Ik sluit ook weer aan, NOD 6 februari.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:36 schreef LauriLynne het volgende:
Yesse goed dat er een eerste stap gezet wordt.
Hier einde van de week mijn NOD. Ben erg benieuwd. Jij ook toch Vaiana?
Nog andere dames op het wachtbankje?

Ja, maar deze cyclus is zo raar dat ik niet goed weet waar ik ben in mijn cyclus.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:36 schreef LauriLynne het volgende:
Yesse goed dat er een eerste stap gezet wordt.
Hier einde van de week mijn NOD. Ben erg benieuwd. Jij ook toch Vaiana?
Nog andere dames op het wachtbankje?

Ahhh ik dacht net nog aan je. Balen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef douche-eendje het volgende:
Helaas pindakaas. Cyclus van 26 dagen, wat doet mijn lijf joh

Je app had het wel precies goed dus!
 Je app had het wel precies goed dus!

Heh bah, dat is balen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef douche-eendje het volgende:

Balen!quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef douche-eendje het volgende:

Gefeliciteerd! Prachtige strepenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LauriLynne het volgende:
Durf het bijna niet te geloven. Had gewoon alle dingen die ik normaal voor mn menstruatie heb. Maar de menstruatie kwam niet.
[ afbeelding ]
Ik krijg het niet werkend
 .
 .

quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LauriLynne het volgende:
Durf het bijna niet te geloven. Had gewoon alle dingen die ik normaal voor mn menstruatie heb. Maar de menstruatie kwam niet.
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd! Duidelijke strepenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LauriLynne het volgende:
[ afbeelding ]

ook goed dat je je niet per se al ‘zwanger’ hoeft te voelen om het te zijn (indruk dat je direct moe en misselijk bent speelt nogal in mijn omgeving)
 ook goed dat je je niet per se al ‘zwanger’ hoeft te voelen om het te zijn (indruk dat je direct moe en misselijk bent speelt nogal in mijn omgeving)  Wel een heel mooie verrassing nu!!
 Wel een heel mooie verrassing nu!! 

Wat lief dank je welquote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Probeer niet te hard voor jezelf te zijn. 4 maanden wachten op een diepe wens voelt als heel lang. Maar in een rouwproces is 4 maanden maar kort. Dikke knuffel voor jou.

quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:19 schreef LauriLynne het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtige knalstreep ook zeg.
 Prachtige knalstreep ook zeg.

Moe en misselijk (nog) helemaal niet. Kan nog makkelijk komen natuurlijk. Hooguit gevoelige borsten. Vind dat wel fijn eigenlijk, anders zou ik denken dat het een hoax is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:17 schreef Yesse het volgende:
Hoeraook goed dat je je niet per se al ‘zwanger’ hoeft te voelen om het te zijn (indruk dat je direct moe en misselijk bent speelt nogal in mijn omgeving)
Wel een heel mooie verrassing nu!!

Topquote:Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had de davitamon smelttabletten nog liggen van de vorige keer. Is alleen foliumzuur en vitamine D, met muntsmaak.
 gaat toch vooral om het foliumzuur
 gaat toch vooral om het foliumzuur   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |