abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196636487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:25 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zeurpiet. Wanneer heb je dat voor het laatst gehoord dan? :{
Gister tijdens de persco zeiden zowel De Jonge als Rutte dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 13:28:27 ]
pi_196636494

Een gratis shirt en zelfs Lange Frans staat straks vooraan. Stel skere donders die Nederlanders.
Go hard or go home
pi_196636514
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Gister tijdens de persco zei DJ dat.
Ik denk dat je hoort wat je wil horen. :{
pi_196636519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:27 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Een gratis shirt en zelfs Lange Frans staat straks vooraan. Stel skere donders die Nederlanders.
Dan ga ik voor deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:28:47 #280
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196636521
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is een grote grap inderdaad.

Gisteren was ik bij een bedrijf op bezoek, daar moet het kantoorpersoneel de hele dag door met een mondkapje op werken :')

Zelfs de kerel die in zijn eentje het magazijn runt moest zo'n ding op :')
Kantoorpersoneel hoort ook gewoon thuis te zitten natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196636525
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik denk dat je hoort wat je wil horen. :{
Ga het anders even terug luisteren voordat je dit soort dingen roept. Het was vrij duidelijk.
Ergens tegen het einde. Niet live op tv.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 13:29:47 ]
pi_196636526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:27 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Die wil ik..... *O*
pi_196636529
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

blijft moderna langer goed in de koelkast ?
of kan het gewoon in een normale vriezer ?
Dit is wat er over Moderna staat (op de site van henzelf):

quote:
Vaccine candidate now expected to remain stable at standard refrigerator temperatures of 2° to 8°C (36° to 46°F) for 30 days, up from previous estimate of 7 days

Shipping and long-term storage conditions at standard freezer temperatures of -20°C (-4°F) for 6 months

mRNA-1273 to be distributed using widely available vaccine delivery and storage infrastructure

No dilution required prior to vaccination
  woensdag 9 december 2020 @ 13:29:55 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196636541
Krijgen we straks ook een mooie website waar je per land kunt zien welk % is gevaccineerd?
pi_196636545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ja en zijn er ook onderzoeken waar mensen die al een coronabesmetting hebben doorlopen doelbewust worden blootgesteld aan besmettelijke personen? De aanwezigheid van antistoffen is een indicatie, maar geen garantie dat mensen absoluut niet besmet kunnen raken.
Waarom is dat relevant? Wat van Dissel zei was dat die 2 miljoen mensen individueel, zelf beschermd zijn doordat ze al een infectie doorlopen hebben.

Het hebben van anti-stoffen is een indicatie dat het ziekteverloop voor die persoon milder zal verlopen mocht diegene het nogmaals oplopen.
pi_196636553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we straks ook een mooie website waar je per land kunt zien welk % is gevaccineerd?
Jaaaaaaaaaaaaah! Met mooie hoge pieken! *O*
  woensdag 9 december 2020 @ 13:31:58 #287
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196636568
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

In een restaurant zit je als klant netjes stil. In een supermarkt loop je rond en zit iedereen met zijn tengels overal aan.
Ik snap je maar ook in een resto is er veel beweging van mensen die komen en gaan, al was het maar van de kelner of wanneer iemand (natuurlijk iedereen :P ) het toilet - nieuw gekapt - bezoekt om zich grondig te desinfecteren.

Of het beetpakken ivm contactoverdrag invloed dan heeft om te tellen als significant besmettings risico, is uiterst onzeker. Besmet zijn, is weer wat anders dan besmettelijk of dat die dan tot gevolgen leidt. Om extra - onzichbare - risico's uit te sluiten zou ik in een restaurant vooral goed doorbakken eten tot mij nemen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 9 december 2020 @ 13:32:50 #288
75556 erkel
back from Dagestan
pi_196636587
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:23 schreef F.Sinatra het volgende:
Is het overigens bekend hoe lang je immuun bent na het vaccin?
Simpele vraag wellicht, maar in het begin dacht men ook dat je maar 1 keer Corona kon krijgen....
Bij een onderzoek naar andere corona-virussen bleek gemiddeld reinfectie weer mogelijk na 12 maanden. In een enkele geval was het 6 maanden en in het andere uiterste geval 105 maanden. Of dit gelijk getrokken mag worden met dit corona-virus is natuurlijk de vraag, maar het RIVM-antistoffen onderzoek geeft al aan dat antistoffen sowieso 6 maanden (bij 90%) aanwezig zijn.

quote:
In a few cases, reinfections occurred as early as 6 months (twice with HCoV-229E and once with HCoV-OC43) and 9 months (once with HCoV-NL63), but reinfections were frequently observed at 12 months
https://www.nature.com/articles/s41591-020-1083-1
Weisst
pi_196636595
quote:
12s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik snap je maar ook in een resto is er veel beweging van mensen die komen en gaan, al was het maar van de kelner of wanneer iemand (natuurlijk iedereen :P ) het toilet - nieuw gekapt - bezoekt om zich grondig te desinfecteren.

Of het beetpakken ivm contactoverdrag invloed dan heeft om te tellen als significant besmettings risico, is uiterst onzeker. Besmet zijn, is weer wat anders dan besmettelijk of dat die dan tot gevolgen leidt. Om extra - onzichbare - risico's uit te sluiten zou ik in een restaurant vooral goed doorbakken eten tot mij nemen.
Als je max 30 man binnen mag hebben (wat het OMT vandaag nogmaals zei) valt dat komen en gaan wel mee.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:33:22 #291
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196636600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:21 schreef galantis het volgende:

[..]

En die Duitsers allemaal jankend op de bank: 'Aber wir tun unser Bestes!! :'( :'( '
daar zit toch echt wel een mentaliteitsverschilletje hoor
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_196636603
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:

[..]

Goede vraag. Was het niet ook zo dat je ieder jaar opnieuw gevaccineerd moet worden?
Dit dacht ik ook te hebben gelezen. Dan mag je echt hopen dat het efficiënt gebeurd; anders hou je dus wel degelijk continue maatregelen. Als ze nogal traag zijn kan je op het punt komen dat de ene groep gevaccineerd is, maar dat andere groepen alweer een nieuwe spuit nodig hebben.
pi_196636657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook te hebben gelezen. Dan mag je echt hopen dat het efficiënt gebeurd; anders hou je dus wel degelijk continue maatregelen. Als ze nogal traag zijn kan je op het punt komen dat de ene groep gevaccineerd is, maar dat andere groepen alweer een nieuwe spuit nodig hebben.
Je legt zo (al kun je er weinig aan doen) ook heel veel macht aan de bedrijven achter de vaccinatie. Die kunnen indirect de hele wereld lam leggen als er niet geleverd (kan) word(t)(en).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 13:35:45 ]
pi_196636659
quote:

[..]

Er was toch van de week een onderzoek waaruit bleek dat het afweersysteem alleen maar sterker werd t.o.v. corona na vaccinatie of na het virus gehad te hebben. Weet niet precies welke termijn daar bij stond, maar weet wel dat ik het als zeer positief nieuws heb opgevat.
pi_196636671
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Gister tijdens de persco zeiden zowel De Jonge als Rutte dat.
De Jonge vulde zelfs een antwoord van Rutte aan, puur om er even een extra foei uit te gooien. Goed voor je draagvlak inderdaad O+ Ik ben maar één persoon met één visie en omgeving, maar iedereen die ik tot nu toe heb gesproken over de persconferentie/maatregelen (sinds gisteren) heeft aangegeven dat ze wel klaar zijn met hun aanpak. Gaan gewoon hun eigen gang rond de feestdagen. Als kleine kinderen behandeld worden werkt blijkbaar niet zo motiverend. Wat raar :+ Een faal beleid is dan de cherry on top. Geen enkele zelfreflectie ook.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:36:24 #296
236264 crew  capricia
pi_196636672
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:17 schreef ondeugend het volgende:
De Duitser wordt even streng en geëmotioneerd aangesproken op gedrag

[ twitter ]
Heb je dat leopoldina-verslag gelezen?
Merkel gaat heel Duitsland in Lockdown gooien. :o

Hier met Engelse ondertiteling.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196636694
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De Jonge vulde zelfs een antwoord van Rutte aan, puur om er even een extra foei uit te gooien. Goed voor je draagvlak inderdaad O+ Ik ben maar één persoon met één visie en omgeving, maar iedereen die ik tot nu toe heb gesproken over de persconferentie/maatregelen (sinds gisteren) heeft aangegeven dat ze wel klaar zijn met hun aanpak. Gaan gewoon hun eigen gang rond de feestdagen. Als kleine kinderen behandeld worden werkt blijkbaar niet zo motiverend. Wat raar :+ Een faal beleid is dan de cherry on top. Geen enkele zelfreflectie ook.
Idem hier qua reactie.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:37:35 #298
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196636695
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb je dat leopoldina-verslag gelezen?
Merkel gaat heel Duitsland in Lockdown gooien. :o
Ja gelezen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 9 december 2020 @ 13:37:35 #299
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196636696
quote:
12s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat is waar, maar hoe staat dat in verhouding tot alles wat wel open is? Hotels. Scholen, met het hygiënisch besef van kinderen. Sportscholen, lekker je coronazweet op elk oppervlak lekken. Alle winkels, ook de tuincentra en bouwmarkten enzo en ook op black friday. Kantoren, waar thuiswerken alleen maar een advies is dat een werkgever kan overrulen. Levert dat allemaal minder risico op dan een restaurant? Ik vind het niet zo logisch, dit beleid.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196636734
quote:

[..]

En dat we in een cirkeltje blijven rennen met zn allen. Met jengelende horecabazen, mods die roepen dat ze dit altijd al riepen, users die TR's blijven maken en Frans die het allemaal nog wel interessant vindt als enige op deze kloot.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')