Ze heeft een dikke reetquote:Op woensdag 9 december 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noem je djmo nu een dik vet schaap?
Dat dacht ik het goed, jij woonde daar waar ik toen ook woonde (maar nu niet meer).quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee
[..]
Jong van geest
Ik ben c_a
[..]
ik ook
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noem je djmo nu een dik vet schaap?
Hebbie stress?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn maag en zure oprisping en misselijkheid. Vanochtend even HA geweest en die linkte het aan geïrriteerd maagslijmvlies.
En komt de kerst er nog aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik word juist rufterig van al die koolhydraten shitdecember is zo slechte maand
Mja dat het maar snel januari isquote:Op woensdag 9 december 2020 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik word juist rufterig van al die koolhydraten shitdecember is zo slechte maand
Ik ben er weg waar ik woonde, jaar tussenuit geweest (tenerife) nu woon ik in een dorpquote:Op woensdag 9 december 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik het goed, jij woonde daar waar ik toen ook woonde (maar nu niet meer).
Zou kunnen. Ik weet het niet zo goed. Weet wel dat ik me goed lamlendig voel zo af en toe. De tering hey.quote:
Owquote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee, dat schaap bolkte haar tijdens een wandeling!
Kan ook komen door deze triestige winterdagen. Waterkou, lang donker...quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet zo goed. Weet wel dat ik me goed lamlendig voel zo af en toe. De tering hey.
* dud0r gaat popcorn pakkenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van slanke bescheiden billen. Kijk naar jezelf zure tyfuskut.
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet zo goed. Weet wel dat ik me goed lamlendig voel zo af en toe. De tering hey.
Kerst kan ik nog wel aan qua eten. Oud en nieuw is weer moeilijkerquote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En komt de kerst er nog aan.
ja! Dan ga ik weer trainen met PT.quote:
Ja precies.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ook komen door deze triestige winterdagen. Waterkou, lang donker...
Vitamine D slikken.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |