Maar de hoeveelheid vaccins en het moment van inenten zijn twee verschillende dingen. Waarom gooi je dat de hele tijd door elkaar? Wat is nu precies je probleem?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:41 schreef Tijn het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat Hugo de Jonge al wist dat de datum van 4 januari niet gehaald zou gaan worden
Pfizer heeft het begin december nog een keer bevestigd aan het RIVM ja, maar ze hebben op 9 november al laten weten dat de levering waarschijnlijk gaat tegenvallen. Dus dan is het een beetje raar van Hugo de Jonge om toch een hele optimistische datum in de media te brengen.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk leuker om te doen alsof De Jonge iedere dag naar Pfizer had moeten bellen om te controleren of ze toch echt wel konden leveren.
Dit is dus maar heel beperkt waar. Heb je het artikel van @DireStraits7 überhaupt gelezen of niet? Het lijkt een beetje alsof je ons hier probeert voor te liegen, hmm.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:44 schreef Tijn het volgende:
maar ze hebben op 9 november al laten weten dat de levering waarschijnlijk gaat tegenvallen
Als ie gewoon januari had aangegeven als streefmaand was dat ook een prima antwoord geweest. Maar Hugo wil graag altijd net iets teveel de daadkrachtige leider uithangen, waarschijnlijk ook vanwege interne strijd binnen het CDA.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pfizer heeft het begin december nog een keer bevestigd aan het RIVM ja, maar ze hebben op 9 november al laten weten dat de levering waarschijnlijk gaat tegenvallen. Dus dan is het een beetje raar van Hugo de Jonge om toch een hele optimistische datum in de media te brengen.
Dat Hugo de Jonge overdreven optimistische informatie wereldkundig maakt, waar niemand iets aan heeft.quote:
Haha die Russenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:41 schreef Vasilevski het volgende:
Mother Russia:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ni-to-leave-hospital
2 maanden is natuurlijk ook wel best lang.
Heb je het bericht überhaupt gelezen? Ik heb het relevante deel nota bene dikgedrukt gemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pfizer heeft het begin december nog een keer bevestigd aan het RIVM ja, maar ze hebben op 9 november al laten weten dat de levering waarschijnlijk gaat tegenvallen. Dus dan is het een beetje raar van Hugo de Jonge om toch een hele optimistische datum in de media te brengen.
Sjonnie en Anita zijn helemaal niet bang, die lopen in de Action kerstverlichting te kopen om vervolgens op de scooter met volgeladen tassen naar huis te scheuren.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja maar wel in de beeldvorming van belang.
15k doden! Ze vermelden nooit bij dat het voornamelijk hoogbejaarde zijn.
Zodoende zijn Sjonnie en Anita eind twintig ook doodsbang.
Maar je bent nog niet echt in staat te concretiseren wat er precies overdreven optimistisch was en waarom dat hem een leugenaar maakt. Ok. Helder.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Hugo de Jonge overdreven optimistische informatie wereldkundig maakt, waar niemand iets aan heeft.
Het maakt hem geen leugenaar, maar hij kan het allemaal wat handiger brengenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet echt in staat te concretiseren wat er precies overdreven optimistisch was en waarom dat hem een leugenaar maakt. Ok. Helder.
Volgens mij zei hij dat als alles meezat, er op 4 januari begonnen kon worden met vaccineren. Ik mis een beetje wat daar onhandig aan is, mensen kiezen er zelf voor om het voorbehoud weg te denken.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het maakt hem geen leugenaar, maar hij kan het allemaal wat handiger brengen
Mooi, want er kan weinig gebeuren.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:48 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Sjonnie en Anita zijn helemaal niet bang, die lopen in de Action kerstverlichting te kopen om vervolgens op de scooter met volgeladen tassen naar huis te scheuren.
Hij had inderdaad beter kunnen zeggen 'zo snel mogelijk'. Dan hadden we kunnen zeuren waarom België al een datum van 5 januari genoemd heeft en wij nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat als alles meezat, er op 4 januari begonnen kon worden met vaccineren. Ik mis een beetje wat daar onhandig aan is, mensen kiezen er zelf voor om het voorbehoud weg te denken.
In België kunnen ze al een datum noemen, hier hebben ze nog geen idee.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hij had inderdaad beter kunnen zeggen 'zo snel mogelijk'. Dan hadden we kunnen zeuren waarom België al een datum van 5 januari genoemd heeft en wij nog niet.
Een datum noemen heeft geen waarde als die datum vervolgens niet gehaald kan worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
In België kunnen ze al een datum noemen, hier hebben ze nog geen idee.
Uhh nee dan gaan wij niet open denk ikquote:Op woensdag 9 december 2020 16:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het OMT heeft al laten weten dat er bij een -eventuele- heropening van restaurants een beperking van dertig mensen per pand moet komen, ongeacht de grootte. Oftewel, op een paar kippenhokken na is er voor niemand wat te verdienen en kiezen de ondernemers eieren voor hun geld. Doel bereikt, horeca langer dicht en je kunt als regering weer eens roepen "dat ze blijkbaar niet willen".
Dit vind ik wel een interessante.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:35 schreef Jed1Gam het volgende:
De gemiddelde leeftijd van overleden mannen bij wie COVID-19 was vastgesteld was 79,6 jaar, bij vrouwen 83,4 jaar. Bij vermoedelijke COVID-19-slachtoffers lag de gemiddelde leeftijd van de overledenen iets hoger: 81,9 jaar bij mannen en 84,6 jaar bij vrouwen.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-maart-en-april-2020
Dat die mensen zo oud worden.![]()
Niemand in mijn familie heeft die leeftijd tot nog toe gehaald.
Gemiddelde leeftijd griepdoden ligt volgens mij lager.
2019: vrouw 83.6, man 80.5. bron: cbsquote:Op woensdag 9 december 2020 17:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uhh nee dan gaan wij niet open denk ik![]()
Afhaal levert meer op (niet dat dat genoeg is..)
[..]
Dit vind ik wel een interessante.
Zet dat eens af tegen de leeftijden hoe oud de man en de vrouw in NL gemiddeld weet te bereiken pre corona. Dat ligt daar niet heel ver veel vandaan.
Heb ze zo even niet paraat maar volgens mij wordt zoiets zo'n beetje ieder jaar weer kenbaar gemaakt. Dus zoeken en vinden zou niet lastig moeten zijn.
Oooo nog meer sentimentquote:Op woensdag 9 december 2020 17:48 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Sjonnie en Anita zijn helemaal niet bang, die lopen in de Action kerstverlichting te kopen om vervolgens op de scooter met volgeladen tassen naar huis te scheuren.
Woahh ... is mijn Dory-geheugen toch nog niet zo slecht als gedachtquote:Op woensdag 9 december 2020 18:01 schreef Luke83 het volgende:
[..]
2019: vrouw 83.6, man 80.5. bron: cbs
had jij serieus nederlandstalige bagger op je bruiloft ?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oooo nog meer sentiment![]()
Op dit nummer ging iedereen pas echt los op mijn bruiloft 11 jaar geleden.
(Okay nu kom ik voorgoed never nooit meer van het stickertje tokkie af zeker)
Jeetje, wat wil je nou, transparantie ('neem ons mee in het proces') of alleen maar absolute zekerheid? Is het nou echt zo moeilijk je te bedenken dat dit een enorm complexe, ongekende operatie is waarbij je bovendien zeer afhankelijk bent van derde partijen (EMA voor goedkeuring, Pfizer voor de levering)? Of heb je serieus liever dat het een 'we zien wel wanneer het kan'-verhaal wordt?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een datum noemen heeft geen waarde als die datum vervolgens niet gehaald kan worden.
4 januari noemen was gewoon niet zo handig....heel simpelquote:Op woensdag 9 december 2020 18:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jeetje, wat wil je nou, transparantie ('neem ons mee in het proces') of alleen maar absolute zekerheid? Is het nou echt zo moeilijk je te bedenken dat dit een enorm complexe, ongekende operatie is waarbij je bovendien zeer afhankelijk bent van derde partijen (EMA voor goedkeuring, Pfizer voor de levering)? Of heb je serieus liever dat het een 'we zien wel wanneer het kan'-verhaal wordt?
De EMA kan niet eens zeggen wanneer ze klaar zijn met het verificatieproces, hoe kan Nederland dan zeggen wanneer ze willen starten als ze pas kunnen starten na goedkeuring?
Als dat de waarheid is, dan ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of heb je serieus liever dat het een 'we zien wel wanneer het kan'-verhaal wordt?
Uhh .. ik woonde toentertijd om de hoek van Marco Roelofs, verklaart hopelijk iets meer de contextquote:Op woensdag 9 december 2020 18:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had jij serieus nederlandstalige bagger op je bruiloft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |