abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196632441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
Probleem lijkt ook meer vorige week te zijn. Op 1 dec heb ik 2 pakketjes besteld en die zijn allebei lijkt het gewoon kwijt -O-

En met de slager is waarschijnlijk gewoon pech, ga er van uit dat dat zo opgelost is.

Gisteren voor 12u iets besteld en dat was dezelfde dag nog in huis. Dus het kan ook goed gaan deze weken :)
pi_196632469
Ik kreeg gisteren een envelop die er 2 december al had moeten zijn. Volgens de meneer van de webshop heeft postnl vorige week maandag gewoon een heleboel laten staan en de rest wel bezorgd en kwamen ze dus gisteren pas aan de post van vorige week toe. Volgens mij is het echt een hondenbaan, dus is probeer maar niet te mopperen op de bezorger. Voor mij is het er in ieder geval ruim op tijd voor pakjesavond (a.s. zaterdag). De online kerstcadeautjes zijn ook al in huis, de rest haal ik binnenkort in de winkel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196632566
Mogguh!

Vriend vond het nodig 3x die snoozefunctie te gebruiken. }:| Niks irritanter, vooral niet als je er vooraf niet op ingesteld bent. (Ik zet liever om bijvoorbeeld 7:00 en 7:30 uur een wekker, zodat ik dat half uur langzaam een beetje wakker kan worden door een rustigere 'snooz dan 3x10 minuten 'toch nog even..'. )

Nu nog even iets verzinnen om de (rieten) mand van de konijnen aan de onderkant dicht te maken. Mijn schoongeschrobtegeknuffelde vloerkleed komt straks weer terug, en dan is het wel fijn dat 'ie niet binnen een dag weer smerig is :P

En mijn verstuurde pakketje ging deze week ook zonder problemen. De door mijn moeder verzonden missende pakketjes kwamen ook deze week pas aan. :)

Nu eens bedenken waar ik mee ga starten, deze dag. Meer dan genoeg te doen, dus dan weet ik nooit waar te beginnen en zit ik eerst een uur te niksen.
pi_196632746
Hier gaat alles best goed met de bestellingen. Had van de week 4 batterijen besteld (waren op bij AH), heb er ook 4 betaald, kreeg er 6. En zelfs een pakketje uit Duitsland, zondag besteld, kwam gisteren binnen.
Van de week had ik per ongeluk het bezorgmoment van AH gewist (kerstboodschappen). Net maar de bestelling voor 30 december gedaan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 09:22:28 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196632754
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken :')

Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196632943
We gaan weer (voor de verkoop) brouwen *O*

Er is begin januari al plek dus waarschijnlijk kunnen we in februari weer gaan verkopen.
pi_196632953
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken :')

Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?
pi_196633014
Morgen c_/ Zo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.

@Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?

@Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoW O+ Dat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen :P
  woensdag 9 december 2020 @ 09:53:31 #10
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196633130
Ik mis het ook wel maar ik heb echt de tijd en zin niet meer om daar langdurig mee bezig te zijn. Zeker met een peuter ben ik allang blij dat ik in de avond even een uur of 3 voor van alles en nog wat heb :P
pi_196633164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:
Morgen c_/ Zo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.

@:Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?

@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoW O+ Dat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen :P
Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.

@derLudolf Het werd niet per schip vervoerd? NWS / Containers overboord op Noordzee
pi_196633835
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:

@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregeld O+ en het voelt allemaal ook erg goed.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:51:46 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196633937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregeld O+ en het voelt allemaal ook erg goed.
Wat wordt het dit keer?
pi_196633995
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken. :') Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.

Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
pi_196634023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat wordt het dit keer?
Ik DM je even O-)
  woensdag 9 december 2020 @ 10:58:27 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken. :') Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.

Ligt aan de ingrediënten :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196634059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:

Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.

Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 10:59:13 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Top top!

Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
  woensdag 9 december 2020 @ 10:59:33 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.

Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Dat wordt sjoelen met kerst _O_
  woensdag 9 december 2020 @ 11:01:03 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196634111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Top top!

Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Vaccin en bier dus 👍
pi_196634152
quote:

[..]

Top top!

Ik zet in op verjaardagsbier. (Half februari las ik elders)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196634211
quote:

[..]

Top top!

Eind februari/begin maart inderdaad :)
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebben :D de Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
pi_196634227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eind februari/begin maart inderdaad :)
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebben :D de Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
Oh nice. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 11:08:28 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634235
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vaccin en bier dus 👍
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?

Smaakbeleving: prikkelend en krachtig :+
pi_196634270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?

Smaakbeleving: prikkelend en krachtig :+
Mooi O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')