Ik niet. Zit bijna elke dag in 't ovquote:Op woensdag 9 december 2020 16:51 schreef Haags het volgende:
Ik mis het reizen met de trein best wel.
Ja dat zat ik voorheen ook. Nu even niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik niet. Zit bijna elke dag in 't ov
Dan moet je vaker masturberen als je de ozonlaag kan halenquote:Op woensdag 9 december 2020 16:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de ozonlaag boven Den Haag in mijn eentje weg gespoten
Dienstregelingen kende ik vroeger ook uit mijn hoofd van de regio waar ik dagelijks door reisde met de train.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sein en wissel storing tussen bijlmer arena en cs. Rijden minder treinen. Duurt tot morgenochtend. Dan maar met de ice international naar cs en daar te trein naar alkmaar. Lekker auti de dienstregeling uit je hoofd kennen
Ik wilde een hele foute grap maken. Doe ik gewoon even niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dienstregelingen kende ik vroeger ook uit mijn hoofd van de regio waar ik dagelijks door reisde met de train.
Stapte jij niet altijd op de fietsquote:Op woensdag 9 december 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dienstregelingen kende ik vroeger ook uit mijn hoofd van de regio waar ik dagelijks door reisde met de train.
Maak maar, heb je dat ook weer van je afquote:Op woensdag 9 december 2020 16:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute grap maken. Doe ik gewoon even niet.
Ik heb een tijd gehad dat ik een eckte student was en zelfs voor 100 meter de bus paktequote:
Nee, ik ben Haags en ik maak geen foute grappen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak maar, heb je dat ook weer van je af
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:56 schreef Haags het volgende:
Nog 2 weken, dan hebben we de kortste dag weer gehad.
Lekker luiquote:Op woensdag 9 december 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik een eckte student was en zelfs voor 100 meter de bus pakte
Leuk, heb je al een idee?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Kerstpakket uitzoeken vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |