Oh ik heb de France kanalen op de kabel hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik nog niet. Het lijkt erop dat hij niet online in het buitenland mag worden gekeken.
Nu voor mij ook niet meer. het weerbericht was nog wel te volgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, hier niet.
Als ik die aanklik kom ik op een pagina waar je streams kunt aanklikken maar die van Frankrijk doet het niet.
Raar trouwens dat de officiële link het ook niet doet, want daar stond specifiek NO GEOBLOCK bij.
De tv is bij ons al geclaimed, en bovendien kan ik hem dan lastig combineren met Litouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb de France kanalen op de kabel hier.
Wat een bekentenis!quote:
Echt zooooo kutquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan niet kijken dus. Jammer. De enige tv is al bezet hier. Wel echt heel irritant, zet er dan niet bij dat er geen geoblock op zit.
Hetzelfde probleem hierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan niet kijken dus. Jammer. De enige tv is al bezet hier. Wel echt heel irritant, zet er dan niet bij dat er geen geoblock op zit.
Kut fransen. Ik moet ook verhuizen naar de tv en kijken of ik op mijn tablet nog iets kan posten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |