Gaat beter met buikspieroefeningenquote:
Haha ja precies.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handig. 😁
De meesten komen slaapdronken van bed rollen, en rollen snel weer terug als de DT geweest is (en de poging mislukt).
Bedoeling was voorgoed. Maar we hebben niks gevonden, man heimwee. Besloten terug te gaan, kwam Corona. Dus achteraf wel goed dat we terug zijn gegaan. Bijna waren we rond met een overname tot onze advocaat zei: niet doen! Klopt niks van. Geluisterd en achteraf blij dat we het hebben afgeketst.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat je naar T. ging, was het de bedoeling dat je maar een jaar ging?
Ik woon ook niet meer in S., maar in B., die van de 1 april viering, jeweetwel
Een flink stuk buiten wandelen is ook goed voor lichaam en geest, in de buitenlucht.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Of gaan sporten. Hoewel dat bij bijvoorbeeld mijn sportschool haast niet meer te doen is, met dat 30 personenbeleid. Gedoe.
Puntjesquote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je uitgeluld. En nu optyfen.
nee.quote:
Ja de vakantie is al 3 keer verplaatst. Dus we zijn er aan toequote:Op woensdag 9 december 2020 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shake it baby!
Maar het is wel een goede stok achter de deur, vakantie!!!![]()
Ja met rauwe kip en gehaktquote:
jij bent gezakt.quote:
Veeg het zaad uit je bek danquote:
al bolk ik mezelf, dat interesseert me geen zier.quote:
Ik wil ook puntjes. Wil een keer in de top 20 komenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
Puntjes voor mij
Ik moet even mijn grote vriend @:mario390 inhalen
Rijmenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
al bolk ik mezelf, dat interesseert me geen zier.
Haal dat slaap maar weg.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handig. 😁
De meesten komen slaapdronken van bed rollen, en rollen snel weer terug als de DT geweest is (en de poging mislukt).
Dat zou wel leuk zijn inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 19:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil ook puntjes. Wil een keer in de top 20 komen
Wel jammer, maar dan heeft het gewoon zo moeten zijn, stel dat je het wel had gedaan, dan had je waarschijnlijk nu een hoop ellende gehad door corona.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bedoeling was voorgoed. Maar we hebben niks gevonden, man heimwee. Besloten terug te gaan, kwam Corona. Dus achteraf wel goed dat we terug zijn gegaan. Bijna waren we rond met een overname tot onze advocaat zei: niet doen! Klopt niks van. Geluisterd en achteraf blij dat we het hebben afgeketst.
Ik woon nu in GEn doe altijd boodschappen in B
Kan je niet beter?quote:
hoeren dus.quote:
Riep er iemand hoeren neuken?quote:
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2020 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt gelijk meissie. Beter negeer ik die zure kut.
Ik ben jumbo fanquote:Op woensdag 9 december 2020 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel jammer, maar dan heeft het gewoon zo moeten zijn, stel dat je het wel had gedaan, dan had je waarschijnlijk nu een hoop ellende gehad door corona.
Echt?!B. is leuk hè, zo gezellig
Maar in H. heb je ook hele fijne winkels, als je in de G. woont die ik denk, al weet ik geen andere in de omgeving.
Heerlijk!quote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja de vakantie is al 3 keer verplaatst. Dus we zijn er aan toe
Is het leuk? Beetje humor? Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens de films van Gooische vrouwen af en toe plat heb gelegen van het lachen.quote:
Als jij het zegt. Ik ken ze persoonlijk niet, dus geen idee of ze voor hoeren spelenquote:
gran canaria dit keerquote:Op woensdag 9 december 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk!Naar Tenerife? Zodra we mogen ben ik ook meteen weg.
Ik vind Pauline geweldigquote:Op woensdag 9 december 2020 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het leuk? Beetje humor? Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens de films van Gooische vrouwen af en toe plat heb gelegen van het lachen.![]()
Beter dan een uitgewoondequote:Op woensdag 9 december 2020 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt gelijk meissie. Beter negeer ik die zure kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |