.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van mij zit vanavond vol, morgen al vanaf 16 uur (dat haal ik niet vanaf werk) en heeft pas weer na 21 uur plek (da's te laat, moet ook weer werken).
Vrijdag is nog wel wat vrij. Zaterdagochtend is al volgepland, zondag is er nog wel ruimte.
Shake it baby!quote:Op woensdag 9 december 2020 19:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kerst kan ik nog wel aan qua eten. Oud en nieuw is weer moeilijker
[..]
ja! Dan ga ik weer trainen met PT.
En gaat het roer om. Want stel dat mijn vakantie doorgaat eind juni 2020 dan moet ik we in Shake zijn
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb maar twee woorden voor jou.
Flikker
Op
De hele dag is een ander verhaalquote:Op woensdag 9 december 2020 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is best ontspannend wel.
Handig. 😁quote:Op woensdag 9 december 2020 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zag hier nacht van donderdag op vrijdag om half 4. Mooie tijd, precies tijdens de DT.
Ik heb geen woordenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb maar twee woorden voor jou.
Flikker
Op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |