Altijd hetzelfde met die faalmodsquote:
Dan helpt de ventilatie niet broer.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
Sodeju! Blijkbaar heeft het laatste gerecht in de oven wat vet gelekt, want de hele keuken en woonkamer zijn nu gevuld met één grote vettige rookwolk!
Gauw het vet met proppen keukenpapier opgeveegd, afzuigkap op maximaal, ventilatiesysteem op maximaal en de achterdeur open gezet.
Hopen dat het snel weg is..quote:Op woensdag 9 december 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
Sodeju! Blijkbaar heeft het laatste gerecht in de oven wat vet gelekt, want de hele keuken en woonkamer zijn nu gevuld met één grote vettige rookwolk!
Gauw het vet met proppen keukenpapier opgeveegd, afzuigkap op maximaal, ventilatiesysteem op maximaal en de achterdeur open gezet.
Dat gebeurd mij nou nooit.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
Echt héquote:
jij bent ook proquote:
Daar kijk ik gewoon doorheenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan helpt de ventilatie niet broer.
Doe je boos enzquote:
Doe dan ook gewoon nietquote:
Als je de deur openzet.quote:
tegen jou ook nogquote:
agent 47 zag er in m'n herinnering toch anders uitquote:
Mwa ik denk dat hij niet meer wil verkeren, daar ben ik dan wel van afquote:
Geen idee? Met mijn boerenverstand zou ik haast denken dat als de rook via de deur naar buiten kan, dat het sneller uit de woonkamer gaat dan als je alleen op de afzuigkap zou rekenen.quote:
Dat scheelt inderdaad weer.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat hij niet meer wil verkeren, daar ben ik dan wel van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |