Probleem lijkt ook meer vorige week te zijn. Op 1 dec heb ik 2 pakketjes besteld en die zijn allebei lijkt het gewoon kwijtquote:Op woensdag 9 december 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken
Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:
MorgenZo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.
@:Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?
@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is!![]()
Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoWDat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.quote:
Wat wordt het dit keer?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregelden het voelt allemaal ook erg goed.
Ligt aan de ingrediëntenquote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken.Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.
Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken.Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.
Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
Top top!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregelden het voelt allemaal ook erg goed.
Dat wordt sjoelen met kerstquote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.
Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Vaccin en bier dus 👍quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Ik zet in op verjaardagsbier. (Half februari las ik elders)quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Eind februari/begin maart inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Oh nice.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eind februari/begin maart inderdaad
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebbende Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?quote:
Mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?
Smaakbeleving: prikkelend en krachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |